Naam van de clan/groepering: Dutch Disorder De volgende games worden gespeeld: Halo 2, Ghost Recon 2, Rainbowsix 3: BA Maximaal aantal leden:50 Zoekende voor leden?:ja, maar je moet het wel een beetje kunnen en je moet tactisch zijn en goed kunnen luisteren naar anderen Speeltijden: het meest in avonden en weekenden Aard van de clan: voor de lol, maar wel serieus Accepteert clan wars voor de volgende games: Halo 2, Ghost Recon 2, Rainbowsix 3: BA clanmatches: zo veel mogelijk, minstens 2 per week (maar denk wel meer ) leden tot nu toe: een stuk of 6/8 stats wil je ook in deze clan, stuur me dan een friend invite met als message: CLAN dan voeg ik je toe, spelen we een potje en ala je goed/tactisch/gezellig genoeg bent stuur ik een clan invite
Wie wil er in onze clan the the dutch army Stuur mij een vriend reqeust en dan stuur ik je wel een clan invite *) we hebben mometeel 21 leden je moet wel wat kunnen spelen maar de ranking maakt mij niet zo veel uit mijn cammertag is master psyko idereen is wel kom
Mensen, ik heb een heleboel clan invites in mij clan lijst staan bij Halo2, ik zit nu ook bij een clan maar waarom kan ik de andere clan niet joinen?
Zijn er nog mensen die leden voor hun clan zoeken? het lijkt mij ook wel leuk om bij een clan te zitten. ik heb alleen nog niet zo'n hoge ranking. maar het gaat steeds beter.
ja je kan bij ons komen: DIF: dutch infantry forces je kan je inschrijven op de ze site en http://www.bungie.net/fanclub/18645/Group/GroupHome.aspx en voeg ook LPfan NL toe aan je friends list
Ik zit momenteel in "the TrashClan" (momenteel betekend niet dat ik eruit ga ofzo) met als overlord whiteraven85. Een aantal members zijn: vinnie tanja Nike 18 DEATHBLOW NL DUTCHTIGER Eddy64 Heineken NL Masterrr Chief The Mayor NL ViPeR NL WiseKabouter dutchkiller 89 methodboy multiking we zijn momenteel level 12 als minor (we waren 13 maar ach, soms verlies je) en level 9 als mayor clanmatch. Je kunt natuurlijk bij de clan, je moet wel een beetje skills hebben en redelijk vaak online zijn, we spelen best vaak als clan, vooral big team battle enz enz. je mag bij de clan met toestemming van een paar members en natuurlijk de overlord, dit is niet een advertentie maar als je echt graag in een clan wilt en je bent best goed moet je mij of een andere gamertag maar eventje toevoegen en een keer een game joinen. Greetz wooly
Ik zoek een clan (nederlands), met 20-30-ers, die net als ik een xbox hebben, maar weinig tijd, die dan weer wel wordt gebruikt om halo2 live te spelen.
Naam van de clan/groepering: Glitch Clan De volgende games worden gespeeld: Halo 2 Maximaal aantal ledentuk of 10 Zoekende voor leden?:ja,maar je moet van Glitchen houden Speeltijden: In het weekend en soms 's avonds Aard van de clan: Voor de lol spelen. Accepteert clan wars voor de volgende games: Doen we niet echt aan, maar willen we wel eens doen voor de lol. clanmatches:zie bovenstaande. stats: wat moet hier komen te staan? Stuur maar een Friend request en dan hoor je t wel _0/ CLAN BESTAAT NIET LANGER
ik zat in een clan maar er was nooit iemand online dus was gewoon een F*CK CLAN dus ik zoek een nieuwe ik zit nu level 5 of 6 weet ik even niet,niet slecht he in 3 dagen mijn status online: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=chaos man hij loopt nou nog een beetje achter plaatje is veranderd en ik zit niet meer in die clan. ik wil wel eens een clan match mee doen maar dan wel s'avonds. en wel serieus maar wel voor de fun