ik heb niet zo'n trek om het te organiseren maar een toernooi voor tijdens de kerstvakantie heb ik altijd wel zin in... _0/
ik ga van 8 tot 30 jan ook een toernooi organiseren,heb al een thread aangemaakt, moet nog ff wachten op toestemming van een mod
Dan doe ik ook wel mee. Dutch diablo, al een maatje gevonden? Een ding hebben we van het huidige toernooi geleerd, goede afspraken maken.
Heeft er iemand zin om nu (21:00) een spelletje old skool ctf te spelen? voeg me maar toe: Manialmax C u there _0/
ja, ik heb geleerd van de fouten van het andere toernooi en doe er alles aan om het mijne zo goed mogelijk te laten verlopen
Gaat het nog door, want ik hoor er zo weinig van. Kom je anders wat eerder, want ik ben heel de middag vanaf een uur of 3 online met wat guests. Ik game door tot een uur of 7 - half 8. Plus een kleine pauze om mayB wat te eten Hebben we ook wat langer om te gamen.
Heej mensen, Ik heb voor vanavond 19:45 uur de volgende mensen op de lijst staan(Gamertags): -D m3n -Richi Cash NL -MADMrK -Wooffa NL -Beloved NL -Fragy -Amras NL -Sirius NL Ik probeer de room in iedergeval wat eerder te openen. Ik moet gewoon werken vandaag niet eerder weg ofzo dus ik hoop dat het OV het mij toelaat! Als meer mensen willen post gewoon een reply en zet je gamertag erin dan voeg ik je toe. Mijn gamertag is Dibri NL. Tot vanavond _0/