Even info voor degene die vanavond spelen. Ik werk de lijst van mensen die meedoen in mijn post constant bij voor de laatste update!
Hoelaat was jij er dan? Ik heb nog een keer in mijn friendslist gekeken om meer mensen te inviten. Maar ik kan me niet herinneren dat ik jou online heb gezien? Het was overigens een gezellige avond. Een aantal erg lekkere potjes team slayer gespeeld. 49-50 gewonnen en daarna nog een verloren. Allebei op 49-49 gestaan Daarna big team battle gespeeld, 2 keer gewonnen. En toen werd ik naar onder geroepen om gezellig in de kerstsfeer de Koefnoen versie van dat kerstverhaal van Scrooge te kijken.
nee ik ben 's avonds maar heel even online geweest om te kijken of ie in men friendslist stond... niet dus... too bad ik had je wel even in willen maken... (ik own je toch... ) _0/
Are you talking to me? Volgens mij moet jij eens heel snel op live komen met je grote mond Jammer dat je niet in mijn poule zit in het rumble pit toernooi _0/
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om een avondje te glitchen? Voeg me toe als je zin hebt: Manialmax C u @ L!ve _0/
Voeg mij ma toe, kans is groot dat ik er ben. Misschien 'moet' ik clanmatches spelen. Maar dat zie ik dan wel.
Daar was ik al achter ja. Dan kun je op zijn minst nog wel luisteren De volgende keer misschien handig om iemand met een headset host te maken, dan is sneller afgesproken wat voor gametype je speelt. Alleen kun jij dan je mening niet meer laten horen... Misschien maar snel een starterkit halen, daarmee verleng je gewoon je huidige account.
niet zoveel interesse vandaag zo te zien Heb je geen mensen in je friendslist waarbij je kunt joinen?