1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan zelfs niet luisteren vreemd genoeg. Ook als ik een bericht krijg via een message, kan ik hem niet openen :confused:
    Ik zou zeker een starterkit halen, mits ik mijn Xbox beneden bij de tv mocht laten staan. Helaas is dat [nog] niet het geval. En als ik op mijn kamer i-net wil moet ik weer 80 euro betalen *zucht*.

    Voeg me maar toe voor de toekomst :) Ik ben er vrijdag weer.
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor je ook helemaal niks als wij in de lobby zitten? Vreemd, als ik mijn headset eruit trek hoor ik de andere gewoon via mijn tv praten.
    We zaten al de hele tijd tegen je te roepen welke gamemodes we wilden doen :) Als je het niet erg vind mag je mij of een ander de volgende keer host maken, dat speelt wat plezieriger.
    Maar jullie moeten je toch gaan schamen hoor. Dat laatste potje waarin ik meedeed hadden jullie toch niet mogen verliezen. Assault op Zanzibar. Wij waren maar met zijn 3en terwijl jullie met 5 man binnen kwamen stormen iedere keer _0/
     
  4. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom vandaag zo veel mogelijk online ik voeg wel een paar van jullie toe.
    en dan gelijk nog ef een vraagje als ik ga spelen staat er een nummer achter mijn naam wat betekent dit?
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    je lvl zeg maar dus hoe goed je bent mare wats jouw gamertag
     
  6. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    chaos man maar je staat al in mijn lijst
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik gezien ja ik heb 1 vraag kan je dat dubbel schild instellen in een party zo j hoe dan
     
  8. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier niet de moderator spelen maar iedere keer 1 zinnetje posten en vragen stellen die makkelijk met de zoek functie opgelost kunnen worden is zwaar overbodig. Post concrete game afspraken zoals type game en tijd en eventueel je tag als die nog niet bij je naam vermeldt staat. Voor mensen die vragen hebben over getalletjes achter hun naam etc verwijs ik graag naar www.bungie.net waar op de hoofdpagina een link staat naar een guide voor info over halo 2 als je net begint op live.
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ok sorry maar ik wil als het kan tog antwoord op mijn vraag want dat had je makkelijk in je post kunnen zetten dus na deze post zal ik dit soort vragen niet meer stellen
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt :) Maar ik ben nog aan het terugkomen....ik ben erg uit vorm O-) Na een weekje druk bezig zijn met werken ben ik echt slecht geworden. Het rare was trouwens dat ik soms ventjes zag die helemaal stil stonden en niks deden [ookal gooide ik wat granaten]. En 1 ventje wilde ik overrijden met een warthog en dat ging niet :confused: Marja, het was opzich wel leuk. Morgen weer? *)
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben (bijna) altijd online *)
    Dat probleem van je heeft te maken met lag. Als degene die op dat moment de game host (kan iemand anders zijn dan de host in de lobby) moet de game aan en nieuwe host overgedragen worden. Daardoor moet de game even opnieuw connecten. Sommige spelers blijven iets langer in het level staan dan andere voordat ze dat blauwe scherm krijgen. Dan zit je dus in het spel, maar kun je niks doen. Of jij moet behalve je headset nog meer rare dingen hebben op Live 8)

    Ik heb nu toch al een nuttige post, dan maar meteen uitleg over dat cijfertje. Dit is de hoogste rank die jij hebt op Live. Dit kan dus een van die matchmade games zijn, of jouw clanranking.
     
  12. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkon 83: Een dubbel schild (overshield) kun je alleen instellen als je zelf een customgame aanmaakt. In deze customgame moet je bij de opties van de game instellen dat je dit wilt. "Overshields : YES". Dit gametype kun je dan laden als je partyleader bent. Vervolgens game starten en iedereen heeft een "dubbel schild".

    Ik hoop dat dit voldoende is. Anders ben ik vanaaf online dan laat ik het wel zien heb je gamertag in mijn lijst staan.
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    zet je output op speakers ipv headset, opgelost.
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Al gedaan....ik hoor nog niks.
     
  15. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Bacardi voeg mij ook ef toe ga ik vanavond ook mee spelen.
     
  16. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    mij ook, ben er zeker vanavond, v.a. een uurtje of 10 /11. GforceGti1981
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga over een uurtje ofzo ook ff een game aanmaken (zombies) dus als hier nog iemand is die wil komen, graag!

    o, ja is er hier trouwens nog iemand die mee wil doen aan het halo 2 toernooi?
    link staat in m'n sig!
     
  18. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook ff toe: MacSeth...- Ik speel heel vaak online... vooral in de avonden.

    Greetz Seth
     
  19. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaaf ben ik dan online denk zo rond 19:30. Paar ranked games spelen vooral custom games.

    Ik voeg de volgende wel even toe en stuur een uitnodiging:

    -chaos man
    -GforceGti1981
    -MacSeth
    -Castro Le China

    Dutch Diablo, ben jij er ook vanavond?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  20. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen kleine letters maar ik heb jouw al toegevoegd.
    en weer een vraagje iedereen heeft zijn HALO 2 stickers voor op het pak hier als AVATAR waar kan dit ook?
     

Deel Deze Pagina