ik speel meestal Big Team Battle lijkt me leuk als er 6 mensen van xboxworld in een server zitten add me if you want Castro Le China
Heb je ge-add. Kan je mij helpen om m'n Big Team Battle level omhoog te krijgen Xavearr, waarom heb je mijn friends request niet ge-accepteerd?
Hey ik ben Mike, Mijn gamerstag is DarkAzura dit is mijn 2e account ik speel der nu 3 dagen op en ben nu lvl 12 met team slayer, en de rest hangt zo rond lvl 8/9/10. Ik zoek mensen die met mi Team Skirmish of Team slayer willen spelen want elke keer als ik in me 1tje ga kom ik soms bij die amerikaanse "noobs" die niet eens weten hoe ze moeten aimen met een sword (ja het gebeurde me echt <.<) en voor de rest zoek ik nog een bepaalde nederlandse clan die ook clanmatches speelt. Voeg me maar toe DarkAzura en ik hoop snel wat te horen
Ik weet zeker dat ik een friends request naar je gestuurd hebt. Echt 100% zeker :{ Ik voeg jou wel toe DarkAzura
Ik zit op level 12 met big team battle, de andere matchmaking games speel ik niet zo vaak . dus als jullie nog big team battle members zoeken. i'm your man ! mijn gamertag = ReAl DeNmAn
Kijk dit topic heeft tenminste nut Net even gespeel met Castro le China en ze vriend Chico in team skirmish... (van 11 tot 3 ) En ik ben zelf van rank 8 naar 9 gegaan en zit volgens mij bijna op lvl 10 En chicko ging van 3 naar 7 En Castro van 5 naar 7 We hebben niets verloren, 3 gelijk en ga maar van 10 tot 20 overwinningen uit
Hallo, mijn gamertag is Nicos NL, en ik speel het liefst Team Slayer en Big Team Battle. Voeg me maar toe, dan zien we elkaar online
Het was leuk he!! We gaan het zeker weer doen alleen moeten meer nederlanders komen mmmm misschien vanavond rond 10:15???? en Chico??? nee Chino 76 En dat is me neef
Gamertag: CorossiNL Datum vrijdag 25-03 Tijd 16-17:30 en 18:30-??? (hangt r van af of r een leuke film komt) Map maak nie uit, als t maar niet Colossus is Spelmodus maak nie uit (liefst slayer of ctf) Levels: Rumble Pit: 3 Team Skirmish: 7 H2H: 3 Big Team battle: 4 Team Slayer: 7 Speel niezo heel veel online, vandaar dat mn lvls niezo hoog zijn maar dat komt nog wl. Voeg me gerust toe als je wilt.