Ey castro, als je dit nog leest voor vanavond: Kom online op Halo 2 samen met je neef en dan gaan we weer met ze 3e miss iemand anders ook? lees je dit pas later laat dan maar zitten PS: sorry voor gister met big team battle, me ma trok internet eruit dus. het laatste wat ik hoorde van jou is dat ik door de teleporter ging in coogulation en de vlag had. Toen hoorde ik jou: Jahoor hij heb et weer is gedaan, hij krijg die vlag altijd en toen zip weg live EDIT: Jou ken ik volgens mij al Soulsleeper jij zit toch ook met Soulsleeper NL, Soulsleeper VII en soms DeStRoY ofzo?
jup en maak daarvan maar ALTIJD met destroy. en ook met loc gozers maxipan zeroenygma al die shit. dus als je een x mee wilt doen voeg maar toe.
Hey man wij hebben laatst gespeeld . Op jullie site hebben jullie % wins etc. hoe komen jullie daar aan?
Tsja moeilijk om uit te legge maar we hadden een prachtig win % maar door de kut cheaters is ie nu nog maar 80 %
Word er ook gek van, vooral bij teamskirmish. We proberen ook zo vaak mogelijk host te zijn en daardoor kan de matchup soms wel 10 min duren....KOMOP MET DIE PATCH!
Heb net even met Nicos NL gespeeld. Was wel lachen, maar niet zo lang gespeeld. Volgende keer heb ik je wel beter met je level Ik zal de rest ook even toevoegen die hier op deze pagina staan.
jah maar tja gisteren was het ook weer leuk he!! En Icecrimpy idd heb jou ook toegevoegd alleen heb je nog nooit online gezien Vanavond weer rond kwart voor 11????? En als iemand anders wilt meedoen voeg me maar toe Gamertag : Castro Le China We spelen altijd wel Big Team Battle en als het rustig is Team Skirmish of niet Azura
is goed castro Komt je neef dan ook of niet? Nog andere mensen die vanavond willen joinen bij ons??? we zitten meestal met ze'n 2/3e maar dan komt e weer zo'n domme amerikaan bij die ons niet begrijpt.. Dus voeg mij maar ff toe als je vanavond met ons mee wilt spelen
Castro ben je er vanavond ook weer??? Ik kom tussen 23.30 en 24.00 online. Ga ik je weer ff ownen ouwe!!!
Jah zekah ben morgen toch vrij dus dat wordt knallen Yo dutch Peoples Meer mensen moeten komen!!!!!! Vanavond!!!
Hey mensen kan helaas vanavond niet! was wel vette shit vorige keer he CASTRO en CHino volgende keer ben ik weer van de partij! zeg maar wanneer.
Jah idd Uhm....denk dat het dan zaterdag ofzo wordt man En boys er komt nog iemand vanavond We hebben dus -Castro Le China -Don Juan NL -Flipmode P (meestal komt Dendemen ook)
Denman, had jou vandaag ook gezien, maar wist niet zeker of je van het forum was of niet. Vanavond wil ik ook wel, maar wat willen jullie doen en hoelaat?
Hahaha ja die was echt te erug die actie man. Nitramuse is er ook vanavond en ik denk konyn ook, dus we hebben weer een aardig soepie!!!