Had best willen komen maar heb focking koopavond. En er is vanaf 18.30 niemand binnen geweest!!! Kutweer!!
het is nog niet helemaal zeker of ik er vanavond ook ben, maar ik doe mijn best om op tijd terug te zijn. laters
nee sorry man vandaag kan ik niet moet vanavond draaien in amsterdam zaterdag is me meisie bij me en zondag moet ik ook draaien dus ik denk dat ik maandag weer kan spelen man sorry
Is cool ouwe, ik was er gister ook niet hoor. Te focking moe. Hoe laat moet je zondag nou ook alweer draaien??? Misschien kom ik wel ff checken.
http://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/35354/NAME/Easter_Techno.html Ik sta bij Hermanos De Techno (draai met me broer) dus van 02:00 tot 03:00 Lijkt me geinig als je komt gewoon ff naar me toe lopen en zeggen dat je don juan bent
Ik zie dat jullie een gezellig groepje zijn Hoelaat zijn jullie normaal online? Uit mijn friendslist zijn steeds minder mensen online, hierdoor is het vaak lastig om een party te vormen. Ik ben lvl 14 in team slayer (de enige mode die me echt interesseert) Mensen zin om met mij te spelen? => Amras NL