Ja, ik zag jullie ook nog, maar ik was aan het Team Slayeren. Was vanaf half 9 t/m 3 uur s'nachts bezig
jah ik had je een invite gestuurd maar uhm....je kwam niet man ik had je zeker 3keer een invite gestuurd
Ja weet ik, maar ik dacht dat jullie met z'n alleen Big Team Battle gingen doen. En daar ben ik heel slecht in
Timster, ik had je toegoevoegd aan mijn Lijst maar na 1 week had je nog niet ge-accepteerd 't zelfde met Castro Le China. Ik heb die Request dus maar ge-canceled.
ik heb nog nooit een in van je gekregen feodor en ben er elke avond wel ? Huh vage shit voeg me maar nog een keer toe zo niet voeg ik jou wel toe man Maar sirieus ik heb niks gehad man
Ik heb geen friends request van jou gehad hoor, weet ik 10o% zeker. Voeg mij maar ook nog een keertje toe en als ik het weer niet krijg dan stuur ik jou wel een invite.
Denman ik heb je een clan invite gestuurd Chino 76 (me neef)heeft een clan gemaakt misschien wil je joinen
HeY Castro, ik ben altijd wel in voor een feestje, dus ik kom gewoon in jullie clan. ik spreek jullie straks om half 11. ro-lators
Ik heb personen nodig die gewoon altijd Team Slayer willen doen, want als ik in m'n eentje speel verlies ik altijd. Ik wil het liefst met 3 andere spelen, zodat we met z'n 4en zijn. Dus ik zoek mensen die, als ze online zijn en ik ook, altijd Team Slayer willen doen.
Hey wat is dit nou man Nou was lekker aan het knallen met nitramuse,konijn,real denman,dendemen,chino en nog meer en er gebeurde iets heel vaags me beeld begon een beetje vreemd te doen en iets van binnen knakte zodat ik opeens 50%beeld had en het andere gedeelte is gewoon zwart Ik was ff aan het checken of alles goed zat Nou alles zat goed maar het is kut spelen Nou toen hoorde ik een soort knakje en PAF me tv sloeg gewoon uit Toen had ik hem ff op uit gezet en alle stekkers der uit Toen rook ik al iets vreemds......ruik ik aan de achterkant ..... En ja hoor een soort plastic geurtje wat doorgebrand is ruik ik Kut zooi Sorry mensen dat ik wegmoest hadden jullie het nog leuk??? Edit : Darkazura,Real Denman check your mail
nou we hadden verloren, dus dat zuigt echt. Ga je nu een nieuwe tv kopen of laat je dat ding fixen? vanavond weer ff een potje spelen gasten ? ging gister behoorlijk gunstig moet ik zeggen.
jep heb je al een bericht terug gestuurd denman jah vrijdag komt een nieuwe tv ervoor in de plaats 3jaar garantie Heb nu een kleiner tv op me kamer maar dat boeit me niet veel