Wat is eigenlijk precies de bedoeling? Gaan we gewoon team-skirmishen met allemaal nederlanders in ons team of gaan we custom-gamen? Doe sowieso wel mee, maar lijkt me leuk om met een team van alleen nederlanders wat amerikanen enzo af te slachten... Owja, mijn level is meen ik level 8 (te lui om het na te kijken op bungie)
We gaan een custom game spelen, maar die levels van team skirmish heb ik nodig om zo eerlijke teams te vormen.
Met team skirmish zit je in level 2, en met big team battle op level 8. Maar ik kijk niet alleen naar je level, ook hoeveel potjes je hebt gespeeld.
Zijn er ook nog mensen die NU (tegen 14:30) een spelletje custom game willen spelen? zo ja, voeg me toe: Manialmax C u at l!ve _0/
Oké ! dan maak ik rond 16:00 vanmiddag een custom game aan en dan mag iedereen die wil komen Gamertag = Manialmax
ik ben er ook nu samen met mijn tag: Project Fighter friend tag: ronaldinhooooo Add me bijna de hele dag online!! haedcollerctor wij doen ook mee! en manialmax add ons!
Ik zag je heel even in een game van me komen en toen ging je al weer weg je had even moeten wachten tot het potje voorbij was joh Hoop datk nog eens tegen je mag spelen.
LET OP: Iemand die zich heeft ingeschreven en die dat nog gaat doen: Geef je Team Skirmish level ook door! Dan kunnen we eerlijke teams maken.
ik heb een vraagje hoe kan je op een hoger level komen???????????? en trouwens sorry voor de dubbelpost
Goed spelen. Weet niet precies wanneer, maar wanneer je een aantal potjes wint ga je dacht ik level up.