Misschien kom ik ook nog ff..Was wel gezellig gister. Morgen wel om half 10 school, dus echt laat zal het niet worden..
Castro, kom je vanavond nog of gaat dat niet door? Oja BTW stuur ff de mails naar mike_ijzendoorn@hotmail.com want ik heb geen mail binnen hoor...
ik had een Daewoo zo een grote 70 cm ofzo Ohja daaf je krijgt nog een pm van me Darkazura check your mail bij Xboxworld ik heb je een pm gestuurd geen mail
FUCK!!! M'n xbox is waarschijnlijk naar de klote. Als ik matchmaking doe, dan zegt ie dat er een map niet geladen kan worden Hij loopt ook steeds vast en toen op een gegeven moment hoorde ik een heel raar geluid, doe ik m'n Xbox open zitten er twee gigantische krassen op m'n Halo 2 disk
Ik heb etzelfde probleem met mijn halo 2 heb alleen geluk dat ik de halo 2 van een vriend van mij zo lang mag lenen als ik wil. Je moet ff een halo 2 van je vriend proberen of anders microsoft bellen maar die wisten bij geen moer toen ik der naar vroeg
Iemand interesse om nu ff Halo 2 te doen tot ongeveer kwart over 11 ? Nouja ik ga Gamen, Mazzel. Gamertag: Feodor.