[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanavond ook weer van de partij. rond half elf denk ik. misschien kunnen we dan alvast wat oefeningen doen. ik weet niet of het een leuk idee is om een custom game te doen met alleen maar rifles, kunnen we daar alvast even op oefenen.
     
  2. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ok Vanavond begint het ook een beetje ok :)
    half 11 Rifle Testing!!!!
     
  3. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gaaf :p kan ik ook even leren snipen. ik kan het wel, maar nog niet supergoed. in big team batlles en andere games heb ik altijd liever dat iemand anders de sniper pakt, dan wordt er tenminste nog raak gesniped hehe
     
  4. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een sniper nodig hebt, ben ik wel van de partij! Heeeeel misschien kan ik vanavond komen, maar ik denk het niet. Ik ga in ieder geval nu wel, dus flipmode heb je misschien zin in slayer?
     
  5. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Dutch Dictators Members

    We hebben wat regels bijgesteld maar dat komt vanavond allemaal! :)
     
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    @timster ; Sorry ik lees je bericht nu pas. ik had wel zin in slayer alleen kon ik niet. volgende keer beter.

    @castro ; Is goed, ik hoor het vanavond wel
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vandaag mijn eerste potjes mee gespeeld, ging niet echt helemaal perfect, maar toch nog wat gewonnen ;)
     
  8. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    eej castro, ben het vergeten te vragen,maar wat waren die regels nou die bijgesteld waren???
     
  9. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar sniperen testing moet je niet al te serieus nemen aangezien nu iedereen een sniper heeft en in een normale matchmade game/clanmatch er maar 1/2 zijn. Dat kan namelijk een behoorlijk verschil maken in de manier van sniperen. Ik sniper denk ik heel wat anders als ik weet dat er maar 1 sniper is dan dat er meerdere zijn
     
  10. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok daar geef ik je gelijk in. het was wel weer leuk gisteren, vond ik tenminste. gaat het vanavond nog door om half elf???? ik ben er sowieso weer.
     
  11. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar iedereen kan toch ff goed oefenen met de sniper :)

    En vanavond gaat het hoop ik nog door jah :)

    Jah de regels
    We proberen gewoon bij een big team battle dat we 1 leider hebben en dat die zegt wat we precies moeten doen
    Dat lijkt mij wel een slim idee en die van konijn ook
    En we proberen dat iedereen zijn eigen taak krijgt
    Bijv.Nitramuse,Darkazura krijgen de sniper
    Ghost voor Flipmode P
    (Het zijn voorbeelden)
    Banshee is voor Konijn

    En dat we bij elk big team battle een goeie strategie hebben
    Dus dat we dan met zijn alle lopen in de levels en proberen wat het beste aanval manieren zijn

    En dat had ik allemaal in me hoofd om onze clan beter te maken.
    Lijkt het jullie een goed idee?????
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  12. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, maar ik moet toch nog een paar dingen kwijt:

    - we moeten nog een strategie hebben voor als de eerste aanval mislukt want stel dat het gebeurt dan zijn we halverwege de match en dan lopen we alsnog met ze'n alle niets te doen
    - hoe gaan we die rollen bepalen? Ik heb namelijk al een vermoede dat wanneer wij vanavond in de pregame lobby zitten en het gaan bespreken dat het een ontzettende chaos word omdat iedereen er door gaat lullen...
    - we moeten ook wat gaan bespreken voor de minor clanmatch want dat doe je immers met ze'n 4... ik denk dat je daar gewoon voor de meeste maps een algemene strategie moet bedenken en geen taken daar verdelen omdat ik toch al bijna zeker weet dat iniedergeval minor gaat verschillen wie elke keer de clan macthes speelt.

    Edit: Strat Offensive CTF Waterworks

    Team Aplha (2) , Team Beta (4) Team Strike (1), Team sniper (1)
    Phase 1

    Zodra de match begint pakt Team Alpha de Shotgun op en de dual wielding SMG-Magnum en neemt verdedigin positie in.
    --->
    Team Beta rusht door de teleporter pakt de rocket en haast zich zo snel mogelijk naar hun basis en gaat via achter (geblokkeerd dan via boven) en 1 blijft zich stiekem hiden.
    --->
    Team Strike pakt de banshee, rusht voor hun rocket en peert em gelijk terug en hun rocket afgeeft aan team alpha. Gaat daarna is de warthog zitten en zorgt dat hij klaar staat!
    --->
    Team Sniper pakt de sniper haast zich naar de middentoren en gaat aan hun kant op de sniper positie staan.
    Phase 2

    Team Beta dringt de basis binnen en gooit de vlag naar de hoek met het OPEN venster! Nu gaat dege die zich hide de vlag door de muur pakken en gaat de open wereld in richting de sniper van ons!
    ---->
    Team Sniper geeft sniper cover aan de flag man.
    ---->
    Team STRIKE RUSHT MET DE WARTHOG NAAR DE FLAG! en zo moet hij vervoert worden naar ojnze basis


    Net ff bedacht hij klonk mij wel zeer logish
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Goede tactic _O_

    EDIT: Zij hebben ook een sniper, en als ze onze sniper snipperen, dan heeft de flag man al geen dekking meer. Dan moet denk ik een rocket dude mee komen zodat hij ook kan coveren :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  14. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper staat eerst gedekt totdat we de basis willen doordringen. Ik denk dat wanneer wij doordringen de sniper de tijd niet heeft om mij te sniperen en alleen maar bezig is met dat team. En de rocket moet mee naar de basis dat is een must omdat de base gecleared moet worden.

    Edit: Strat Ascension team slayer 4-4

    Rush voor beide snipers! Rush voor de rocket en Rush voor de Shotgun. Grijp wat je grappen kan en rush naar de grote toren.
    1 Sniper gaat boven in de toren staan en de ander beneden op het plateau aan de linker kant. De rocket houd de centrale ingang in de gaten vanaf de rechter kant en de shotgun gaat in de onderste gang lopen wachten.
    Zorg wel dat er optijd word gedacht aan de respawn van de rocket!

    Strat Lockout CTF fast 4-4

    Wanneer je start laat je een iemand rushen naar de sniper tower want het andere team mag geen sniper defense hebben! Een ander pakt het zwaard en shakelt mensen uit onder de lift! Een ander rusht voor de battle rifle boven de lift gaat op de rand staan en rifflet naar beneden naar de tegenstander. De ander rusht voor de vlag en rend naar de sniper toren (sniper/battle dekking geven! Sword rend via het midden naar de sniper tower!) De vlag word van onder de sniper toren omhoog gegooit en de battle rifle haast zich ernaar toe wanneer hij het op het dak springt en de flag gecaptured is
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  15. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    KIJK DAT IS NOU TACTIEK!
    Vanavond bespreken we verder he! :)

    En nu moeten we nog de Teams Indelen
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    En als er nu een gast van level 20+ een triple kill maakt en de tegenstander je wapens inpikt? :9
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden een Waterworks CTF plan bedacht.

    WATERWORKS CTF PLAN ALS ELKE TEAM EEN VLAG HEEFT:

    Team 1 (3 )
    Team 2 (4)
    Team 3 (1)

    Team 1 is de verdediging. De verdediging moet ervoor zorgen dat de voertuigen de ingangen bedekken, zodat ze de voertuigen eerst moeten vernietigen, voordat ze door de ingangen kunnen. Verder is het ook handig om de explosieve tonnen voor de ingangen te zetten, zodra de voertuigen kapot zijn.

    Team 2 is de aanval en die moet goed luisteren naar wat Team 3 doet. Team 3 moet ervoor zorgen dat ze de rocket hebben die bij hun basis zit.

    Team 3 is de sniper. Die geeft alles door en kijkt over de hele map uit. Team 3 pakt de Banshee en gaat proberen de rocket te halen van de tegenpartij. Daarnaast gaat ie terug, om de rocket in de basis te droppen. Daarnaa gaat iet naar de middentoren
    op een plek die nog wel aangewezen wordt. Vanaf daar heeft Team 3 al het zicht over het speelveld. Team 3 geeft geen cover bij de thuisbasis, want Team 1 moet daarvoor zorgen. Team 3 geeft wel cover zodra de vlag is gepakt. Dan volgt nu hetgeen wat Team 3 moet doen en moet zeggen:

    (Ga door de tunnel heen en blijf het pad volgen.
    Als jullie in de buurt van de basis komen, kunnen jullie beter kruipen want dan zit je niet op de radar.
    Als jullie van het pad af zijn zie je een paadje dat naar boven gaat.
    Daar moet je op.
    Blijf wel kruipen de hele tijd.
    Dan blijf je het pad volgen en dan kom je boven uit.
    Daar mmoet je eerst ff vijanden checken en daarna kunnen jullie zo naar beneden naar de vlag vallen.
    Team 3 probeert zoveel mogelijk mensen buiten de basiste snipen,zodat de warthog aan kan komen zodra de vlag is gepakt.
    Pak de warthog en peer 'm door het midden van het level naar de basis.)


    WATERWORKS CTF PLAN OFFENSIVE:

    Gewoon de verdediging weg denken :)

    Hoop dat het een beetje duidelijk is en een goede taktiek :)
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    maar we moeten ook iets bedenken, voor het geval als het misgaat. het zijn wel goeie tactieken. nu moeten we er nog wat bedenken voor de andere maps, en voor de andere games. ik zal er eens over nadenken. als ik iets weet laat ik het jullie weten.
     
  19. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer alles op te schrijven bij elke map

    Dat gaan we dan vanavond oefenen

    Ik Hoop dat de hele Dutch Dictators het begrijpen :)
     
  20. Nitramuse

    Nitramuse Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel leuk zo'n tactiek maar in de praktijk loopt het nogal eens mis. Bijvoorbeeld:

    1) Wij zijn niet de enige die lopen te rushen voor die wapens, als bijvoorbeeld Azura en ik naar sniper 1 lopen, dan kan je ervanop aan dat het andere team dat ook doet, als hun ook met z'n 2en zijn, is het gewoon een kwestie van geluk (ok, niet helemaal, maar wel een deel). En aangezien Azura alleen maar sniper tekens in z'n ogen ziet... ;) (geintje Azura).
    2) We level ~20 gasten tegen komen, die gasten kunnen ons nog afmaken met een tandenstoker.

    Ik denk dat het voor 80% gaat mislukken, maar dat merken we vanavond wel.
    GEGROET!!!! _0/
     

Deel Deze Pagina