Iemand heeft iedereen peon gemaakt Waarom Verder wil ik zeggen dat ik vanavond niet kan, kunnen we vrijdag ook wat dingen bespreken, dan kan ik namelijk wel (de hele middag en avond)
WTF IS ER AAN DE HAND MET DE CLAN??? Waarom is bij iedereen peon en waarom zijn al die clan invites en members weg? Dit is echt super vaag.
1 simpel antwoord voor de peons status: we hebben g*dver ons allerbest gedaan om op lvl 6 te komen en wat blijkt, mensen lopen zomaar clanmatches te spelen waardoor we dalen naar 5. Later is het weer opgehaald naar 6 en toen bleek dat er weer clanmatches waren gespeeld waardoor we gedaald waren. Het ergste vond ik nog dat er niet gezegd is wie er dus die clanmatches gespeeld hebben.... En als je een peon ben kan je dus GEEN clanmatches starten (wel spelen) en konden dus alleen nog wat centrale personen dat doen. 2e reden waarom clan invite's waren gestaakt: Simpel sommige invite's stonden al 2/3 weken in de wacht en er werd niet gereageerd dus onnodig... en sommige members deden niks PS: DE VOLGENDE KEER DAT ER DUS CLANMATCHES WORDEN GESPEELD EN ER WORD GEDAALD MELD JE DAT DUS! ik ben niet de enige die hier zo pissig om was...
Ik ben er sowieso niet man, heb het ff te druk. Ben er heel misschien morgenavond(nacht). en sowieso zondag overdag!!!! en nacht natuurlijk.
ey,, mense die vnaamd nog spele,, wil graag met Nederlanders spele. gamertag: The Ill Nino EDIT: kan niet, mun ouders zijn hun kamer aan het verbouwe en daarom is de tv niet aangeslote