mmm denk het niet ik blijf wel bij dutch dictators leuke naam,leuke clan,net nieuw dus waarom al een andere vanwege de naam....??
WTF clan weg? kom op als dat gebeurt vind ik het wel heel erg triest hoor... dan hoef ik eigelijk bij niemand meer in de clan die het idee heeft een nieuwe clan op te richten
Stelletje ruknichten. Ben ik net weg bij de ene clan, halen we er heel veel gasten bij, willen ze nu al weer weg?? Maar hoezo dan???
er gaat helemaal niemand weg !! sorry mensen ben er vanavond niet, ja ik weet het jullie gaan me missen. hahahaha lekker vanavond met m'n vriendin filmpje kijken. is het nog gelukt trouwens Castro met die Jump?
ik heb wel ff iets te zeggen... - ik vind dat de clan wel erg groot word, wat ik eigelijk het fijnste vond is dat de clan een beetje beperkt bleef maar het zijn nu wel erg veel members... ik vind eigelijk dat een clan zich beperkt moet houden tot 16 members niet meer...
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik ben er sowieso elke dag, alleen s'avonds niet. Er zijn ook wel aardig wat members die niet vaak online zijn, wat misschien een beetje irritant kan zijn omdat je wel gewoon een groep vormt samen en dan moet je er ook wel zijn voor die groep.
Yep we moeten het er maar is over hebben dan. Ik ben er vannacht en morgen overdag en nacht. Maar laten we niet te overhaast gaan booten!!!
ja das waar. ik hoop ook dat er niemand weggaat uit de clan. ik vind het wel leuk zo. edit/ ik hoop in ieder geval dat ik mag blijven.
iedereen blijft nog als iemand weg wilt.....gaat u gang dan maar maar ik weet zeker dat dat niet gebeurt DUTCH DICTATORS blijft in leven en real denman pffff.........Nee niet eens 1 keer gisteren weer geprobeerd met dendemen weer niet gelukt ik geef de hoop op en darkazura sommige mensen komen niet eens we hebben altijd wel de vaste mensen konyn,denman,don juan,chino 76.....en meer!!! dus het komt wel goed