Big Team is inderdaad heel vet, maar zodra de nieuwe playlist komt gaan heel veel mensen die waarschijnlijk alleen maar spelen. De nieuwe levels, Skirmish, Team Slayer
ik vind een custom game geen zak meer aan ik zit liever team skirmish,bigteam battle te spelen met strategie wordt er een beetje moe van
ik vind het niet erg om een cutom game te spelen, maar ik vind big team battles enz. wel leuker. ik denk dat er volgende week volop big team battles gespeeld gaan worden, wanneer de stats gesreset zijn.
Vanavond weer lekker Halo'en, t lieft custom in de niewe maps. Wie wil joinen, voeg me toe. Gamertag: EVERT
Halo 2 Xbox Live game statistics are not currently available to you or your mom. We hope to have them available soon. Gaan ze dan eindelijk levels resetten? (oops... in de verkeerde thread gepost)
Ja dat heb ik heel vaak, is gewoon weer zo'n bug van bungie. De stats worden maandag ge-reset als het goed is, met de nieuwe playlist en alles.
Wat is er zo bijzonder aan Team Preview dan..? Het is toch gewoon Team Skirmish maar dan op Turf en Sanctuary?
Ja, Team Slayer en Team Skirmish op de nieuwe levels en heel af en toe de oude levels. Vind ik veel beter, dat combineerd gewoon de playlisten die ik het leukst vind.
hey jongens, wat is er aan de hand? ik ging net effe halo2 spelen, en tot mijn verbazing zag ik dat er gewoon helemaal niemand uit de clan online was. toen ben ik even matchmaking gaan doen, ik vond het eigenlijk wel vet saai die matchmaking met alleen maar amerikanen. ik hoop dat als de stats gereset zijn dat er weer meer mensen online zijn. ik vind het altijd wel gezellig om met jullie te spelen.
Ik vind halo nu ff echt niet meer boeiend man. Ik denk dat ik deze week wel ff online kom als die nieuwe stats er zijn.
ok is goed joh. ik had de laatste dagen ook niet echt veel zin. komt denk ik wel weer als de nieuwe stats er zijn.