gisteren waren er heel weinig mensen. ik was er met crimpy en speed999 nl en dendemen en nog een paar van de clan. vanavond moeten er echt meer mensen komen. *)
ok is goed. ik ben er ook rond die tijd. misschien kunnen we wel weer big team battles gaan spelen, als we genoeg mensen hebben.
was vanavond wel weer vet hoor. ik vind dat wel kicken met die battle rifles, ben er alleen niet zo heel goed in, maar dat komt vanzelf.
dat met die battle rifle is zeker strak. en trouwens de nieuwe playlists en de stats worden vandaag gereset.
Moest om half 12 alweer weg, maar vond het zeker leuk. Gaat die Real Denman een beetje op een bepaald stukje campen Waren zeker leuke potjes http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=159560984&player=CrimpyIceguy
ging gister echt voor geen meter speel ook ff een klein weekje niet en ben gelijk me Battle Riffle skills kwijt werd echt door iedereen afgeknald ga vanavond toch maar weer een poging wagen
als je die games van gister terug kijkt lijkt het net alsof we gewoon Slayer speelden, maar het waren allemaal Team Slayer potjes wat ook niet klopt is als je met Battle Rifle en No Shields speelt, je hitpercentage altijd erg laag is, komt omdat de BR 3 kogels schiet en bij head-shots alleen de eerste telt, als je dus alleen maar hoofden raakt kun je nooit boven 33% komen.
Maar het was wel gezellig toch? ik vind het wel moeilijk als we spelen zonder schild. gebruiken jullie ook altijd de scope tijdens zo'n game??
hey castro, ik was net even de statistieken aan het kijken, van onze clan, of deze ook al gereset waren en toen zag ik dat jij er niet meer bij stond.
het is wel weer vet vanavond. ik vind het echt beter die nieuwe playlists. vooral dat je nu op bepaalde maps start met de battle rifle