hij is volgens mij ook naar een andere clan gegaan, kan dat ? ik was gister namelijk een beetje aan het surfen bij bungie en zag dat hij bij de clan zit van dendemen enz. ik weet niet zeker kan ook een foutje zijn van bungie.
de meesten zitten nu bij een andere clan genaamd, de kip en ut ei. als het goed is heb je daar ook een invite van. daar zitten nu de mensen in, waar we altijd mee spelen. dus ik hoop dat je ook bij de nieuwe clan wil komen.
ja dat is goed. stuur nog maar even een invite naar me. ik had de eerste afgewezen, omdat ik dacht dat iedereen nog in oude clan bleef.
ik weet niet precies waarom er een nieuwe clan opgericht is. volgens mij had het er mee te maken, dat er teveel onbekenden in de oude clan zaten.
We hebben een nieuwe clan opgericht omdat we gek werden van mensen die we amper kennen die weer mensen inviten die we nog slechter kennen of zelfs niet kennen. We hebben dus maar een nieuwe clan opgericht waar we het gewoon klein willen houden. Dus als je iemand wil inviten moet je dat eerst vragen/overleggen om daarna gezeik te voorkomen. Dat was bij de DD nogal misgegaan en vandaar maar gelijk een nieuwe clan. @ Denman, ik stuur je wel een invite. @ Don juan, jij krijgt er ook wel eentje..
Hmmm.....dan ga ik denk ik naar een andere of blijf ik bij de DD's. Ik hoef ook niet clanmatches te spelen, dat interesseert mij geen moer. Najah ik kijk het wel aan, maar ik ga niet bij de nieuwe.
Dan moet ik er heel veel friends request gaan sturen, aangezien jullie allemaal bij mij in de clan zaten en redelijk weinig in m'n friendslist.
ik kom misschien maar denk ik dan pas rond 3en weet het niet zeker ga met me vriendin een filmpie kijken (seed of chucky)
jah gisteren hadden we echt goeie tactiek zeg! en iedereen had ook een taak en dat vond ik wel het vettere van! Tonight misschien weer?? Zal wel weer ff sniperen!!!