ik ben er vanavond ook wel. hopen dat het dan beter gaat. was ik net zo lekker aan het spelen. gaat ineens die zon schijnen. kon ik er gewoon geen klote meer van zien.
gewoon met al onze clan-leden?? is misschien wel een goed idee man. trouwens, het ging gister opzicht wel aardig he. op een aantal potjes na dan(zoals al die gasten die lvl 20 waren)
er zijn vast wel aardige mensen die ze daar heen kunnen brengen. even een klein zaaltje organiseren met misschien internet aansluiting ik noem maar wat. linken en playen maar. misschien overnachten. ik zeg maar wat.
Whahaha, Castro Le China, ik heb jou gewoon in m'n friendslist, kom ik net pas acher....Ik ben Killerfist !
i know ik zie het nu ook pas @Flipmode dat is denk ik wel de bedoeiling of met zijn allen naar Walibi gaan!!
Ik kom straks ook wel weer..Vette shizzle altijd man, alleen balen als we dan met 9 in een party zitten..Lol trouwens dat Azura gister ineens quiten..Zowiezo kwam zijn moeder kijken en deed die hem snel uit.. Anyway, eerst Desperate Housewifes kijken (Hell Yeah) en daarna lekker Halo 2. Morgen wel vroeg op, half 10 ofzo..Majah En hebben we een tactiek dan? Ik niet echt hoor..Ben eigenlijk vet allround, kan alles wel
het is zekers vet altijd. de sniper laat ik wel lekker voor jullie liggen. hehe misschien dat mijn sensitivity iets te hoog daarvoor staat.