Uber plaatje! *slaat op. Ik kan je aanraden om een groep te zoeken die veel speelt op Live. Als je eenmaal ingespeelt bent op elkaar verbeter je erg snel. Dan hoef je niet eens echt goed te zijn, als je maar samenwerkt. Enige voorwaarde hiervoor is wel dat je regelmatig op Live te vinden bent, want zonder oefenen leer je het nooit.
Ja het was echt niet leuk meer. Die minor/major shit is al helemaal niks aan..Al die bitch-ass nigga's met level 20+ zijn gewoon te goed. Verder ging ik op een gegeven moment echt kut. Shit happens.. Heb wel lekker uitgeslapen dus ben wel weer klaar om ff kont te schoppen. Moet morgen wel vroeg op, 7 uur.. En Chino, buffel, hoe hou je het vol. Elke dag 6 uur op en makkelijk tot half 2 door de weeks halo-en. Damn je bent een robot! En Castro, werd is zonder t
Lol maar ik slik braaf mijn vitaminepilletjes Kom pas zondag weer online, zit bij me pa en kan dan niet liven..Geen idee hoe ik die shit moet aansluiten..
Jeuj, Hopelijk zijn Denman en Flipmode er ook weer.. Dikke Team-Slayer. Wordt wel weer is tijd. gelukkig morgen pinksteren dus kan lekker doorbuffelen.
iedereen bij ons in de clan zit tussen de 0 en de 50 . (geintje)(maar het is wel zo) nee het gemiddelde ligt ongeveer op 14 , 15 zoiets. maar waar was iedereen gisteren?? het was echt rustig, alleen Daaf en ik waren online. ging wel aardig vond ik zelf. er zijn weer aardig wat doden gevallen in halo2-land
Met wat? Team Slayer: 22 Double Team: 20 Team Preview: 18 Big Team Battle: 12 Team Skirmish: 4 Rumble Pit: 2
jongens zijn jullie vanavond allemaal weer online? ik heb wel weer zin in een ouderwets potje big team battle
BTB is nu wel beter, maar 't blijft "Big Lag Battle". Laatst werd ik gewoon uit de game geboot omdat er te veel lag was, en iedereen lekte er zowat uit.