1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er meestal alleen een beetje last van in het begin. Heeeeeeel soms wordt je er nog wel is uitgelacht.

2. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er vanavond zekers weer, even mijn levels ophogen. O-) ik hoop dat het een beetje druk word vanavond.

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Had je beter niet kunnen zeggen :p

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch dictators is nog wel in leven. alleen bijna iedereen heeft ontslag genomen. haha. we werken nu allemaal bij de kip en ut ei. :+ ik ben er vanavond ook weer. ik heb er wel zin in. ;)

5. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    even flink BIG T BATTLEN vanavond, nog meer mensen die willen joinen ? ;)

6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat het weer lekker druk word. kunnen we weer even lekker gaan knallen, een bommetje plaatsen en dan even een vlaggetje jatten bij de tegenstander hehe.

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En of, ben gister 5 levels omhoog gegaan. Echt sweet! Die game waarvan flip de link gaf was trouwens echt te cool. Echt heel erg spannend en nog winnen. Alleen word ik echt gek van al die kut netwerkproblemen. Ik kan soms niet eens iemand joinen..Echt heel erg kut. Anyway, vanaaf weer.. Heb er zin in.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

ow fardo , ik wist niet dat je hobby vendelzwaaien is , gaaf man optreden voor zo een groot publiek O-) ;)

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vendelzwaaien op een uitverkocht coagulation. het lijkt ook wel een beetje op sensation, maar dan in plaats van de black en white editie, de RED editie

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

11. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus man, gisteren een potje team slayer gedaan. wat ging dat kut zeg, ik kon helemaal geen kills maken :mad: op zo'n moment denk ik: hoe kan ik in godsnaam op level 16 zitten, terwijl het zaterdag echt wel lekker ging. ik snap er soms echt niets van. :'-(

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chino? Mijn broertje en ik speelden gisteren BTB, had niet helemaal in de gaten dat je me een invite had gestuurd. Je joinde even vlak voordat wij ermee stopten.

Ik speel overigens graag nog eens met jullie mee (ga er vanuit dat dat het was, want jullie waren volgens mij custum aan het spelen?)

Maargoed, bedankt voor de invite!

DikkieD

13. Chino 76

Chino 76 DE KIP EN UT EI !!!!

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer een dag / misschien tot vanavond

14. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik weer ff sniperen he :p

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe

you do that!

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon gister niet eens een fatsoenlijk potje spelen, ik werd er constant uitgelagd. echt irri is dat.

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt zwaar kut was dat. Gisteren was ik van 18 naar 16 gegaan in team slayer dus ben ik maar ff gestopt. Daarna met DarkAzura en Konijn gebuffeld en hup, ik was weer 18. :)

18. Towel

Towel Guest

Vandaag van level 22 naar 21 gegaan in TS, en van 20 naar 19 met double team. De hele avond geen 1 x de host gekregen. En dan kun je het spel echt het raam uitgooien: Plasma bolletjes die niet locken, in de kop schieten terwijl ie vrolijk doorloopt, met shotgun knallen en na 2x volop bashen nog niet dood. Ik begin het echt een strontspel te vinden. Als je host ben is 2x met shotgun altijd wel voldoende, het bashen chargt dan lekker. Maarja, hoevaak ben je host? Idd, vrijwel nooit! Kut amerikanen!

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word een beetje kriebelig van op dit moment :mad: het ene potje speel ik wel goed, dan doe ik nog een potje en maak niet meer als drie kills en worden ik steeds van alle kanten beschoten :mad: ik vraag me toch wel eens af hoe dat kan en wat ik hier aan kan doen :eek:

20. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Meer spelen/oefenen. Als je gewoon goed genoeg bent, zorg je er altijd wel voor dat je wat kills kunt maken en let je ook beter op je omgeving. Leer bijvoorbeeld te kijken op je radar etc. etc.

Deel Deze Pagina