[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak op de kleinere levels vaak dat het heel goed gaat en de andere keer niet.(zoals Warlock en midshit) dan krijg ik niet eens de kans om mijn wapens te pakken. dan spawn ik ergens en ben ik al meteen weer dood. vet irritant is dat.

2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit, ik heb nooit host en nooit gehad en toch ben ik toch ook level 23 |:-
    Vind ik best sneu als je alleen maar goed speelt wanneer je host bent |:-

3. Towel

Towel Guest

Jonge ik zeg neit dat ik alleen goed speel wanneer ik host ben. Maar de voordeel die je hebt is ontiegelijk groot. Als tegenstander zwaard heeft zou je um makkelijk met shotgun of plasma+bash uit kunnen schakelen, idd, als je de host bent. Dat bedoel ik te zeggen. Het is gewoon oneerlijk dat host zin zoveel invloed heeften ik ben 22 vaak zat zonder host dus die opmerking van jou slaat nergens op

4. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond weer he!!

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel vervelend inderdaad. Je kan ook bijvoorbeeld gaan wachten op een BR ofzow op Midship. Ik heb dat nooit eigenlijk, ik speel altijd goed op Midship. Warlock niet, maar dat komt door team-mates. Heel veel mensen vinden Warlock niks aan, waardoor we dan ook verliezen.

@Q-Basix,

Dat doe je goed! _O_ Heb je al heel lang niet meer gezien op live, terwijl wij eerst toch wel veel met elkaar speelde.

6. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moeten we dan maar es gaan spelen heh ;) Met level die ik nu heb kan ik haast geen team slayer doen omdat meeste in mn friendslist een veel lager level hebben en dan kaal geownt word :{

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een goed idee :)

8. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Castro,

inderdaad vanavond weer !!! _O_
    BIG LAG BATTLEN !! denken dat je iemand grandioos afknalt en een paar seconden zelf dood neervallen. :+

spreek jullie vanavond.

9. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mensen..

ik zojuist mijn level 25 gehaald..

was echt lachen..ik speelde slecht! haha..
    ik zou het eigenlijk niet verdienen met het laatste potje..

was op lockout, swords.
    Ik stuck iemand, loopt mijn teammate erlangs, betray ik hem..word ik er af geduwd..dus -2 voor mij :D

Maar verder wel dik gewonnen..thanks to my friends tho.. ;)

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes vanavond weer. ik heb vet mazzel vandaag man. vanaf vanmiddag lag chello er weer eens uit :mad: voor de zoveelste keer, wordt helemaal naar van die k..chello. maar nu doet ie het weer haha kan ik tenminste nog even lekker spelen. nou maar hopen dat ik geen lag heb.

11. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel misschien kom ik zo ook nog ff.. Heb morgen wel examen economie, hoewel die shit pas om half 2 begint. Lees denk ik nog ff wat door en ben er dan wel ff..maar misschien ook niet..Zie het wel.

Ik word trouwens echt gek van Azura, die gast wordt er echt te vaak uitgelagd of zijn ouders pullen das internet eruit. Echt zwaar balen want dan moet je weer 3 tegen 4 en meestal is dat een verloren zaak.. |:-

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt helemaal gek van die kut-lag. sorry dat ik er weer uitgelagd werd. ik ga morgen eerst die chello-homo's bellen want dit is niet normaal meer. de laatste paar maanden kunnen we niet eens fatsoenlijk internetten en bellen door die stomme upc. :mad:

ik hoop dat ik morgen weer een goeie verbinding heb, anders weet ik niet zeker of ik online kom want ik vind het echt lullig voor jullie als ik er weer uitgeknikkerd wordt. ;)

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja balen man..We hadden wel verloren maar dat kwam meer omdat ze gewoon alle wapens hadden. Je kan gewoon met zijn 3-en niet alle snipers, rockets, BR en shotguns houden. Want zo goed waren ze niet, maar het zuigt wel. Misschien heb je vanaaf meer geluk, ik weet nog niet of ik kom.

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik meer geluk heb vanavond, ik wordt er een beetje naar van dat mijn verbinding steeds inzakt, of zelfs helemaal wegvalt. ik heb helemaal niets draaien op mijn pc als ik ga halo'en, en toch heb ik een kut verbinding. eerder had ik hier nooit problemen mee het is echt iets van de laatste paar weken. ik zal die gasten wel eens bellen, wat dat nou is. (als de telefoon het doet haha)

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad kut als je er regelmatig uitlagd. Dan kan je beter niet spelen overigens. Laatst had mn vader m'n xbox uitgezet en toen had m'n team nog erger verloren dan we al aan het verliezen waren. Daardoor raakte ook veel van 't team hun levels kwijt. Zeer frustrerend!

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man. ik snap er niets meer van. internet lag er weer uit vanavond. ik de upc gebeld zeggen ze dat mijn kabelmodem stuk is.(voor de zoveelste keer wordt dat gezegd) dus ik denk ik neem de modem mee naar mijn ouders en daar doet ie het perfect. kom ik net thuis doet ie het weer gewoon. ik snap er echt niets van. ik ga zo eerst even wat potjes team training spelen om te kijken hoe mijn verbinding is. ik zit te denken om weer gewoon terug naar kpn te gaan en een adsl-abbo te nemen. Hebben jullie misschien tips welke ik dan het beste kan nemen?

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het prima redden met KPN ADSL Lite, en ik heb nooit lag. Maar het hangt van meer factoren af, niet alleen van de snelheid. En ik lag er nooit uit. Wat ik wel merk, is dat mensen té snel quitten als ze een rode connectie hebben. Het is wel vervelend, maar soms heb je over een minuut weer een groene connectie, dus soms valt het wel mee. Laatste tijd heb ik veel lag, vooral te merken als ik door de teleporter in colossus ga.. dan lijkt het alsof ik er 5 keer doorheen ga. Maar uitlaggen komt bij mij zelden voor.. da's dan in custom games waar het af en toe voorkomt.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.
    Ik heb nu al weer een k..verbinding. ik kan niet eens goed live komen. ik heb die gasten gebeld, ze komen volgende week vrijdag in ieder geval een ander modem plaatsen. ik snap niet dat ze hem niet opsturen ik kan zo'n ding makkelijk zelf installeren. tot die tijd kom ik maar niet op live want ik lag er toch meteen uit. ik vind het erg jammer dat het niet eerder kan maargoed. als ik misschien ergens anders een modem kan regelen doe ik dat (als dat het probleem is) dan kom ik gewoon op live, anders ben ik er pas volgende week vrijdag weer.

19. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, de eerste 2 examens gehad. Nu 2 dagen vrij. Ik zie jullie vanavond zeker weer. *)

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou met een beetje mazzel ben ik vanavond ook nog wel even online. ik ga even kijken of ik het kabelmodem van mijn ouders mag lenen. dan moet ik even testen of die wel functioneert, om te kijken of het daadwerkelijk in de kabelmodem zit. en om het goed te kunnen testen moet er natuurlijk even halo2 gespeeld worden. :cool: :cool:

edit: Nou de verbinding is nog steeds slecht, het ging de hele tijd goed, maar ineens is ie weer klote. sorry jongens.

Laatst bewerkt: 25 mei 2005

Deel Deze Pagina