1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    gaat weer lekker he Flipmode

2. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    het ging lekker he!!

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon kut. ik weet niet meer waar ik moet zoeken nu. mijn pc is verder in orde wat zou het dan nog kunnen zijn?? heeft iemand misschien nog een ideetje??

4. Destroy

Destroy Guest

Nee laatst gebeurde er ook iets vaags ik speelde team training met maxipan en ik had opeens rode connectie hele game ik dacht wtf ik download niks wat is dit nou ik speel wat rumble pit enzo weer groene connectie dus ik denk ok tijd voor wat double team ik speel weer met maxipan het andere team heeft host en iedereen groene connectie we spelen eventjes en bam na een paar minuutjes rode connectie en voorde rest van de dag als ik zonder hem speelde gewoon weer groen :confused:

5. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    even offtopic :
    check http://www.xtralarge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=1

Aanstaande zaterdag is het zover: De eerste aflevering van de Dutch Dj Talent Scout Night bij Xtra Large! De zoektocht naar vers en verrassend nieuw talent is begonnen. De animo voor dit spektakel is zo groot gebleken dat we overstelpt zijn met vele tientallen veelbelovende aanmeldingen. Teveel voor slechts een avond. Alle reden om hier meer mee te doen, dus lees snel verder!

Naar aanleiding van de zeer vele aanmeldingen gaan we de Dutch Dj Talent Scout Night verder uitbouwen tot een echte Dj contest met 3 voorrondes en een grand finale!

Hiermee doen we de dj’s die zich hebben aangemeld eer aan en kunnen we een fijnere verdeling maken in de voorrondes.

De eerste ronde, zaterdag 28 mei, is gereserveerd voor de eerste groep dj’s, die we hieronder bekend maken. Die eerste ronde is een gemixte ronde wat stijl betreft. Van trance tot club en van techno tot groove, alles komt die nacht voorbij. De winnaar(s) van deze ronde gaan door op de Grand Finale, die eind juli gaat plaatsvinden in de grote zaal van Xtra Large!

De tweede en derde ronde vinden plaats op 25 juni en 2 juli, uiteraard ook in Xtra Large. De deelnemers daarvan worden volgende week dinsdag bekend gemaakt. De tweede ronde staat in het teken van de trance, en in de derde ronde komen de stijlen club, techno en groove aan bod. De winnaars hiervan dingen ook mee naar de hoofdprijs op de finale eind juli.

Aanmelden kan nu niet meer, de lijst is al overvol. De deelnemers die worden uitgekozen mogen elk 7 mensen meenemen op de gastenlijst. Maar laat je daardoor niet van de wijs brengen: hoe meer er voor jou gejuicht wordt, hoe milder de jury zal zijn. Dus laat al je vrienden, kennissen en collegas weten dat jij komt draaien in Xtra Large. Hoe meer zielen, hoe hoger jouw kansen. Het applaus en de mening van de jury zullen samen de doorslag geven.

En dan nu het grote moment! Wie oh wie treden aanstaande zaterdag voor het eerst in het voetlicht? We zullen je niet langer in spanning houden. De dj’s hieronder zullen je in vervoering proberen te brengen met hun sound:

DJ Castro Le China (Gary Teo)
    DJ Blighty ( Robert de Bot)
    DJ Solo
    DJ Chiel (Michiel Twigt)
    DJ Tensity (Remco Gort)
    DJ Marc “O” (Marco Nieuwold)
    DJ Keno
    DJ Bas (Bas Klanderman)
    DJ Michel B (Michel Bril)
    DJ Blanda
    DJ Jeff
    DJ Dimar
    DJ Sven S
    DJ Danny W
    DJ DS

De 2e en 3e ronde zal volgende week dinsdag bekend worden gemaakt. Hou onze persberichten en website (www.xtralarge.nl) in de gaten.

Welke sound heeft de toekomst? Wie zullen we de komende maanden vaker gaan horen in Xtra Large? Jij mag het meebepalen! Samen met de kundige jury van resident Xtra Large dj’s kun jij de toekomst bepalen. De Dutch Dj Talent Scout Night, uitgegroeid door onverwacht veel aanmeldingen en nu verder ontwikkeld tot een heuse competitie. Kom jij de spanning nog verder opvoeren? Wees er dan snel bij en maak deel uit van de toekomst in Xtra Large!

Xtra Large - DJ Talent Scout (1e ronde)
    Zaterdag 28 mei 2005

Marcanti Kingdom

Open from 22.00 till 05.00

6. Destroy

Destroy Guest

Go Castro :)

7. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    thanks you
    vanavond weer!!!:)

8. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zekers. ik kom zo ook nog wel online.

9. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook pas rond 12en

10. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
  11. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey kerel klinkt goed man. echt supervet gewoon.
    mijn stem heb je al. ;) ;) ;) ik heb hem net verstuurd.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Persoonlijk is hardstyle meer mijn ding, maar jou shit klinkt goed hoor ouwe!!! Dus je hebt mijn stem gewoon hoor tjappie!!!!!

Moet binnenkort weer es ff gamen ouwe!!!!

13. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb ook even geluisterd, ik hou zelf meer van Hard house enz. maar dit komt er volgens mij wel redelijk dichtbij. en bij techno had ik iets anders verwacht maar vette beats castro. 8) oww ja en ik heb ook nog even gevote voor jou. en hopen dat je doorbreekt. als je dan nog security nodig hebt. O-) hahah |:-

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man de kip en ut ei security clan hehe

15. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    whahah allemaal Bedankt!!

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hardstyle vind ik ook beter, maar ik stem sowieso op Castro. Wel super wreed dat je in die kwalificaties zit.

17. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan jullie nog halo2 spelen vanavond jongens?

18. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah man echt er zijn wel 500 demos gestuurd ofzo
    buitenland en binnenland en ik ben gewoon echt blij dat ik gewoon uit ben gekozen

ik ben er nog niet!!!
    maar ik ben nu wel een stap verder!!!!

zaterdag moet ik ook al draaien voor een dj contest bij jan van galenstraat Xtra Large
    http://www.xtralarge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=1
    maar alvast hardstikke bedankt boys!! :)
    ik hoop dat ik doorga

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man veel succes morgen. ;)

20. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    heb nu een game bij xbc snipers kom erin room name:Culemborg

Deel Deze Pagina