1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha die flipmode, speelt ook weer eens een potje, zit het hem meteen weer tegen. Maar ja shit happens weet je. Heb ik ook weleens als ik granaten aan het pleuren ben dat ik mijn teammate ook meeneem. Maar ja als je wint boeit het niet.

2. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je per ongeluk een paar betrays maakt en dan nog wint zal er niemand echt kwaad op je zijn denk ik. Ik heb geregeld dat ik uit een game lag, soms op de meest cruciale momenten, waardoor we dan gewoon verliezen ipv winnen. En geloof het of niet, er is nog nooit iemand daarom openlijk kwaad op me geworden.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat is echt gewoon kut als je eruit gelagd wordt man!!! Heb het ook 1 focking keer gehad ik dacht dat ik gek werd man.

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XD @ Flipmode,

We waren heus niet boos hoor, die avond was echt te droog. Den liet de bom vallen in de warthog, jij betrayde ons 2 keer toen we de bom konden planten en nog veel shit. Het was echt te droog en ik ben heus niet boos hoor. _0/

Spelen binnekort nog is, krijg je een herkansing. :9

5. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed. maar dan ga ik niet mee als jullie de bom gaan planten. :9
    het is nog moeilijker om die bom te planten als ik in de buurt ben dan de tegenstander.
    op het moment was het wel verrot, maargoed volgende keer beter.

6. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    het was weer vetjes gisteren:)

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel kut dat je weer op zo'n homo manier van me won in Pro Evo. Wel 2 keer verlenning..Ik word dus echt wel beter. :9

8. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha tonight!

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja jongens, het wordt maar weer eens tijd voor halo2. ik ben een tijdje niet echt bezig geweest met halo2 omdat ik er niet veel zin in had. maar nu heb ik wel weer zin om lekker een potje te knallen. zijn jullie vanavond online?? dan kom ik ook wel effe knallen. (als ik op tijd terug ben)

10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik misschien wel, hoor vandaag of ik geslaagd ben. En daarna zal er nog wel wat gezopen worden oid maar ik ben er denk ik vanavond nog wel..

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel ff kut gisteren. Wat is die 'matchmaking' verrot. Paar potjes gingen wel goed, best ok teamwork zo nu en dan. Nu ff goed mijn best doen, want ik wil niet het 8e wiel zijn, de beperkende factor, alhoewel ik redelijk mee kon komen...

Wat me wel opviel is dat je na 300 potjes BTB teveel engels lullen gewend ben. Je gebruikt snel van die standaardtermen in het engels. Moest ff wennen aan NL praten..

Mijn broertje en ik zijn bijna dagelijks online, dus we zijn meestal wel van de partij.. Kunnen we lekker vaak Major Clanmatches spelen :D Veel beter dan Big Team, eindelijk geen cheaters, lameasses etc...

--

Mocht je geslaagd zijn, dan alvast gefeliciteerd. Drink yourself silly!

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet wel effe late weten of je geslaagd bent. kunnen we vanavond een xbox-live zuip-party houden }:]

edit: ga eerst effe naar de stad vanavond (misschien nog effe gta san andreas scoren) en daarna moet ik effe langs mijn ouders. ben er denk ik rond 23.00 uur

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  13. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah dat was minder gisterenavond. De eerste minors waren wel leuk, skirmish ook. Ging zelfs best lekker dacht ik zo. Daarna konden we helaas geen majors doen. Op zich geen probleem maar door de wisselende rankings duurde het laden van een BTB uren, waardoor dat ook geen optie bleek.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    het ging gister best lekker :)
    level 34 gehaald in team slayer en ben een nieuwe clan begonnen met best goeie members. Rare shit is dat ik nog nooit die hackers ben tegengekomen op warlock enzo, lucky me :cool:

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen van de kip en ut ei, hoe laat zijn jullie tegenwoordig online?? ik was gister rond 23.45 nog aan het wachten, iedereen stond offline, in de clan. een paar keer team training gespeeld en toen was er nog niemand, toen ben ik maar gaan slapen.

of het ligt aan mijn xbox ofzo. ik vond het wel jammer. ik had weer eens zin om gezellig big team battles enzo te spelen. misschien dat jullie er vanavond ook nog zijn??

Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik heb die Warlock shit ook nog nooit gezien, maar ik ben wel veel gecheat. Het is tegenwoordig ook gewoon questie van host. Heb het spel al een week niet gedaan en ik heb ook geen drang om te spelen.

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..dat is inderdaad merkwaardig, want Chino, Castro, ik en mijn broer hebben voor zover ik na kan gaan vanaf een uurtje of elf tot 1.15 gegamed. vanaf half 1 waren daar ook nog wat anderen bij. We hebben telkens in de gaten gehouden of er meer clanmates online kwamen, omdat we major clan wilden spelen, maar ik heb iig niemand online zien komen verder...

Wat betreft BTB is het lang wachten. O.a. B here heeft lvl 26, de laagsten lvl 10 ofzo.(in de party van gisteren iig), dat maakt het matchmaken blijkbaar nogal moeilijk...

Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wel chill om een hoog level met BTB te hebben. BTB is ook het leukste dat er is, ik zit momenteel op 13 maar wil veel hoger. Als ik het spel ooit nog ga spelen :p

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hackers kunnen je locken, zodat ze altijd host hebben. Daarnaast heb ik een redelijke verbinding (8mbit/1mbit) zodat ik de host vaak krijg, tot irritatie van de yanks O-)

20. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hmm, dan zal ik ook wel regelmatig host hebben. (10mbit/1)

Deel Deze Pagina