1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben imiddels van level 1 naar level 5 gegaan

2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Heb der zin in, ben inmiddels een leveltje hoger weer, van 6 naar 7, maar dat maakt niet zoveel uit, maar even een vraagje, je kan toch max. met 16 man in een game, waarom hebben we er dan maar 12 maximaal?

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onderhand ook al lvl 8, maar dat maakt inderdaad niet veel uit. Ik denk dat iedereen ongeveer gelijk is. Die lage lvl's die er tussen zitten hebben Halo waarschijnlijk pas een paar dagen en weinig op Live gezeten.
    Ik denk dat we het bij 12 houden voor de overzichtelijkheid. Niet alle maps kunnen 16 man aan, en samenwerken met een team van 8 is behoorlijk lastig als je voor de eerste keer samenwerkt. Ik vind het in ieder geval niet erg.

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb er ook zin in, hele dag gewerkt dus kan nu wel een pleziertje gebruiken :p *) .

Tot vanavond dan _0/

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft z´n frendrequest geaccepteerd. 19:45 start ik de server op en stuur ik iedereen invites. Tot Dan.

Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  6. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo leuk, is toch juist de kunst om allebei de vlaggen te hebben?? Mja, ik heb er sowieso veel zin in, dus wordt wel vet!!

7. halo_is_lauw

Leuk Bevonden:
    0
    17.45 :confused: ik dacht 20.00

8. halo_is_lauw

Leuk Bevonden:
    0
    jah sorry dom antwoord ik las gewoon verkeerd

9. I don't know

I don't know blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    Wou effe zeggen dat het gisteren vet was, ook al ging het bij mij niet echt goed... :'-(
    Maar ja, iemand moet de slechtste zijn... ;)

Ik vond het in ieder geval wel voor herhaling vatbaar, en zal de volgende keer wat meer tijd vrijmaken...(of misschien de volgende keer iets eerder beginnen? )

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens. Ik baal er wel van dat mijn vader tijdens capture the flag in Coagulation opeens de stekker in zijn hand had en dreigde hem eruit te trekken als ik niet vrijwillig naar onder zou komen om 'gezellig' te doen op zaterdag avond. Ik moest dus gedwongen te vroeg stoppen. Ik ben benieuwd hoe het verder nog gegaan is.
    Zover ik het heb meegemaakt ging het erg gelijk op. De eerste team deathmatch eindigde in 100-90. Capture the Flag stond 2-1 na ongeveer een half uur.
    Count me in als zo'n avond opnieuw georganiseerd wordt.

11. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat mij betreft organiseren we vaker zo'n avond. Niet te vaak, dan gaat de lol ere misschien vanaf, maar eens in de maand moet toch zeker te doen zijn bijvoorbeeld?
    Ja, teams waren goed verdeeld, het blauwe team (waar ik ook in zat) won ctf op coagulation met 3-1.
    Daarna hebben we nog wat assault gespeeld en 1flag ctf op zanzibar, maar er waren al veel weggegaan.
    Anyway, ik hou me aanbevolen als er weer zo'n avond is.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop volgende keer dan ook mee te doen....alleen is er 1 probleem: Ik [en ik denk ook wat andere mensen] moeten vaak op zaterdag werken. :'-(

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het ook zeker heel tof. Waren 2 enorm leuke games die we speelden; duurde tenminste ook lekker lang. Teams waren ook prima verdeeld. En ik ben natuurlijk blij dat ik alle 3 de punten scoorde bij het potje CTF. :D

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond het ook een geslaagde avond. Begon met een beetje lag, maar na een paar potjes (andere leader), was dat probleem verholpen. Zeer redelijke teams (kan best zijn dat ik meer verloor dan won), maar heb wel het idee gehad dat we gelijkwaardig aan elkaar waren en dat maakt het er spannender op. Wat mij betreft opnieuw zo een avond!

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Was zeker een leuke avond met in het begin wat lag toen headcollector (? ) hoste, maar toen ik begon te hosten was de game geheel lag-loos, zeker voor herhaling vatbaar _O_ Ook heel vet datk met single flag ctf op zanzibar alle vlaggen had ge-captured 8) :cool:

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik de volgende keer ook meedoen?? Tegen Nederlanders vind ik het cooler dan tegen Amerikanen of Engelsen. Ik hoor het wel. Mzzl

17. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Headcollecter1 ge PM want ik krijg op 25 dec l!ve en ik wou smane met Headcollecter1 nog zo'n avond maken

18. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zou ook wel een keer mee willen doen :)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Toen was ik geloof ik even aan het drinken. Potje was begonnen toen ik terugkwam, geeft niets btw.

En dat Classic CTF. Was erg leuk. Viel me mee, maar komt ook vast door beter teamwerk. Heb genoeg potjes gedaan dat je met engelsen/amerikanen zit, die niet in teamverband werken, en dan is het niet fijn.
    Of als je twee tegen twee speelt. Dan kan je eindeloos wachten:D

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen voeg me maar ote als ik dan ook een beetje friends hebt met me nieuwe accountje dan plaats ik hier wel een game en tijd:

Waarschijnlijk een slayer match, zonder schilden met alleen shotguns en granaten, en de map is nog niet bekend. tot dan:9

Deel Deze Pagina