Ben gelukkig ook nog niet echt vaak gehackt of gecheat, alleen laatst met double team king of the hill, probeerden ze ons te standbyen maarwe wonnen wel van ze!!!
Volgens mij is er niets mis met je xbox. Als het goed is zit je in mijn lijst en zag ik je gisteren avond nog online staan.
ik was ook nog wel online, maar alles stond bij mij offline, heel vaag, ik heb dat wel vaker, als ik mijn xbox dan opnieuw opstart is het wel weer goed, maar gisteren werkte dat niet.
weird.... ben vanavond van de partij...vrijdagavond kan wel eens een allnighter worden hier in Utrecht weeeeh
Ik ben ook weer van de partij ! heb er wel weer zin in. hoop dat de clan weer compleet is vanavond. kunnen we MAYOR CLAN MATCHEN !
ter herinnering: vrijdag a.s. clanmatch tegen the royal bassa's ben de site ff kwijt, maar die vult iemand vast wel aan, ik heb het iig niet onthouden....
waren dat niet the wild rovers?, hun website was : www.thewildrovers.tk , ik had effe gekeken zag er wel leuk uit.
wanneer komt de volgende game jongens? want dan doe ik wel ff mee. Check mn gamertag maar vraag aub niet waar die op slaat. Al die lompe USA'ers denken dat ik Frans ben door Freaky Le Xbox?????????????? Het is gewoon freaky Lex(naam)en de x van lex en die plakk je weer bij xbox. Dus eigenlijk heb je Freaky lex op zn xbox. *zucht* laat maar
ik zal je wel toevoegen gisteren ging het echt lekker man met Daaf Flipmode en B here Veel potjes gewonnen
dat is altijd wel relaxed, ik ga ook maar weer eens wat meer gamen(nog meer) want ja nu is het vakantie
ja ik vond het gister ook wel lekker gaan. ik zal je ook wel effe toevoegen. wanneer ben je meestal online dan?? wij zijn vaak s'avonds na elf uur online. ik weet niet hoe het overdag zit, want dan moet ik werken. als ik nog tijd over heb vanavond kom ik wel weer effe knallen.
f00k me, hebben jullie gisterenavond nog geknalt? Hmm...choices...heb madagascar met mijn vriendin gekeken. Ben daarna maar eens op tijd naar bed gegaan ivm twee nachten achtereen tot na 3.30 te gamen (en daarna nog ff chillen achter internet natuurlijk )... Ben er vanavond bij! Vanaf een uurtje of 22.30 zoals gewoonlijk Werken is overigens bijzonder vervelend met dit weer.
Vanaaf kom ik denk ik ook wel ff. Gister tot 4:30 gebuffeld met Castro en B here, kon toch niet slapen. Ben nu level 26.
Voor mijn helderheid: Gebruiken jullie de 'group' op bungie? Ik zag dat er een group is aangemaakt (kip en ei) maar die kan ik niet zomaar joinen. Maken jullie gebruik van dat forum? Of alleen het xbwforum? Ik zal binnenkort ook wel ff wat team slayer potjes spelen. Dan komt mijn ranking wat meer in de buurt bij jullie. Momenteel ben ik pas lvl14, maw niet leuk voor jullie om mee te knallen...
hoezo niet dan? volgens mij wordt er gekeken naar het hoogste level, die in de party zit. ik was gister toen ik begon level 15, nu ben ik 17. maar we hebben ons goed vermaakt hoor. trouwens het is errug klote om met dit weer te werken, maar ik ga met die weer ook echt niet op mijn xbox spelen. behalve s'avonds als het zonnetje onder is. al moet ik wel zeggen dat ik het gister echt warm had toen ik rond half twaalf online was. ik plakte zowat vast aan mijn stoel hehe.