1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in een zitzak...........

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lage level maakt echt niet uit heur. Het zou eerder andersom zijn..Ik ben nu 26 en die gasten knallen zeker wel. Als je je dagje niet hebt ben je de lul. En ik zit in een stoel, een hele grote. Wel gevonden op straat, maar who cares.

En dat bungie forum gebruiken we niet.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit flipmode in zijn blote ass op een lederen stoel :D

Okies, just so I know.. Zag namelijk wel wat mensen in het memberlijstje aldaar....

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat ook weer niet. had gewoon de korte broek aan hoor. haha. eerder zat ik op de bank te gamen in de woonkamer. nu hem ik er pas een televisie bijgekocht. nu heb ik mijn xbox op de computerkamer staan, zodat mijn vriendin gewoon altijd tv kan kijken, als ik even wil gamen. dus nu moet ik wel op de stoel zitten, maar dat vind ik niet erg, zit ook lekker.

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Lol jij gaat gamen als je vriendin langs komt? 8) :D

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, die vind ik wel droog :p

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, wellicht zou het zo kunnen zijn dat de beste man samen met zijn vriendin een huis deelt? Komt zo nu en dan eens voor ej....

Ik woon daarentegen niet samen. Als mijn vriendin besluit om rond 11 uur wat te gaan lezen heb ik 2 opties, ik ga mee en zij leest niet. Of zij leest en ik game of klooi wat achter mijn pc...

8. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nu anderhalf jaar samen. we gaan over een jaartje een huisje kopen. toen we nog niet samenwoonden ging ik echt niet xboxen als mijn vriendin er was. :cool: ;)

9. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaa maaruh wat je net vroeg. Ik ben meestal s'ochtends of s'avonds online. Meestal sporten enzo s'middags of btje zwemmen. Maaruh ik ben ook pas lvl 14 in teamslayer. Ik ga het nu maar ff opkrikken.

10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...de meesten van kip en ut ei zijn 's avonds laat online... (soms iets te laat voor mij :D, als ik de mate van brakheid meet de volgende morgen :))

lvl 14 in slayer is np, ben ik ook :D Verder ben ik persoonlijk verzot op de grotere teampotjes, Big Team en major clan...

11. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah wij zijn altijd rond 11en ofzo online :D
    En flipmode hebt ook zijn tijd nodig !;)

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Even voor mijn beeldvorming, maar waar komt de naam "De kip en ut ei" vandaan? Daar moet iets achter zitten...

13. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je dat castro??

Volgens mij heeft daaf ofzo die naam verzonnen, ik heb geen idee of hier wat achter zit, maar ik vind het wel een leuke clan-naam.

het kan me eigenlijk niets schelen wat voor een level ik heb. ik weet zelf dat ik niet goed ben in halo2, maar ik vind het gewoon leuk om te spelen.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmz..Ik heb het verzonnen, weet niet meer hoe ik erop kwam. Vindt het alleen wel grappig dat mensen niet in onze clan willen omdat ze het een domme naam vinden. Net alsof iemand daar naar kijkt en die Amerikanen het kunnen lezen..

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo dan? Willen mensen niet in de clan om die reden? Hahaha, zijn dan vast de personen die het niet verdienen...

16. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet verstandig. Mocht kip en ut ei lvl 49 zijn in minor en major, dan piept men wel anders :D

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahaha die dag eet ik mijn Xbox- controller op!!!!

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, wees niet bang. Volgens mij is dat niet het hoofddoel..

maar je mag natuurlijk altijd ms versteld doen staan van wat je allemaal met die controller kunt doen....:D

20. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook mee! Ik eet m'n Halo2 disk op als voorgerecht en dan m'n Xbox als hoofdgerecht + m'n headset en als toetje m'n controller! Ik zweer het jou plechtig!

Deel Deze Pagina