Dat lage level maakt echt niet uit heur. Het zou eerder andersom zijn..Ik ben nu 26 en die gasten knallen zeker wel. Als je je dagje niet hebt ben je de lul. En ik zit in een stoel, een hele grote. Wel gevonden op straat, maar who cares. En dat bungie forum gebruiken we niet.
Misschien zit flipmode in zijn blote ass op een lederen stoel Okies, just so I know.. Zag namelijk wel wat mensen in het memberlijstje aldaar....
nee dat ook weer niet. had gewoon de korte broek aan hoor. haha. eerder zat ik op de bank te gamen in de woonkamer. nu hem ik er pas een televisie bijgekocht. nu heb ik mijn xbox op de computerkamer staan, zodat mijn vriendin gewoon altijd tv kan kijken, als ik even wil gamen. dus nu moet ik wel op de stoel zitten, maar dat vind ik niet erg, zit ook lekker.
euhm, wellicht zou het zo kunnen zijn dat de beste man samen met zijn vriendin een huis deelt? Komt zo nu en dan eens voor ej.... Ik woon daarentegen niet samen. Als mijn vriendin besluit om rond 11 uur wat te gaan lezen heb ik 2 opties, ik ga mee en zij leest niet. Of zij leest en ik game of klooi wat achter mijn pc...
Ik woon nu anderhalf jaar samen. we gaan over een jaartje een huisje kopen. toen we nog niet samenwoonden ging ik echt niet xboxen als mijn vriendin er was.
hahahahaa maaruh wat je net vroeg. Ik ben meestal s'ochtends of s'avonds online. Meestal sporten enzo s'middags of btje zwemmen. Maaruh ik ben ook pas lvl 14 in teamslayer. Ik ga het nu maar ff opkrikken.
Hmmm...de meesten van kip en ut ei zijn 's avonds laat online... (soms iets te laat voor mij , als ik de mate van brakheid meet de volgende morgen ) lvl 14 in slayer is np, ben ik ook Verder ben ik persoonlijk verzot op de grotere teampotjes, Big Team en major clan...
Even voor mijn beeldvorming, maar waar komt de naam "De kip en ut ei" vandaan? Daar moet iets achter zitten...
hoe bedoel je dat castro?? Volgens mij heeft daaf ofzo die naam verzonnen, ik heb geen idee of hier wat achter zit, maar ik vind het wel een leuke clan-naam. het kan me eigenlijk niets schelen wat voor een level ik heb. ik weet zelf dat ik niet goed ben in halo2, maar ik vind het gewoon leuk om te spelen.
Uhmz..Ik heb het verzonnen, weet niet meer hoe ik erop kwam. Vindt het alleen wel grappig dat mensen niet in onze clan willen omdat ze het een domme naam vinden. Net alsof iemand daar naar kijkt en die Amerikanen het kunnen lezen..
Is dat zo dan? Willen mensen niet in de clan om die reden? Hahaha, zijn dan vast de personen die het niet verdienen...
haha, wees niet bang. Volgens mij is dat niet het hoofddoel.. maar je mag natuurlijk altijd ms versteld doen staan van wat je allemaal met die controller kunt doen....
Ik doe ook mee! Ik eet m'n Halo2 disk op als voorgerecht en dan m'n Xbox als hoofdgerecht + m'n headset en als toetje m'n controller! Ik zweer het jou plechtig!