een controller met curry kan ook lekker smaken hoor. of een broodje headset?? maar wees maar niet bang hoor, bij de kip en ut ei wordt niet gecheat. waarom zouden we dat doen? dan heb je toch alleen jezelf ermee. dan weet je zeker dat je nooit meer iets wint
Het vreemde was dat op het moment van plaatsen van bovenstaande post, de heren direct online kwamen Was weer super gisteren, ging beter dan de avond ervoor. Cewl om met een volle party BTB te spelen.
ik vond het echt vet gisteren, zo moeten we altijd spelen. behalve dat ene potje met die vieze cheaters. wat zielig zeg. ik had er wel effe moeite mee om er uit te komen. maar nu voel ik me weer lekker fit.
't was zeker geslaagd gisteren. Ik vond het wel jammer dat ze niet met tanks gingen rondvliegen, als je dan toch gecheat wordt wil ik wel vette dingen zien.
Nou, ik vond het sowieso al wel vet om dat ene mannetje zo onwijs snel te zien rondrennen. Die gast leek wel uit de matrix ofzo te komen Ik doel op het einde van de game, vlak voordat we met 3-0 verloren hadden. Toen rende zo'n mannetje zich helemaal rot in onze basis (rond de vlag). Het zag er wel cewl uit als ie zo nu en dan ff stopte...en dan weer verder rende...
Dat mis ik dan weer..Ben de laatste tijd alleen maar rond 2 uur 'snachts online met Castro en B here. Gaat soms wel lekker maar ik mis de BTB wel.. Vanaaf weer niet, examenparty. En vanaf 4 juli ben ik 2 weken weg..Vakantie _0/
ja man, die gasten liepen echt snel. wel apart om te zien. er liep er ook 1 in het midden van het level. ik had hem toch nog bijna gekilled, maar toen begon die sukkel te vliegen.
heb vanavond wel lekker gespeeld, alleen had ik weer een echte ouderwetse chello-kut verbinding. ik kan chello nog niet opzeggen (heb een jaar-contract bij chello en die loopt in oktober pas af)daar baal ik van. anders had ik al lang een andere internet provider.
Ik wil die flippende mannetjes ook wel is zien. Vind het niks aan dat spel meer, dus dan ga ik maar is een keer cheaters aanschouwen
jah dat is echt lijp om te zien. pakt ie de vlag. en zoeffff weg is ie. ze vliegen zo hoog ,ze zouden bijna op zanzibar uitkomen man. hehe
Tja, toch quit ik als het in mijn team gebeurt! Zo leuk vind ik het dan nu ook weer niet, je bent dan in de ogen van de tegenpartij toch ook een cheater. Als de tegenpartij het doet, schud ik neerbuigend mijn hoofd, en hoop ik dat ze er maar veel lol van hebben (hopelijk tot de kickban actie van bungie!)