LOL, het interesseert mij echt geen flikker meer. Ik ga gewoon gezellig lachen als ze het doen, of het nou tegenpartij of m'n eigen team is.
@ Juan, tuurlijk heb ik het gehaald. @ de Kip en ut ei, vanaaf ben ik er denk ik wel weer bij. Ga maar is een avond niet zuipen en uit. 2de dag in 8 dagen dat ik thuis blijf..
Dude, nu is het moment om helemaal laag te gaan. Die roesweken na het behalen van een examen komt niet vaak voor (na middelbare school dan )... Ga je nu naar Salou om poppetjes te scoren of niet? Deed ik na mijn havo en ging naar Callela na vwo. De mooiste paar weken ooit (destijds dan).
Zijn jullie er vanavond na 2.30??? kom ik maybe ook wel ff checken. Eerst ff andere dingen doen. En dan ben ik daarna wel ff online.
hahahaha ik had het over gisteren Zette om 24.00 het bakkie aan, verwachtte volle actie, maar alle kippetjes waren offline..hehe
in het weekend, zijn er over het algemeen weinig mensen van de clan online. ik denk dat er vanavond ook niet echt heel veel online zijn. ik weet ook nog niet of ik kom.
Ben gister toch maar weer uitgeweest..Daarna met Dendemen en B here gegamed tot 5 uur. Onweer was fucking hard, maar het hield na een tijdje wel op. Al onze clanmembers moeten trouwens ff www.thewildrovers.net bezoeken.. Zijn een paar Ierse boys die een kleine Europese leaque willen opzetten. Ze zijn iig erg aardig en zijn net als wij eigenlijk op zoek naar niet te goede gamers.
Zoals dude en ik al aangaven, best Moeten we binnenkort maar eens contact leggen, wellicht post ik nog wel wat op hun clanforum..
Gaan jullie vanavond ook BtB'en? Zoja, mag ik dan een keer meedoen ?. Heb namelijk niet veel vrienden die BtB willen spelen. Voeg me toe: Erix NL
ja man daar doen we het voor we hebben over het algemeen weinig cheaters meegemaakt. vorige week een keertje. misschien gebeurd dat meer als je op level 30 of hoger ofzo zit. maar zover zijn we nog niet. Ik wordt helemaal gek van die upc. wat een gezeik daar. nu heb ik weer steeds last van een slechte verbinding, modem valt weer steeds uit. nu kom ik er net achter dat de telefoon het ook niet meer doet. ik hoop dat ik die zooi echt per direct kan opzeggen, want ze willen voor een storing als dit geen monteur inplannen (ik heb al sinds maart ongeveer problemen) dus dat wordt morgen een leuk telefoontje naar de upc, ik ben echt pissig nu
Ja was wel jammer, je was er inene uit. Was verder wel leuk, volle bak. Wel een aantal keren jammerlijk verloren, maargoed all in the game... Succes met je verbinding..
Owja, gisteren een hele mooie pot: Major CM op Zanzibar, 1 flag CTF. 7 tegen 7. Wij startten op defense. Zij scoorden niet. Wij op offense, en scoorden vrij snel. Hun hele team quitte behalve 1 gast. Eerst gingen we automatisch een beetje spawnkillen, soort automatisme. Later bedachten we dat we hem maar moesten laten scoren. Heb me echt kapot gelachen, ik liep aan de zijkant op, terwijl ik dat ene blauwe ventje, omsingeld door 6 rode mennekes naar onze basis liep. Toen hij scoorde stonden we er allemaal omheen, was best hilarisch en achteraf ook wel leuk. Iedereen hem aanmoedigen Zo nu en dan van die magische momenten, maar misschien had je erbij moeten zijn
ze weten eindelijk wat het probleem is, het signaal wat hun sturen bevat soms ruis, waardoor ik meteen een slechte internet verbinding krijg. ze komen vrijdag de boel fixen (als het goed is) ik heb mijn xbox nu rechtstreeks op mijn kabelmodem aangesloten, misschien dat het nu ook al wel beter gaat op xbox live, omdat mijn internetverbinding eerst via de pc liep. ( mijn xbox zat op een tweede netwerkkaart in de pc) als ik nu op live wil hoef ik in ieder geval de pc niet meer aan te zetten, dat scheelt al weer.
had ik eerst ook. maar als ik op live zit, zit ik toch niet achter de pc, want die staat ergens anders in huis. dus als ik eventje wil xbox-en hoef ik niet eerst de pc op te starten. niet dat dat zo erg is hoor.