1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel even tot vrijdag met spelen. dus als het goed is ben ik vanaf vrijdag weer volop van de partij. _0/

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer de je connectie wegviel, het was wel leuk. Hebben een paar keer hard kunnen lachen (ik zelf dan). Bijvoorbeeld bij offense defense spelen. Maargoed, de paar potjes major liepen weer uit in tranen. Ik begrijp zo nu en dan niet hoe de matching tot stand komt. Gisteren hadden we een potje 6-6, waar achteraf blijkt dat de tegenpartij allemaal 30+ heeft. Vervolgens een potje 5-6, waarbij de tegenstander ongeveer hetzelfde level heeft. Ik vraag me dan af waarom het dan niet 5-5 matching is, ipv toch weer een onevenwichtige balans...

Maargoed, speelde gisteren niet bepaald goed, maar was wel weer ff lollig...

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Doeeei

4. Destroy

Destroy Guest

wat doei ga je zelfmoord plegen ofzo..tja ik moet toegeven je leven was totaal nutteloos ok maar he doe je mama een lol niet teveel bloedverlies he dat gaat zo lastig uit het tapijt

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, elke halo2 thread zitten jullie te verzieken. Is het mogelijk om dit allemaal lekker over de pm uit te wisselen? Ik weet dat niet iedereen hier altijd ontopic post, en in sommige gevallen is dit wellicht lastig etc. Maar telkens elkaar afbitchen is imo niet nodig.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  7. Destroy

Destroy Guest

ik maak zelf wel uit waar ik het doe en vandaag was het het forum

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo! Dat is inderdaad de volwassen insteek!

Maargoed,

Kip en ut ei.....ben er vanavond niet bij. Heb verplichtingen waarbij vroeg slapen waarschijnlijk aan de orde is. Ik ben dus maar tot een uurtje of 10 online, maar dan zijn jullie meestal nog elders :D

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor een clan is "DE KIP EN UT EI" eigenlijk?
    En is zou er nog plaats zijn voor een extra member.
    Ik zie dat jullie volgens mij best nog vaak actief zijn met Halo.
    En ik ben nogal clanloos. Ja ik krijg wel invite's van mensen maar het zijn geen nederlanders.

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kip en ut ei clan is een gezellige en leuke clan. onze clan is wel bijna iedere avond online. meestal na 23.00 uur komen de meesten online.
    ik weet niet wanneer jij altijd online bent? misschien kan je er nog wel bij komen. maar dat ga ik niet alleen beslissen. want als iedereen dat zou doen, krijg je weer zo'n clan van 40 members, waar maar 10 members actief zijn ofzo, snap je. en dat is nou net niet de bedoeling.
    je staat wel in mijn friendslist, dus als je een keer online bent, kun je misschien wel meespelen.

Heel misschien dat ik vanavond nog wel even probeer om halo2 te spelen, ik heb sinds vannacht geen storing, of slechte verbinding meer gehad, volgens de log-file van het modem. gisteravond voor het laatst, als dit nou zo blijft kom ik straks nog wel even knallen.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De rank is alleen wel beetje laag, ik bedoel 11 van de 40 games op minor winnen is ook niet echt een super ratio :eek:

Maar als je maar fun heb denk ik dan maar :cool:

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach je speelt halo2 toch voor de lol? ik wel in ieder geval. tuurlijk is het het beste om te winnen. het is altijd jammer als je verliest, maar ik lig er niet wakker van ofzo.

ik vind wel dat als je halo2 speelt, moet je ook je best doen om te winnen. en dat gebeurd bij de kip en ut ei echt wel, alleen lukt dat niet altijd ;)

ik heb wel zin in vrijdag, dan zijn die upc-gasten geweest en kan ik hopelijk weer halo2 spelen zonder er steeds uit te laggen. *)

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    |:- Ja je hebt wel gelijk, winnen is toch echt veel leuker dan verliezen. Ik vind het alleen niet erg om te verliezen als de tegenstander ook echt laat zien dat ze beter zijn dan het team waar ik in zit. Iets wat vaak niet te zien is, in halo2 draait het helaas meer om je spawn en welke wapens je hebt dan echte skill (meestal). Ik bedoel, met een smg kan je weinig doen tegen een sniper o.i.d. En daarnaast is de host ook zo ontzettend belangrijk, dat is pas iets frustrerend |:-

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

owowow, dat is exact waar wij zo vaak last van hebben. Ik heb het vermoeden (of het waar is weet ik niet) dat wij wel vaak nadeel hebben met clanmatches. Waarom? Wij spelen alleen maar 's nachts (iig vanaf 23.00 tot in de nacht). We komen dan bijna altijd tegen amerikanen. Het hostvoordeel is dan zo frusterend merkbaar. En BS tegen de mensen die altijd blijven beweren dat het alleen bij shotty en zwaard merkbaar is, ook de effectiviteit van de BR is aangetast bij hostnadeel. En ja, dan verlies je wellicht om redenen die niet alleen te maken hebben met het feit, dat we natuurlijk ook niet supergoed zijn allemaal.. (sommige wel, sommige minder en ik niet :D)

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind jij wel goed hoor. beter dan mij in ieder geval. ik vind wel dat, nu we langer met elkaar spelen, dat het team-verband wel beter wordt. soms heb je van die games waar je bijna niets kunt beginnen tegen de tegenstander maarja dat hoort erbij toch.

16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad we worden ook nog wel eens flink overklast ja :D Zoals vannacht een paar keer, was om te huilen zo triest. Maargoed, ik ben zo'n etter die de schuld niet snel bij zichzelf legt, maw. het ligt aan hostnadeel, foute matching en cheaters.

Foute matching weet ik natuurlijk niet van of het inderdaad fout is of niet. Het verbaast soms wel dat je een potje landgrab met 6 tegen 7 kunt spelen, waarbij achteraf blijkt dat de individuele lvl's van die 7 gasten veel hoger zijn, dan onze levels. Wij zijn niet supergoed, dus allemaal rond de 20 ofzo..dus als je dan landgrab of slayer speelt in major tegen 7 gasten die allemaal 30+ hebben, dan snappe ikke het niette meer zo goed...

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jep, met de br is het inderdaad ook moeilijker om kills te maken met een host waar veel delay/lag is. Het lijkt wel of je dan 6 hs moet maken ipv 4, very frustrating 8)

En met de clanmatches heeft bungie het juist gemakkelijker gemaakt om tegenstanders te vinden, het hele matchmaking zit toch zo in elkaar? Als ik in team slayer een hoog level heb en in rumble pit een laag level, dan zou ik in rumble toch gewoon tegenstanders krijgen die daar ongeveer dezelfde level hebben als mij. Beetje raar als ze bij het zoeken van tegenstanders ook naar andere levels van hun andere playlists moeten kijken.

18. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...dat kan wel zo zijn, dat verklaard dan toch nog niet waarom je bij major met een gemiddelde playlist level van rond de 20 tegen tegenstanders komt te spelen met gemiddelde playlist levels van rond de 30.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Tsjah, sommige dingen moet je gewoon accepteren. Zoals ik al zei, het is niet zo erg om te verliezen, als ze maar bewijzen dat ze echt beter zijn. Ik vind het vaak nieteens zo erg om tegen mensen te spelen die een hogere level hebben, daar leer je vaak een hoop van (als het maar geen cheaters zijn).

20. Destroy

Destroy Guest

je word er alleen maar zelf beter van om tegen betere gamers te spelen

Deel Deze Pagina