daar heb je wel gelijk in vind ik. Van gamers die veel beter zijn, kun je natuurlijk een hoop leren. want zij gebruiken vaak weer andere tactieken enz. Maar als nou die gasten van lvl30+ een nieuwe clan oprichten en ze zitten op dat moment op hetzelfde level als wij zitten, dan is het toch mogelijk dat we tegen hun moeten spelen? Ik heb altijd gedacht dat er tijdens een clanmatch naar het clan-level wordt gekeken, in plaats van de persoonlijke levels. of heb ik het dan fout???
Tuurlijk is dat mogelijk en ik check meestal het persoonlijke level want het clanlevel zegt niet altijd alles.
Er wordt gewoon alleen puur naar je clan level gekeken. Het kan dus voorkomen dat je tegen gasten met een persoonlijke level van 30 komt te spelen maar in die zelfde cllan kan ook een ventje met een level van 2 inzitten!!!
Ah well, kan het wel accepteren hoor , daar gaat het niet om. We zijn waarschijnlijk niet goed genoeg ofzo. Wel is het poep als je om andere redenen verliest, dan puur op basis van een betere tegenstander. Dat vind ik ook niet zo erg.
ha wel lekker gespeeld vanavond, ik had mazzel dat ik een goeie verbinding had. zeg castro, kom je nog wel weer terug in de clan??
Denk dat ie in twijfel is Of verliezen met ons, of winnen met hen...maar een voordeel heeft het, hij heeft veel minder last van dat hostnadeel (waar wij wel redelijk last van hebben)...
tuurlijk kom ik maar ik zit nu ook soms met die americanen hun zijn wel geinig want jah het is nu 3:25 geen NL is nu online
Die stats van de Major Clanmatches zijn idd bedroevend maar kijk maar is een aantal games. We zijn bijna altijd in de minderheid. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=222801541&clan=De Kip en ut Ei http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=222784244&clan=De Kip en ut Ei http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=222784244&clan=De Kip en ut Ei http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=220463006&clan=De Kip en ut Ei Oordeel zelf maar
Jah dat doe je toch echt zelf als je ziet dat er 7 matched players zijn kan je ook gewoon leaven dude
Ja dan ben je echt een half uur bezig om een match te krijgen. Ook is het soms gewoon 6<>6 en dan verschijnt er ineens een zevende tegenstander en dan zit die al bij stap 3. En Matchmaking moet die shit handelen..Ik niet..
ja das wel minder. misschien moeten we toch proberen of we nog een paar members erbij krijgen, die ook redelijk vaak online zijn.
Ja alleen zou ik wel wat meer willen winnen..Misschien ben ik zondag nog ff online, anders tot over twee weken. _0/
zeg dat wel....alsof er een vloek op rust.... Maargoed, ik wens je alvast een fijne vakantie. De hamburgers bij de Mac-lookalike smaken bijzonder goed om half zes in de morgen. Daarnaast barst het er van de disco's, de toko waar ik altijd rondliep kan ik zo op mijn netvlies tonen, maar helaas valt er niet meer uit te leggen waar die precies zat. Weet nog wel dat het een bijzonder jippige bedoening was....dat vaak resulteerde in een brandspuit op het strand Anyways, veel plezier!
denk je dat je effe lekker halo kan spelen, heb je weer een k..verbinding. dus hij is nog steeds niet goed. morge maar weer bellen.
flip, anders verander je toch ff van provider? Er zijn genoeg goede en stabiele providers die wel een goede service hebben.
dat ben ik ook van plan. alleen zit ik bij chello met een jaarcontract. kan pas in oktober opzeggen. maar ik wil toch proberen dat het eerder kan. ik ga ze vanavond weer eens bellen (wordt een leuk telefoongesprek) ik zat zelf te denken aan adsl van kpn ofzo.
weet je 100% zeker dat het aan de verbinding ligt? Aan de lijn tussen je 'huis' en de isp? Anders zijn er namelijk 100en1 andere redenen waarom je verbinding zo is... Maargoed, je had al verteld dat het signaal 'te sterk' was...het zal dus wel aan je isp liggen.. succes igg...met jou erbij win ik vaker
ik denk dat gewoon geluk is hoor, ik speel niet goed vind ik zelf. wat die verbinding betreft, ik weet ook niet meer waar het in kan zitten. ik had het signaal effe gecheckt maar die is nu weer 8db. terwijl ie vrijdag 5db was. dus ik ben bang dat ie weer te sterk is. want als ik het goed had begrepen mocht ie niet meer dan 5db zijn. ik had gister wel weer een slechte verbinding maar ik lagte er niet meteen uit, dus dat scheelt
jongens van de kip en ut ei, even een vraagje, wie van jullie gaat allemaal de nieuwe maps halen?? dan kunnen we misschien alvast even oefenen in custom games. Trouwens vrijdag komen ze weer mijn verbinding checken, dus ik hoop vanaf dan weer gewoon vollop online te zijn. ik kom vanavond ook wel effe online, om die nieuwe maps te checken. ik hoop dat ie het dan gewoon effe doet.