nah..ik download alleen de gratis mappen, en koop de dvd later wel... die gratis mappen waren overigens de vorige het leukst...heb zelden op turf en die ander gespeeld... Maargoed, als iedereen ze vanavond heeft, dan ben ik van de partij --> Met alle mappen
Toch allemaal idd maar ff binnengehaald..was enorm de moeite waard. Vooral relic is vet. Hopelijk tot vanavond allemaal
Heej dikkie volgende keer niet alleen in je Wraith blijven op terminal he!!!! Was wel grappig gister.
Zit niet te miemelen, waarmee ik kill maakt geen verschil. Of het nu met de n00bcombo is, met een rocket of met de wraith. Het ding is er nu eenmaal, en ik stap er liever zelf in, dan dat een ander erin zit. Maar eerlijk gezegd houd ik niet zo van die vehicles in halo2. Dus mag allang blij zijn dat ik nog wat kills had Die wraith is overigens helemaal niet handig op dat level, want de bewegingsvrijheid is maar minimaal. Of je blijft op het pleintje sukkelen, of je gaat onder de brug door en dan loop je daar aan het eind vast...niet echt praktisch dus... Moet jij niet werken Don
Nee die Wraith is echt helemaal niet handig nee. Je kan er geen kant mee op man. Je bent zo geboard met dat ding. Maar als je moet verdedigen op dat pleintje kan het wel va pas komen!! Werken??? Heb je het weer buiten gezien man!! Er komt geen hond binnen. Maar ja gelukkig heb ik internet!!!
ja was wel leuk gister. alleen jammer van mijn verbinding. misschien kom ik het vanavond toch weer even proberen.
het probleem zat in de centrale van upc. (zeggen ze) ze hebben het probleem nu opgelost. door een onbekende reden komt er steeds ruis op de lijn waardoor mijn verbinding wegvalt of heel traag wordt. er waren meer mensen hier in de buurt met hetzelfde probleem.
hoezo ga ik flippen dan? als ie nog niet goed is wel ja. hehe. ik denk ik zometeen maar eventjes ga proberen ben wel benieuwd eigenlijk.
ja man. zekers. hehe. ik heb vanmiddag effe twee potjes gespeeld en toen ging het wel goed. nu maar hopen dat het zo blijft.
Lijkt me echt kut als je er iedere keer uit wordt geflikkerd. Ben blij dat ik wel een goede connectie/provider heb. Ben 1 uitgegooid. Kwam omdat ze beneden de lijn eruit trokken.
het is ook klote als je er steeds uit gegooid wordt. maar ze zeggen dat ze wel wat problemen hebben opgelost in die centrale van de upc dus het zal mij benieuwen. en met de clan gaat het wel goed alleen hebben we niet echt veel clanmatches gespeeld de laatste tijd. meestal zitten er wel mensen in de party die niet in onze clan zitten en dan gaan we big-team battle spelen of custom game. Speel jij helemaal geen halo2 meer Timster??
Nee, ik ben er nu mee gestopt. Best zonde, want ik had het altijd wel naar m'n zin en ook als ik met jullie speelde was het altijd dik droog Komt mede door de cheaters en het is niet meer te spelen gewoon, maar misschien ga ik het binnenkort maar weeris proberen. Heb 't al een maand niet meer gespeeld ofzow.
Je hoeft toch geen matchmaking meer te doen?? Je kan ook gewoon custom games spelen. Maar is je ban over of niet Tim???