Ja, maar ik ben een stats-freak Ja, m'n ban is over Had een week-ban gekregen aangezien ik toch verantwoordelijk was voor m'n eigen account
Dat weet je toch wel? Nah, kan misschien zijn dat die threads al verwijdert waren toen je nog niet online was maar er waren allemaal flame en spam threads gemaakt op m'n account. Had wat vrienden thuis en ik ging even boodschappen doen voor het zwemmen en toen gingen ze kloten
Yup same here... Was wel weer leuk gisteren. Potje waterworks maakten alle verloren potjes van de laatste paar weken goed
hehe. ja. we hadden wel mazzel dat we een man meer hadden maargoed. vanavond misschien weer? ik weet het nog niet zeker. maar waarschijnelijk heb ik vanavond toch wel weer zin om even te spelen hehe.
hahahaha, houd inderdaad altijd iets achter de hand Zie jullie vanavond wel weer....gaan we ff lekker los, hebben we al een tijd niet gedaan hahahahaha mooie shit hoor, xboxlive
ik heb toch maar besloten om een keer niet te spelen. ben best wel moe dus ik ga een keer op tijd naar bed. Veel plezier vanavond en morgen kom ik wel weer effe knallen, als ik op tijd terug ben. laterssssssssssss
hehe, ik neem aan dat je vanavond aan het werk bent? Veel plezier met draaien... Ik ga vanavond knallen, desnoods in mijn eentje... Tot zondag ClC
Ik zoek mensen voor 2 tegen 2. Regels: 1 Score to win round : 50 2 Round time limit : 20 3 Starting weapon : Battle Rifle 4 Weapons on Maps : Map Default 5 Motion sensor : Off 6 Bonus point : Off 7 Starting grenades : On 8 Secondary Weapon : Map Default 9 Max active players : 4 10 Primary light Vehicle : Map Default 11 Primary Heavy Vehicle : Map Default Maps: Midship, Beaver Creek, Ivory Tower of Lock Out Over wanneer we spelen komen we wel uit
Knaker de Knaker. Ik ben terug. Tot vanavond, ff Halo-en. Ben alleen thuis dus geen last van knakerouders die me vertellen te gaan slapen. Calella was ubervet maar dat zullen jullie wel horen als ik weer onzin loop te lullen. Tot vanaaf! Nu eerst douchen en dan lekker een dikke vette Nederlandse kroket eten!
hey kerel, lekker gezopen? hehe ik zie jullie allemaal vanavond weer. gaan we weer effe ouderwets gezellig knallen. laters.