Ja *) Double Team matchmaking zuigt vaak en zegt niet veel over skills. Alleen al de mapen Foundation of Acsension waar ze voor staan en dan super jumpen en verstoppen etc. Daarom liever custom games, kan je beter oefenen
het was gister wel weer vet hoor. leuk dat de hele clan er was. alleen ik moest wel stoppen want ik moest er weer om half zeven uit. en dan wordt ik haast niet wakker hehe. vanavond weer?
Ik wil wel een keertje 2vs2 tegen jou en jouw partner doen . Voeg me toe op XBL: Erix NL . Ik speel met Jeroentje NL, is mjin broertje, verwacht er niet teveel van , we zijn namelijk beide lvl 28. We zijn wel 29 geweest, maar gezakt .
Ik weet het nog niet hoor. Ik moet de komende weken weer ff presteren op werk. Dit schiet niet echt op de laatste tijd, loop volgens mij op mijn laatste kilojoules. Viel vanmorgen zowat uit mijn douchecabine, en op de weg ben ik ook al niet scherp. Maargoed, zit nu te mekkeren, straks ben ik weer helemaal wakker, en dan wordt er natuurlijk weer geknald.
Jij zit vanavond gewoon weer als een bezetene achter je xdoos te knallen hoor!!! Maar ik weet hoe je je voelt. Ga soms ook gewoon te lang door en dan ben je echt focking gaar.
ik heb precies hetzelfde, als ik op mijn werk ben voel ik me best wel brak, maar vanavond voel ik me weer superfit. hehe. ik denk dat ik misschien vanavond wel een keer wat eerder kom, eens kijken wie er dan allemaal zijn. ( niet veel denk ik, maargoed.)
Je kan ook teveel gamen _0/ Nah, ik speel laatste tijd nauwelijks h2 meer, ik wacht wel even die update af en dan ga ik weer proberen serieus matchmaking te spelen.
haha, wie heeft het erover dat we teveel gamen Mijn xbox gaat simpelweg meestal pas rond 24.00 aan, en dan is het al gauw laat ej Maareh, hoort ook een beetje bij de zomer. Als ik niet tot 2 uur zou gamen, dan zou ik tot 2 andere dingen doen, het resultaat is waarschijnlijk hetzelfde. Nu ben je ook meestal wel tot minimaal 23.00 andere dingen aan het doen, terrasje, BBQ etcetc...in de winter is het natuurlijk wel anders..
ja precies. als ik niet aan het gamen ben, ben ik wel ergens heen of iets dergelijks. en dan lig ik nog pas om half twee in bed.
hey ik ga ook maar eens gamen vanavond. even mijn hoogste level van 12 maar even opkrikken hahah hoe vroeg ben je er flipmode ?
Ik ga nu ff kijken bij PES 4 en dan Halo 2. Net lekker uit eten geweest met mijn pa, was erg lekker. Spareribs