1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

  1. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    bullsh*t hahaha ;) 8) _0/ hey maar jullie komen wel vanavond toch? Potje Knallen !!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het wel. ben zometeen nog wel online.
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ben net thuis...kom binnen 15 minuten online...eerst die paddenpis van mijn handen afkrijgen :)
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was ff cewl :D
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, doe ik ;)
     
  6. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik, dat zijn al 3 mensen dien zin hebben O-)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb gisteren Halo 2 weer eens van het stof ontdaan en twee potjes online gespeeld :eek:. Eerst natuurlijk die nieuwe maps gedownload (althans, de gratuit maps, Nederlander pur sang), en me daarna redelijk vermaakt. Van de week nog maar eens herhalen, of zometeen.
     
  8. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus hoeveel post wil jij maken :+
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt! Heb je die serieus allemaal zelf gemaakt?:eek:
     
  10. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    tonight is het sniper tijd ! :)

    Boys check this

    http://hetbos.pgevents.nl/digiflyer_hetbos.exe
    zaterdag 23 juli moet ik in het amsterdamse bos draaien
    Routebeschrijving:

    Het Radarterrein van het Amsterdamse Bos is het makkelijkst te bereiken vanaf de A9,
    zodra je van de snelweg afkomt is het namelijk maar 3 minuten rijden.
    Vanaf de A9
    - vanuit Utrecht , richting Haarlem
    - vanuit Zaanstad, richting Utrecht

    Neem afrit 6 Aalsmeer/Amsterdamse Bos.
    Volg aan het eind van de afrit de borden Amsterdamse Bos.
    Rij de brug over (Ringvaart Haarlemmermeerpolder).
    Ga rechtsaf bij de rotonde. Bij de T-splitsing sla je linksaf.
    Voor het huisje/kioskje sla je linksaf. Na het bruggetje heb je aan je rechterhand de parkeerplaats.
    Partytime!!

    Deze zomer heeft PG Events weer iets speciaals weten te regelen en zijn ze het enige evenementenbureau dat de toestemming heeft gekregen om een gratis festival neer te zetten in het Amsterdamse Bos. De locatie is al een unieke belevenis op zichzelf, maar PG Events zal er uiteraard een eigen smaakje aangeven en dat beloofd wat te worden. Van 12.00 tot 00.00 zullen op het Radarterrein van het A’damse Bos techhouse en techno decibellen de rondte ingaan. Verschillende dj’s, evenals een live-act, zullen hier verantwoordelijk voor zijn. We gaan er met z’n allen een mooie dag van maken! O ja, vergeet je zwembroek niet mee te nemen!

    PG Events staat inmiddels bij redelijk wat mensen bekend als het evenementenbureau dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat en alleen evenementen organiseert waaruit iets speciaals naar voren kan komen. Wij denken weer iets speciaals voor jullie te hebben gevonden, iets om niet meer te vergeten. Zo organiseerde wij vorig jaar al een kleine lastminute party in het Amsterdamse bos, een illegaal feest in de fietstunnel onder de A9 (Sound of the Underground) en een lastminute (in 4 dagen georganiseerd) techno feestje in Club More, genaamd TechNaugthy, met o.a. namen als Estroe en PhonoPunk

    Zaterdag 23 juli is het dan eindelijk weer eens tijd voor een feest in het Amsterdamse Bos. Keanu zal Het Bos openen met zijn lekkere clubsound. Keanu heeft al een aardige staat van dienst zowel in Nederland als in het buitenland. In Nieuw-Zeeland stond hij in de grote discotheken The Kase, Sinners en U4ria. In de zomer van 2000 waren ook Ibiza (Es Paradis) en Gran Canaria (Joy) aan de beurt.

    The Soundrebels (live): The Soundrebels is een project van de uit Leeuwarden afkomstige Sytse Sound en Ruiz. Met hun act brengen ze de underground vormen van de elektronische dansmuziek op een toegankelijke manier ten gehoor. Live & dj'en lopen bij deze act door elkaar als 2 draden met de kleur rood. Het is dan ook vaak moeilijk te onderscheiden wanneer er een eigen productie wordt gespeelt of dat er vanaf vinyl wordt gedraaid. Verwacht van dit illustere gezelschap uit het hoge noorden een spetterende act met vele humoristische invallen en wendingen.

    Steve Mulder, duidelijk opkomend talent. Hij won de Dutchtechno DJ Contest, heeft zijn eigen feest “Technation” in Club Delerium te Haarlem, maar daar blijft het niet bij. Op 8 april 2005 won hij de Carl Cox Masterclass en kon zo een set doen met deze grootheid. Carl was onder de indruk en nodigde Steve uit om een set te doen op aankomende Dance Valley.

    Ruiz, is gedreven door een tomeloze passie voor de diverse stijlen in de Dance. Zo wist hij voor zichzelf een stijl te ontwikkelen die Ruiz maakt wie hij is. De rebellie in zijn karakter weerspiegeld zich ook duidelijk in het dj’en, een mix tussen Techno, Electro, Breakbeats en Experimental is wat zijn sets omvatten zonder daarmee een zekere toegankelijkheid te verliezen. In de 12 jaar dat Ruiz bezig is met dj'en is hij door heel de Benelux gereisd. Hier een kleine opsomming: FFWD Parade '04 te Rotterdam, Lowlands Sixflags te Biddinghuizen, Freeze in de Harmonie te Leeuwarden en ID&T Radio.

    Castro Le China, staat voor Napolitaanse techno. De kenners onder ons weten dan dat we het hebben over tracks van bijvoorbeeld Marco Carola, Danilo Vigorito en Rino Cerrone. Lekker funky dus. Castro heeft ook al een groot aantal gigs op zijn naam staan. Zo stond hij in de finale van de afgelopen TWSTD dj-contest, werd hij geselecteerd door Q-Dance voor de Defqon.1 talent contest 2005 en stond hij o.a.: verschillende Technoville afterparties.

    JeFz (onze resident) is eigenlijk al een “oude rot in het vak”. In het verleden heeft hij meerdere residenties gehad, om een aantal voorbeelden te
    noemen: Club Karma (1999), Rise & Shine (1998, Spanky Tunes (1997-1998). Na een tijdje de decks alleen als stofverzamelaars gebruikt te hebben heeft hij het turntablism sinds vorig jaar weer opgepakt. En het gaat als een speer met onze Jefz. Na de mei finale gewonnen te hebben van de TWSTD dj-contest, een set op 3FM ten gehore te hebben gebracht en wat gigs tussendoor zal hij 30 juli te zien en te horen zijn op het Rockit Open Air festival. Maar eerst is het tijd voor Het Bos.

    Roger Templar, een dj die al 9 jaar gewaardeerd wordt in de Dance-scene zal ons op funky techhouse en (detroit) techno, in combinatie met breaks en scratches laten springen. Roger heeft al met vele bekende dj’s gedraaid zoals Dexon, Shinedoe, Estroe. Daarnaast is hij ook actief als hiphop dj bij de Koppensnellers. Ook heeft hij zijn residentie op feesten van Blizz en Liberated. Hij zal met zijn warme, maar ook stevige set perfect de middag afsluiten!

    NickieNonstop, is de afsluiter van de avond. Hij zal staan voor het stevige werk. We hebben het dan niet over het simpele ragwerk, maar over uptempo, stevige, maar doch funky technobeats. Met zijn snelle mixtechnieken en het gebruik maken van effectenmodules zal hij het publiek extra energie in de
    beentjes pompen.

    Voor meer informatie zoals de routebeschrijving surf je naar:
    http://hetbos.pgevents.nl

    12:00 - 13:30: Keanu

    13:30 - 14:30: Soundrebels

    14:30 - 15:30: Ruiz

    15:30 - 16:30: JeFz

    16:30 - 18:00: Roger Templar

    18:00 - 19:30: JeFz

    19:30 - 21:00: Steve Mulder

    21:00 - 22:30: Castro Le China

    22:30 - 00:00: NickieNonstop

    [​IMG]

    http://partyflock.nl/party/44773.html
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er vanavond niet bij Castro de Latino Techno, meisje is hier en ik ga vroeg naar bed...

    morgen weer een dag :D
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaan er vanavond allemaal knallen??
     
  13. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik wel alleen pas rond 12en
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook zo! *) Kijken of ik mijn uberkills van vanochtend (in 3 team slayer potjes ongeveer 60-75 kills. *) door kan zetten)
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je in een TS game nou 60-75 kills maken? Oh...je bedoelt in totaal?
     
  16. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt ook in 3 team slayer potjes. dus hij zou het totaal wel bedoelen. hehe. ;)

    Was gisteren wel weer lache. alleen speelde ik echt niet lekker, maarja dat heb je wel eens. ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt naar van die Containment. Wat een kutlevel is dat. Verder echt dik gesuckt gister in BTB. Ik ben echt voor een extra account voor B here met BTB level 1! :9
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ja man. volgens mij hebben we geen enkele big team gewonnen gister. maargoed de volgende keer winnen we gewoon. 8) 8)
     
  19. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook maar weer eens kijken of ik wat aan kan richten op Live!!! Lekker team skirmishes en misschien BTB weer eens proberen!

    Misschien tot vanav :)
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens, ik weet niet of jullie gister nog online waren, maar ik kon niet komen, want mijn internetverbinding lag er weer uit.
    misschien dat ik vanavond nog wel effe kom.
     

Deel Deze Pagina