1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Game Afspraken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem maar een dag, dan organiseer ik er nog eentje voor 25 dec. Hosten kan ik in principe wel, maar dan moeten mijn vader en zusje niet op hun pc's bezig zijn (thuisnetwerk). Dat trekt mijn verbinding erg naar beneden. Maar als we online zijn hebben we zo gezien wie de beste verbinding heeft om te hosten.
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Gebruik aub volgende keer leestekens, vond dit er lastig te lezen :eek:
     
  3. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Als juliie nog een keer zo'n avond organiseren, schrijf mij er dan ook maar bij, lijkt mij ook wel erg vet eigenlijk.
    zijn er nog mensen die vanavond spelen? ik heb wel zin om ook een keer met nederlanders te spelen. ipv alleen maar amerikanen enzo.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil ook wel meedoen [zoals ik al heb gezegd :) ]. Ik weet bijna zeker dat ik ik kan. Zo niet laat ik dat altijd op tijd weten [als ik al mee mag doen O-) ]
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die dus al mee willen doen op zo'n avond:
    Manialmadcowie
    Nevler
    Orpheus Nl => Orpheus NL
    Amras => Amras NL
    Nielsje_8
    halo_is_lauw
    BoY C => boy c
    Wooffa => Wooffa NL
    Flipmode => Flipmode P

    De andere gamertags plak ik er nog wel een keer aan, ga nu pitten.
     
  6. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan plak mij er ook maar bij: SKYFIRE 76
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe laat vanavond anders doe ik ook ckers mee als het niet al te laat is want ik moet morgen werken.
     
  8. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    SKYFIRE 76 & Manialmadcowie & Nevler & Orpheus Nl & Amras & Nielsje_8 & halo_is_lauw & BoY C voor 25 dec & zolaat om dat ik op 25 dec L!ve krijg & Amras plak mij voor een anderen avond er ook maar aan
     
  9. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen wij dan niet ook al eerder een avond organiseren, bijvoorbeeld een week eerder al? Denk dat dat de meeste beter uitkomt dan op een kerstdag. Wij gaam bijvoorbeeld meestal uiteten op eerste kerstdag. Dan kunnen we gewoond e 25 dec laten staan, maar dat we daarnaast ook nog een andere avond afspreken? Kom maar met suggesties. Ik stel voor zaterdag 18 dec.

    Ps. Laat mij maar ook gewoon ingeschreven staan voor de 25e :)
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan normaal iedere avond. Maar zaterdag hebben mijn ouders liever niet. Ze willen dan 'gezellig' samen zitten. Eten op tafel, biertje erbij. Is dat niet bijna overal zo?
    Ik heb zo'n avond liever op een vrijdag, dan ben ik tot ongeveer half 11 aanwezig. Daarna ben ik uit aan het gaan.
    Vrijdag 17 dec ook goed?
    Is het eigenlijk niet een beetje overbodig om nu nog die gameafspraken te maken? Iedereen heeft elkaar in de friendslist staan dus er zijn er altijd wel een paar online waarmee je samen kunt spelen. Sinds de games zaterdag heb ik altijd minimaal 4 nederlanders online waar ik mee samen kan spelen. Ik raad iederaan aan die graag met mensen wil spelen die samenwerken om alle gamertags uit deze thread toe te voegen. Dan heb je gegarandeert goede potjes.
     
  11. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb altijd wel nederlanders online, maar nooit 12 tegelijk, en daar gaat het hier toch om? Anyway, mij maakt niet zoveel uit wanneer we het doen, als we maar veel man bij elkaar krijgen.
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als je ook tegen nederlanders wilt spelen heb je dit wel nodig. Maar voor een team skirmish heb je bijna altijd genoeg man online. Maar laten we deze thread maar gebruiken waar hij voor bedoeld is:
    17 december, 19.30. Wie komt er?
    Amras NL
    Nielsje
     
  13. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom dan ook wel
     
  14. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet leuk om een soort tournooi op te zetten ofzo? is maar een ideetje hoor. ik hoor het wel. bijvoorbeeld met meer dan 2 teams ctf ofzoiets?
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Ik wil ook wel mee doen _0/
     
  16. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook wel mee!
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    17 december, 19.30. Wie komt er?
    Amras NL
    Nielsje
    Flipmode P
    ManialMax
    I don't know (wat is je gamertag?)

    Flipmode, voor een toernooi heb je wel erg veel spelers nodig. 4 spelers per team, 4 teams, en iedereen moet ook nog eens op die tijd kunnen. Het lijkt me lastig, je zou dan ook nog moeten zorgen dat de teams even sterk zijn. Een aantal mensen speelt al vaker samen, dus die hebben al bepaalde 'tactieken' hoe ze iets aanpakken.
    Als je met een goede opzet komt die ik graag mee, maar de kans dat het gaat werken lijkt me klein.
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in. het wordt wel erg lastig om zoiets te doen. maar het is ook wel gaaf om gewoon met elkaar te spelen. ik doe mee de 17e. ben er dan voor 19.30. moeten we jou party dan gewoon joinen, Amras?
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik stuur iedereen die mee doet dan een invite zodat we samen in een party zitten. Ik weet niet zeker of ik goed kan hosten, maar er is altijd wel iemand die het over kan nemen als het nodig is.
     
  20. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook mee
     

Deel Deze Pagina