Ik zag het ook ja. Als jullie het eens gaan doen, laat maar weten. Kom ik ook wel even kijken. Het is wel erg anders dan Halo 2. Ik kon er echt niks van, heb het misschien ook niet genoeg gespeeld.
Misschien doe ik ook wel mee maar dat hangt ervan af hoe snel ik mijn huiswerk maak. Maar 16:00 is idd een betere tijd dan 12:00. 75% kans dat ik meedoe
ik heb hem ook pas een paar dagen, want ik heb hem van een vriend geleend,maar het gaat al best goed, vanochtend in 1 ronde 4 kills gemaakt bij team last man standing edit: mischien kunnen we vanavond nog wat rbs: ba spelen?
Ik wil ook wel een party opzetten, lijkt me harstikke leuk. Maar hoeveel man kan ik hosten? Heb hier een upload van 40 kb/s. Volgens mij kan dat maar met 5 of 6 man.
Maak zelf anders een afspraak Je kunt me iig toevoegen, ik ben vaak online. Dan kom je vaak genoeg bij andere xbw'ers terecht in een game.
Yoow mensen, Ik ben op zoek naar een groep mensen tot 16 man die zin hebben in voornamelijk team games. Datum: 24-12-2005 Tijd: Ik zet de room wel open om 19:45 Map: Coagulation Spelmodus: Old school CTF Ben de hele week online met het hosten van custom games, ben een paar leuke game types aan het verzinnen en aan het testen met anderen om zodoende voor vrijdag niet alleen CTF te spelen. Ik heb een upload van 120 kb per sec vanaf Januari voeren ze bij mij 30 mbit in (Chello) dus dan wordt het echt knallen maar grote games trek ik wel Graag hier alvast reacties wie er zin hebben. Het is wel kerstavond maar ik weet niet wie hier veel waarde aan hecht? Grtz Dave,
Ik doe mee! Lijkt me super om de 'good-old-days' van halo1 met blood gulch ctf te herleven. *) En natuurlijk wat fungames...
goed dave(y) ik doe ook wel mee op mij kan je rekenen HALO2 is de bom en old school CTF ook op mij kun je rekenen.
tot en met 20:30 kan ik zeker meedoen....maar voor daarna weet ik het nog niet zeker. Ouders komen dan thuis en willen mayB per se tv kijken
ik moet even flauw doen: is een game afspraak nu posten voor over een jaar niet iets te voorbarig... okay okay flaaaaaaaaauw maar kon het niet laten maar ik ben er zeker weten na 22:00 misschien al wel eerder maar dat zien we wel en ik denk dat we toch wel tot in de kleine uurtjes doorgaan *) _0/
Van het weekend kan ik wel een party opzetten. Mogen jullie helemaal zelf beslissen wat we gaan doen. Het is dan inmiddels vakantie he We spelen in ieder geval op de volgende mappen: Ascension, Beaver Creek en Foundation. Geen swordfights maar gewoon Rumble pit met de ouderwetse wapens.
goeddd jah i ser ook trouwens een mogelijkheid om zwaarden uit te zetten is dat dan gewoon de classic weapon style?
Ik had het nog niet gezien dat ik 2005 had neergezet Ik post vanaf mijn werk en daar doen wij veel met contracten die volgend jaar ingaan dus ik tik de hele dag 2005. On topic: In het weekend speel ik ook. Dus is het denk ik handig als iedereen die reageert mij even een friendrequest stuur dan voeg ik je toe en stuur ik je een uitnodiging!