Na de auto update is het echt wel beter geworden vind ik, het feit dat het wat langer duurde daarvoor klopte volgens bungie. Ikzelf vind matchmaking perfect qua systeem, dit komt mede dankzij het feit dat je tegen mensen van hetzelfde kaliber komt, dus nooit meer dan 5 levels verschil. wat dat betreft wordt ikzelf gelukkig niet meer van het veld afgeblazen, maar kan ik ook nog wat terug doen.
Enige wat ik niet begrijp is dat je soms op die big team battles nog wel eens lag hebt, en dat terwijl diegene met de snelste verbinding als het ware (ook al ziet hij dat zelf niet) dat makkelijk zouden moeten aankunnen. Soms dan kappen mensen ermee, en dan blijkt dat de connection wegvalt, en dan begint de game gelijk te reconnecten, maar dan met een ander als host kennelijk. die mensen die dan weggaan weten dan niet dat ze host waren, zo komt het wel over, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak. Bij custom games heb je dat niet, want daar is de partyleader de host.
Over het algemeen dus een goed oordeel over het matchmaking, en zoals al eerder aangegeven, bij meerdere mensen in een party, dus maximaal 8 voor Big Team battles, en 4 voor Team skirmish kom jhe heel snel in een andere game terrecht, en met de zelfde mensen....da's wel prettig
Greetz
Laatst bewerkt: 24 nov 2004