1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Tactics

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dus. :)
     
  2. Niotex

    Niotex Anime Freak

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op Zan CTF speelt en je bent de aanvallende partij dan is de indeeling als volgt het beste.
    *BEWARE DIT IS EEN ONE TIME SHOT ALS JE DEZE MIST ZOU JE MOETEN GAAN RUSHEN*

    player 1: Jumpt in ghost en pakt zo snel mogelijk de cloak.
    player 2: Pakt alvast battle rifle of sniper voor de volgende stappen.
    player 3&4: Gaan in de warthog met 1 in de bestuurders kant en de andere achterop. (ze mogen nog niet gaan rijden)
    player 1: Sluipt de vijandelijke basis binne via de linkerkant. als de speler bovenin zit (bij die ruiten) zegt hij tegen zijn teammates in de warthog (die nog op het strand staan) dat ze moeten rijden. de speler jumpt naar beneden en pakt de vlag en rent gelijk richting de poort.
    player 3&4: Zijn onderweg naar de poort
    player 2: Sniped of schiet de rocket neer indien nodig
    player 1: Gooit de vlag naar buiten door de poort
    player 4: Jumpt van achter de warthog naar beneden en pakt de vlag en gaat gelijk in de bijrijders kant zitten
    player 3: KARRE GEK KARRE!!!!
    player 1: Houd indien nog levende de mensen in de basis bezig
    player 4: SCORE DENK!!!!!!

    9 van de 10 x lukt dit so maar denk er wel bij na dit vereist team comunicatie het beste is dus om met 3 andere mense te speele die elkaar ook kennen.

    Grtz Nio O-)
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat is wel een aardige tactiek :D Alleen heb je vaak van die n00bs die zich niet inlaten voor tactieken en komt het vaak op jezelf of op je guest neer.
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen een beetje verdediging lukt dat nooit, tegen level noob uiteraard wel
     
  5. Ruben333

    Ruben333 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dingetjes waar ik op let

    - Bij CTF @ Zanzibar (elders ook), als er idioten met de wagen voor je deur rijden, knal eerst die wagen af, ook al ben je er zelf aan.

    - Bij Assault op Bloodgulch, Breng de bomman met de wagen onderaan het tegengesteld kamp, ga via de transport naar omhoog, en probeer het 2e verdiep te ledigen, als dat niet lukt, moet de kerel met de bom in z`n pollen, op z`n hurkje zitten (zo ziet m`n ze niet op de radar), en daar gewoon wachten tot wanneer z`n team maten arriveren.

    - Ctf op Bloodgulch: Met de auto onderaan het tegensteld kamp, omhoog met de teleport, vlag nemen, naar beneden vallen, en weer wegrijden. Werkt veel!

    - Ga nooooit alleen achter een vlag. _O_

    - Oddball: Vind per Level een plek, die niet goed zichtbaar is, en blijf daar met die bom gebogen zitten. (met ziet je weer niet op de rader)

    - Probeer altijd gebogen te zitten, achter muren, wanneer je de vlag bewaakt, dan zien ze je niet op hun radar. En kun je regelmatig iemand in de rug kloppen.

    - Bezoek www.gamefaqs.com , kies Halo2, en kijk daar wat rond in de gidsen die ze aanbieden. _0/
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo deden wij het eerst ook, maar op hogere niveaus werkt dat niet meer... op het moment dat player 1 de vlag pakt heeft hij al een rocket en twee shotguns in zijn nek :p
     
  7. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik wil dus nu strategies en tactics gaan plannen voor mijn clan, maar daarvoor heb ik overhead maps voor nodig.
    De overhead maps op bungie net kan ik niet gebruiken, want ze zijn te clan of ik zie al die kill en deaths dingen er tussen door.
    Weet iemand een andere plek waar ik overhead maps kan vinden?
     
  8. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een redelijk slimme aanval... maar verdedigen kun je die op deze manier.
    1 player pakt het zwaard
    1 player pakt de rocket ( en eventueel shotgun )
    1 player pakt de sniper/battle rifle
    een andere speler doet maar wat tie niet laten kan ( misschien invicible pakken ).

    Nu komt DE tactiek: gewoon allemaal in de basis blijven en de toegangswegen ( vooral die van boven dichttimmeren en blijven guarden. Omdat je de allerzwaarste wapens hebt is het voor de meeste gasten al niet eens meer doorkomen aan. De kans dat ze de basis uberhaubt leegmaaien is dan zeer klein. Als je overigens wilt voorkomen dat gasten je aan de linkerkant van de basis kunnen snipen moet je dit doen: De luiken dichtrammen. Op deze manier kunnen ze maar op drie manieren in de basis: linksboven, rechtsboven en beneden. Duidelijk mag zijn dat je met een team van vier EN zeer sterke wapens bijna geen centimeter weggeeft.

    Greetz Seth
     
  9. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    KingSeth, wat is hier een tactic aan?? je zegt simpel weg: pak alle Massive Destruction wapens (zwaard, shotgun, sniper, rockets) en ga lekker liggen kampen?? Kijk een klein voorbeeld uit de truccen doos van onze clan: Neem zanzibar, we zijn defense, Ik pak altijd shotty, daarna pak ik invisibility en knal daarna hun shotgun gast af (die is daar ALTIJD) vervolgens pak ik hun sniper, als de shotgun gast die nog niet had en ga dan bij de toegang naar de propellor sniperen totdat mun invisy op is, om nou ook nog de andere spelers te bespreken wil ik best maar meot je dan maar ff vragen, CHILL!

    je kan overhead shots ergens op bungie vinden, getekent en wel, anders moet je gewoon met google zoeken!!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  10. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey pik.. als je zo goed bent als je zegt dat je bent wil ik wel een paar keer matchmaking met je doen ... ik ben er vanavond. GamerTag: MacSeth
     
  11. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    OK anus, maar wil je dan samen doen of tegen mekaar
    ?? want samen hebk niet zo zin in verliezen, en het kan zijn dat ik clanmatches aan het doen ben, en ik voeg jou wel toe, mun lijst is vol dus moet er ff 1 delete
     
  12. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    maak um af seth O-)
     
  13. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Arme Seth...
    Shr3dd3r doe rustig met em he;)
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    die kingseth en shredder zijn allebij een stelletje kneuzen 8)

    lijpo's ik verwacht een link naar de uitslag en shredder maak jezelf maars waar want jij schept tot nu toe alleen maar op _0/

    en trouwens dit soort dingen horen in live game afspraken O-)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  15. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten... ik merk dat Shr3dd3r meestal custom games doet en veel van jullie ook terwijl je ook gewoon matchmaking kunt doen. De tijden dat ik meestal online ben is woensdagavond/ maandagavond of heel laat op de avond. Ik wil zo veel mogelijk nederlanders in de lijst en de engelsen/ amerikanen schrappen.

    Greetz Seth
     
  16. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ike wil ook zien :p
     
  17. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het is geen ubertactiek waardoor je altijd wint bij ctf op Zanzibar, maar als hij lukt, dan zit je wel goed eigenlijk.

    2 Spelers pakken gewoon allebei de ghosts, en speren naar de basis van de tegenstander. Gewoon daar onderdoor lopen en de vlag pakken. Waarschijnlijk wordt er 1 gekilld door een gast met een rocketlauncher, de ander meestal niet. Meteen terug gaan lopen, je wordt vrijwel altijd gekilled, maar met een beetje geluk hebben ze vaak niet door waar die vlag nu zo snel naar toe gaan, en kun je de vlag tot achter de molen droppen.
     
  18. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    beetje n00bie tactiek.. Mijn tactiek bij alles: ZORG DAT JE EERST DE WAPENS KRIJGT
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd zorg dat je je wapens krijgt, en als je moet verdedigen dan terug naar de basis/vlag/bomplaats
     
  20. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    assault zanzibar:
    -1 iemand w8 in de warthog, maar gaat nog niet rijden
    -3 mensen, inclusief de bom guy, gaan richting de shotgun/camo plek, en dan droppen ze de bom voor ongeveer 20 sec en verdedigen de bom als het ware
    -dan moet de 4e player in de warthog komen naar dat trappetje bij die shotgun waar de bom is
    -dan springen 3 mensen(met de bom natuurlijk) in de hog en gaan naar de linkerkant van de basis

    dit is ons al een paar x gelukt want als de bom gedropt is, dan gaan de mensen die op defense zijn, meestal naar de bom toe.....en na een aantal sec kan je snel wegrijden en onverwachts aanvallen
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005

Deel Deze Pagina