Ik doe ook mee jongens! Gamertag: Lord Revan NL Btw: ik speel altijd voor de lol, dus of ik een waardige tegenstander ben weet ik niet hoor!
gewoon vandaag, de hele middag zullen er toch wel mensen spelen en avond ook wel (en waarschijnlijk de aankomende weken alle dagen wel )
Ik heb boven dus geen internet verbinding om de een of andere vage reden... Ik ben nu al 2 uur bezig het terug te krijgen, maar het lukt gewoon niet... Maar zodra ik weer Inet heb dan zal ik van de partij zijn!
Zijn er ook nog mensen die vannacht gaan spelen? is hier dus n lan en we gaan met zn allen op l!ve de hele nacht door en zouden dan graag wat tegenstand hebben
Ik heb ook tegen/met XiroKe en Orcrist gespeeld. Maar ik heb dus echt ontzettend veel last van lag... En dat heb ik nog nooit op Live gehad... Had er woensdag ook nog geen last van... Ligt dat nu aan Chello of moet ik mijn Router weer veranderen ofzow? Ik snap er gewoon de ballen niet van xD
Nee ik heb het steeds... Kan het btw liggen aan de kabel die ik gebruik? Ik zit via een Router vast, maar ik heb (geloof ik) geen Cross-Over kabel.. Of maakt dat met een Router niets uit? Ik hoor namelijk veel mensen over een CO kabel...
he jongens ik heb maar en heeeeeeeeeeeel langzame verbinding van 8 kb down speed en 5 upload ik kan denk niet mee den of wel
nee. maar @ micheal_T bedankt het was een leuke avond [a dirty dancer] moet de volgende keer toch zón headsetje kopen
genoeg :{ weet ik veel kijk maar op de site van je provider en selecteer daar het abo dat je hebt. of heb je gewoon tel. kabel en hoeveel je moet hebben min. word echt overal aangegeven. bijv xbconnect FAQ; Will XBConnect work with dial up? You must have broadband in order for XBConnect to work. A minimum of 128K is recommended. ik zit nu op 500nog iets das gewoon adsl light van wanadoo en dat werkt perfect