Nou ik heb ook Halo2 nu.... vandaag even de Live opties getest.
* De gameplay op Live is OK, lekker snel, genoeg wapens en voertuigen en volgens mij aardig wat maps. Vond het heel cool dat je zo'n vliegtuig kan enteren (al gebeurde dat eerst bij mij...hehehe). Jammer alleen dat je met een gare SMG gun spawnt en dit niet zelf kan veranderen (tenminste voor zover ik tot nu toe heb uitgevogeld zonder het boekje te lezen). Vind wel dat je buiten de combatgun en de sniper je slecht kunt richten.
* Wat me meteen mateloos irriteerde is het matchmaking systeem...niet even lekker zelf kiezen...nee je wordt gewoon bij elkaar gegooid en na een potje begint het feest opnieuw. Je moet dus maar hopen dat er veel van je friends ook aan het gamen zijn, want een custom game lijkt me dan toch wat relaxter. Zeker omdat je dan niet steeds met allerlij "mates" of "croissants" of "bradwursten" zit opgescheept. Het matchmaking systeem mag dus wel wat verbeterd worden Bungie en Microsoft!
* Verder heb ik al heel vaak gehad dat tijdens een match je een tijdje aan het reconnecten was, zal wel met de bandbreedte van de host te maken hebben, maar was toch wel benieuwd of meer mensen hier last van hebben (aan mijn internet kan het niet liggen want heb snelste adsl).
Laatst bewerkt: 30 jan 2005