1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is meer dan assault..... We hadden het hier over team slayer op beaver creek.

2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik zou verschrikkelijk erg vind aan Halo 2 is dat je spawnt met een SMG :{

Hoe dom is dat, heb het al een paar keer gehad dat mensen bij Goagulation de 2 snipers in handen hebben en dan gewoon gaan spawnkillen, zal geen namen noemen King Tuur ;) )

Als je nou zou spawnen met een battle rifle zou je mischien nog IETS kunnen beginnen tegen een sniper. Maar met een SMG moet je gewoon binnen een bereik van 10 meter staan anders kun je knallen wat je wil maar gaat er toch niemand dood.

3. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel je zou niet spawnen met een SMG.
    zou iemand dat wapen dan nog wel gebruiken ???

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook assault tegen lvl15-20 gasten gespeeld op Beaver Creek. En dan hebben hun de bom en de rockets meteen. Je kunt toch niet met 4 man de bom pakken. Ik pak met assault ook meteen de rockets en dan kill ik de sniper en de persoon die voor de bom gaat/heeft. Meestal lukt het dan om meteen te planten!

Verschilt per map hoor. In sommige maps spawn je met een Plasma Rifle.

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SMG of plasma rifle maakt nog niet zoveel uit. Je hebt aan allebei net zoveel (/weinig). Ik heb ook al een tijd terug dat ik liever een br in mijn handen zou hebben als ik spawn.

6. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb ook Halo2 nu.... vandaag even de Live opties getest.

* De gameplay op Live is OK, lekker snel, genoeg wapens en voertuigen en volgens mij aardig wat maps. Vond het heel cool dat je zo'n vliegtuig kan enteren (al gebeurde dat eerst bij mij...hehehe). Jammer alleen dat je met een gare SMG gun spawnt en dit niet zelf kan veranderen (tenminste voor zover ik tot nu toe heb uitgevogeld zonder het boekje te lezen). Vind wel dat je buiten de combatgun en de sniper je slecht kunt richten.

* Wat me meteen mateloos irriteerde is het matchmaking systeem...niet even lekker zelf kiezen...nee je wordt gewoon bij elkaar gegooid en na een potje begint het feest opnieuw. Je moet dus maar hopen dat er veel van je friends ook aan het gamen zijn, want een custom game lijkt me dan toch wat relaxter. Zeker omdat je dan niet steeds met allerlij "mates" of "croissants" of "bradwursten" zit opgescheept. Het matchmaking systeem mag dus wel wat verbeterd worden Bungie en Microsoft!

* Verder heb ik al heel vaak gehad dat tijdens een match je een tijdje aan het reconnecten was, zal wel met de bandbreedte van de host te maken hebben, maar was toch wel benieuwd of meer mensen hier last van hebben (aan mijn internet kan het niet liggen want heb snelste adsl).

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat krijg je als de host tijdens het spelen quit. Er wordt dan tijdens het blauwe scherm een neiuwe host gezocht en iedereen met hem verbonden.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat is erg vervelend kan ik je vertellen!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Soms is het ook beter als de host een slechet verbinding heeft. Het kan ook zijn dat hij bv. door zijn team geboot word of dat zijn connection dropped.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja z'n connectie jah. Dat staat er dan tenminste volgens mij en dat is echt vervelend als je net in een ongemakkelijke positie zit met de vlag ofzo.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Soms krijg je dat blauwe scherm en als het spel weer door gaat hij je tegenstander de vlag ineens gescoord ;)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat is best wel irritant. Of er word net op je geschoten ofzo. Dat is ook erg vervelend.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar ik moet zeggen dat er sinds de berichten op het Bungie forum steeds minder mensen zie cheaten.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar soms heb je toch het idee van: Shit man, die gast is gewoon super goed of hij cheat gewoon. Bij ene Brickman heb ik dat. Maar ik ben toch blij met dat nieuwe systeem van Bungie. Zeer goed werk! Eindelijk iets nuttigs.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah dat heb ik oo vaak. Dan denk ik dit kan gewoon niet. Laats ook een gast op Midship. 30 kills 1 death terwijl hij steeds aanwezig was in de gevechten. Hij had ook niet eens het zwaard. Soms ga ik ook dood met 1 a 2 schoten en dan niet van de Sniper of Rockets maar door bv een Battle Rifle (nee niet icm Plasma Pistol).

Maar kan ook vaak lag zijn ik weet het niet. Ik weet wel dat ik bijna ieder gevecht in close quarters verlies :mad:. Zelf als ik eerder begin te schieten en als we dezelfde wapens hebben. Soms verlies ik nog wel eens van 1 SMG als ik er 2 heb.....

Verder lijkt het ook of de Shotgun gewoon random damage doet. Ik moet soms wel 4 a 5 keer schieten als ik tegen iemand aan sta terwijl ik wel eens van meer als 5 meter afstand met 1 shot dood ga :mad:

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik vanmiddag ook met m'n shotgun. Al schoot ik 4 a 5 keer met m'n shotgun op zo'n 2 meter afstand, ik deed hem geen damage. En daarna op midship met only swords. We waren nog niet eens een minuut bezig en iedereen had ongeveer 2 a 4 kills en hij had er 16. Da vind ik echt lullig man. Zo zijn er nog een paar. Net als in coagolation was er een gast die op die plek stond waar de Bruteshot ligt. En hij zat tot ongeveer z'n middel in de grond met een sniper. En zo snipede hij iedereen neer. Echt vaag. Of zo'n gast sloeg tegen een tank en die vloog zo 20 meter door de lucht. En daarna bleef hij de hele tijd boven de grond zweven.

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort gevallen maken Halo 2 echt niet leuk meer online. Je schiet etc... wat je wilt maar er gebeurd niets en opeens wordt jij 1 keer geraakt via weet ik veel welke kant en gelijk dood en dan wachten ze je op bij de respawn point en dan ben je weer af... Ik denk dat ik me maar weer alleen toeleg op race/sport games. Vind ik stukken leuker.

18. ik vindt het over het algemeen een goede ervaring op live! alleen ik ben niet echt blij met dat matchmaking systeem... :mad: het werkt lang niet altijd zoals het zou moeten. als ik Halo 2 op live! een cijfer zou moeten geven zou het alsnog een dikke 8 krijgen.. gewoon puur om de lol die je beleeft aan 16 man op een slagveld _O_ te gek gewoon

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De lol voor 16 man is er bij mij allang af. In het begin speelde ik nog wel eens BigTeamBattle maar door de lag die er altijd is speel ik alleen nog Team Slayer/Skirmish. H2H en RumbleShit vind ik te belachelijk om te spelen daar vind ik echt geen reet aan...

20. nooit last van lag gehad eigenlijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina