[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als mensen jou positie niet snel genoeg kunnen 'downloaden' bij jou omdat je 'upload' snelheid te laag is zullen ze jou later zien. Je verbinding kan dan gewoon groen zijn en je hebt geen lag alleen lag je wel voor de anderen.

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben hier een 512/256 connectie (niet echt turbo dus) en dat zou dan zowel een voor- als een nadeel hebben dan. Me broertje zegt dat ie soms duidelijk merkt dat ie vertraging heeft als ie de zwaard en de shotgun gebruikt. Komt dat door de up of de down dan?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met 512/256 zou hij geen problemen moeten hebben.

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Et loop t ook goed, geloof ik. Aangezien hij na een aantal hele dagen gamen op leve 13 zat met TS en Rumble Pit. Hij heeft er incidenteel last van geloof ik, dan met name met de zwaard en shotgun.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zou het screenlag zijn maar dat kan niet wat dat heb je alleen op de PC. Screenlag heb je als je PC bv een spel maar net aan kan...elke XBox is gelijk dus kan je dat niet hebben.

6. just because

just because >Jeppie NL

Leuk Bevonden:
    0

top van level in headlon

7. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes,ik zie wel de kranen waar ik ook op ben geweest, maar zo hoog nog nooit.
    Nou jah, je hebt altijd baas boven baas hè :)
    /edit vliegt daar beneden nou een banshee of zijn dat gewoon blauwe lichtjes ?

Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met de Wraith glitch kom je het hoogste. Ga je gewoon tegen een muur aanstaan en dan laat je een wraith tegen je aan boosten. Dan moet je op jet laatste moment springen en je komt op het hoogste gebouw.

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zie wij deden altijd gewoon de sword-cancel glitch om van gebouw naar gebouw tegaan :)

10. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje sniper/sword cancellen kan dan zou je eigenlijk nog hoger kunnen gaan.

en just because ik kan jou vertellen dat dat niet het hoogst plekje in headlong is. waar je nu staat links van je is een hogere toren daar kun je op 2 manieren opkomen :)

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maybe een erg domme vraag maar eh wat is dat sword/sniper cancellen????

12. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt met sniper naar persoon waar je heen wilt vliegen zodat je mikpunt rood wordt.
    Vervolgens druk je op Y zodat je naar je zwaard wisselt.
    Als je nu op precies het goede moment op slaan drukt vlieg je naar de persoon waar je op mikte.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met de Wraith kom ik meteen op het allerhoogste gebouw in Headlong. Met Sniper/Sword zul je er denk ik ook wel komen dat heb ik nog niet geprobeerd, maar het zal iig langer duren.

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja hoor!!! Dat meen je niet joh!!! En zo kun je dus op hoge plekken komen??? Vanavond ff proberen dan.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah. Bij het Sword cancellen moet je wel zorgen dat je niet in hetzelfde team zit omdat je teamgenoten niet kunt targetten. Bij de Wraith moet je zorgen dat de persoon die je gaat lanceren tegen een muur aan staat en zorg dat je Overshields aan hebt staan. Als je dit beide niet doet ga je dood.

16. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er vanmiddag nog iemand online in Halo 2? Ik heb vrij en wil wel een paar potjes spelen...

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

WAs ik maar vrij man, maar nee hoor moet hard werken en zo een beoordelingsgesprek 8) 8)

Waarschijnlijk vanavond wel ff en sowieso zondag middag en zondagnacht!!!!

18. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, succes ermee dan maar.

19. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    hee ik heb ff een vraagje... bij de teamslayer mode in matchmaking zijn mijn rankings niet zichtbaar...? Aan het eind van een potje staat er wel gewoon level 8 achter mijn gamertag maar als ik dan opnieuw begin zie je in die lijst met spelers bij iedereen een ranking staan behalve bij die van mij... Weet iemand hoe dat komt? Misschien een bug ofzo?

20. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    komt volgens omdat je niet in een clan zit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina