1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan volgens mij niet kloppen, want ik zit nl. wel in een clan, en bij andere game-modi staat het er wel gewoon, t is alleen bij teamslayer...

2. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dan is het gewoon een bug
    volgens mij wordt dat wel snel verholpen

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah is een bug denk ik. De eerste paar levels laat hij volgens mij niet zien.

4. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij laat hij dat wel zien ook lvl 6-7 enzo maar soms niet ik stoor me der eigenlijk niet aan maar zal idd wel een bug zijn

5. F-style

Leuk Bevonden:
    0
    ah hij is alweer zichtbaar... :D

Hey trouwens hebben jullie dat ook wle een als je een magnum op wilt pakken dat ie er eigenlijik niet ligt want je kan m niet te pakken krijgen, terwijl je hem daar toch echt ziet liggen...? Zal ook wel een bug zijn, die lui van bungie moeten nog wel ff wat fixes doen..

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Met wapens oppakken heb ik nog nooit problemen gehad. Alleen heb ik 1 keer eens een foutje gehad in Ivory tower. Toen lag inplaats van de sniper de rocket launcher op die plek. En de sniper op de plek van de rocket.

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wapen is dan gewoon leeg. Dit kan met ieder wapen gebeuren, maar een magnum schiet je snel leeg en je vindt niet zoveel nieuwe ammo hiervoor.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat kan niet want als hij leeg is zie je hem namelijk niet liggen dan verdwijnt hij.

9. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Amras heeft gelijk.
    Als een magnum leeg is zie je hem nog wel(hij verdwijnt later wel), maar je kan hm niet meer oppakken.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan iig elke Magnum die er ligt oppakken. Heb bog nooit gehad dat hij leeg is en dat ik hem dan nog zie...

11. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel degelijk zo.
    Stel je hebt een magnum in je hand en je loopt over een andere magnum heen, dan krijg je de kogels van die magnum.
    Alleen de magnum waarvan jij de kogels pakt blijft wel liggen, dit omdat je anders nooit twee dezelfde wapens zou kunnen dual wielden.
    Als ik er nu aan kom en zie die lege magnum liggen kan ik hem niet pakken omdat ik nog geen magnum heb, en dus geen magnum kogels.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Yep heb dit ook al zo vaak gezien, is geen bug maar hoort volgens mij gewoon zo hoor!!!

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het bij mij meestal zo dat als je dan die lege magnum oppakt dat je hem even vasthoud en dan weer loslaat. En daarna verdwijnt hij weer.

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lege/weggegooide wapens blijven altijd even liggen.
    @ Berrie, lege wapens kun je echt niet oppakken.
    @ Gforce, in de meeste levels zul je dit ook nooit tegenkomen doordat de levels zo groot zijn. Maar bijvoorbeeld Beaver creek is erg klein en je komt altijd iemand tegen, dus je magnum is zo leeggeschoten. Dan gooi je hem meteen weg.
    Omdat de map zo klein is is de kans ook groot dat iemand daar jouw magnum ziet liggen.

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Het weekend van de acceptatie,
    Ik kan de hurricane packs van ninja gaiden uitspelen, ik kan waanzinnig goed golfen met links, maar als ik halo in mijn xbox doe word ik compleet weggevaagd.
    Toen ik hem net had gekocht wel de single player uitgespeeld op normal en daarna op live.
    Na ongeveer 30 potjes rumble pit had ik wel gezien, dit is niets voor mij, ik ben er gewoon veel te slecht in.
    Maar dit weekend heb ik gewoon geaccepteerd dat ik heel slecht ben en ga er van uit dat ik in ieder potje laatste wordt.
    Het is toch ook zonde om halo maar op de plank te laten liggen, dus nu ben ik weer lekker aan het spelen zonder mij te laten frustreren en dat werkt toch een stuk beter.
    Sommige games snap ik nog niet van dat iemand 25 kills haalt zonder een keer geraakt te zijn en meestal denk ik een kill bij te kunnen tellen, gaat die toch weer naar een ander, het zij zo.
    Ik zet het geluid lekker hard en schiet wat in het rond en vermaak mij eigenlijk uitstekend.

16. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    En zo moet halo ook gespeeld worden!
    Ik ben het helemaal zat, dat gestres van: 'SCIET OP! HIJ ARMED!!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja dan moet je gewoon custom games spelen. Ik ken zat mensen die zodra ze een level hoger worden meteen stoppen omdat ze bang zijn het level weer te verliezen. Halo voor stats is nou eenmaal stress.....

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem met Halo 2. Niemand ziet mijn level tijdens matchmaking: betreft Team Slayer. Bij Rubmle Pit en Team Skirmish ziet iedereen wel mijn level. Overgins zie ik m'n eigen level tijdens matchmaking Team Slayer ook niet. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heeft natuurlijk weinig zin om dan te stoppen. ik ben er wel achter gekomen, dat als je een keer slecht speelt en daar gefrustreerd van wordt, dan gaan de potjes alleen maar slechter. waar ik ook een hekel aan heb zijn die amerikanen die op je lopen te schelden als je een keer niet zo goed hebt gespeeld. ik ben zelf niet zo heel goed in halo 2 maar ik probeer wel altijd mijn best te doen. ik weet niet of er mensen zijn waarmee ik halo 2 kan spelen?? ben meestal laat online (rond tien uur) en dan zijn er niet zoveel mensen meer waarmee ik kan spelen.

20. F-style

Leuk Bevonden:
    0
    @nicos: jah daar had ik ook last van, t zal wel een bug ofzo wezen... Niet te veel van aantrekken want na een paar dagen/weken ofzo staat het er wel weer. (zo was t bij mij teminste) Maar toch is t wel irritant idd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina