1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Het ligt eraanw aarneer je ermee bent begonnen. Als je pas net begint, wordt je kansloos van de map geveegd. Het is net als bij Counterstrike en Rainbow Six. Je moet het echt vaak spelen en de maps uit je hoofd kennen om een kans te maken.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit je wel in een clan. Het kan ook zijn dat je level nog laag is en dan laat hij hem ook niet zien. Dat is volgens mij als hij lager als 8 is.

Edit: heb even gekeken en je zit niet in een clan dus daarom zie je het level niet!

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat na een paar dagen inderdaad al wat beter.
    Hoewel ik nooit een potje zal winnen had ik gisteren zowaar mijn eerste killingspree en ook nog een triplekill, wat voor mijn level een prestatie van jewelste is.
    Sta dan ook te juichen als een klein kind als ik zoiets haal.
    Blijf wel vreemde dingen tegenkomen zoals iemand van heel dichtbij naderen met je shotgun, schiet ik toch drie keer vol door zijn hersens blijft hij gewoon leven :confused: , draait zich om en kilt mij met dan heel eenvoudig.

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst. Dat shotgun probleem maak ik ook vaak mee. Ik denk dat de tegenstander dan net genoeg opzij gestapt is zodat je hem maar half raakt. Je zou het nog op lag af kunnen schuiven (al is dat bijna niet op Live te vinden). Een echte verklaring weet ik ook niet.

5. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, lag niet te vinden op live ??
    Jij speel zeker nooit savonds als half amerika op live komt met Halo. Ik lag dan echt keihard de pan uit en dat ligt niet aan mijn internet verbinding.

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In big team battle lagt het aan alle kanten ja, maar in slayer en skirmish heb ik er amper last van.

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet echt smiddags gamen want savonds is het echt niet te doen. Vrienden van mij ervaren het zelfde. Echt te rot voor woorden en das zo zonde want het is zon koel spel. En dat geld niet alleen voor big team. Het gebeurt zo vaak dat de ping op 1 rood streepje staat bij slayer en skirmish. :'-(

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  8. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ook al heb je soms een goede verbinding, dan kan je altijd nog wel delay hebben. En dat gaat zeker op als je de shotgun gebruikt. Soms schiet ik er goed mee en een ander x lukt het voor geen meter. Ik schiet dan van point blank en hij overleeft het en killt mij van 5 meter afstand. Ik vind het echt jammer en frustrerend. Maar ja wat kan je eraan doen....

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat probleem heet 'upload snelhied' en veel verbingen hebben dat te weinig om vloeiend online te kunnen games. Hun zien iedereen op tijd omdat hun download snelheid snel genoeg is om de pakketjes op te halen. Alleen zie jij hun wat later om dat je hun pakketje niet snel genoeg kunt ophalen. Dan onstaat er lag maar zal zijn verbinding nog steeds als 'groen' staan. Naar mijn ervaring levert de shotgun alijd wat extra lag op. Het zelfde geld voor granaten en rockets.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand in mijn friendlist was een week geleden nog lvl10 in H2H en nu is hij ineens lvl50. Hij heeft 612 games gespeeld en 610 gewonnen. Hij heeft gewoon aan 1 stuk door gecheat wat nu bijna iedereen overigens doet. Nu moet je gewoon proberen host te worden zodat de andere niet kan cheaten maar iedereen zit daarop te wachten dus nu duurt het soms 10min voordat je een keer kunt gaan spelen :mad:

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog amper online de laatste tijd, maar is het echt zo erg met cheaters en mensen die alleen nog maar host willen zijn?
    Misschien maar beter dat ik dan niet zoveel tijd heb om te spelen, scheelt weer veel frustratie 8)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah joh. Ik moet soms wel eens 10 minuten wachten om host te worden. En dat alleen maar zodat er niet gecheat kan worden. Ze kunnen dan helaas nog wel de dummy glitch gebruiken maar als je de Warthog opblaast is dat geen probleem.

13. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
  14. DonScorpion

DonScorpion Guest

Hehe, eindelijk ook op xbox LIVE <----------

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dummy is zo faking irri, ik weet hoe je em moet doen maar ik bedoel hoe kan je zo'n fout maken door zoiets er faking in te laten zitten word er gek van

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar ik zo'n hekel aan heb is, als er lui uit je team midden in het spel weggaan. dan spelen ze misschien een keer slecht, gaan ze meteen weg. daar baal ik dan zo van. :mad: :mad: :mad: |:- 8) :'-(
    ook al speel ik een keer niet zo goed, dan blijf ik gewoon met de hoop dat het nog wat beter gaat.

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weekly What's Update

Er wordt uitgebreid gesproken over het cheaten op live enzo.
    (Swordflyen zal oa niet meer mogelijk zijn :'-( ) Lezen dus!

18. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef je groot gelijk man rot mongolen
    was is een keer aan het spelen met me neef(Gamertag: Chino 76)
    1ste ronde ging lekker alleen we verloren die
    echt opeens uit het niets gingen ongeveer 4mensen weg
    waren we nog met zijn 3en
    Naaaa wordt je toch ziek van!!

en ik zie dat er steeds meer wordt gecheat man echt jammer
    laatste minuut van 1FlagCTF
    Flag Capture,Red Team Scored
    Terwijl er niemand in de basis is :mad:
    en die feedback helpt ook niks he :confused:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man. ik speelde gister een potje team slayer en die gasten uit mijn team gingen allemaal weg. liep ik daar alleen tegen vier andere. als die gasten dan een beetje bij elkaar blijven, dan maak je bijna geen kans meer.

en dat cheaten is ook zoo zielig. er wordt volgens mij nog niet veel aangedaan om het te voorkomen. :mad:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  20. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina