Halo2 is opzich wel een goed spel, alleen beetje jammer van de manier hoe de host word bepaald. Ik heb opzich geen slechte verbinding (8mbit/1mbit). Maar toch lukt het sommige engelsen in mijn party die slechts 128k upload hebben de host te krijgen, gevolg is veel lag. Het idee van bungie is goed maar redelijk slecht uitgewerkt.
De cheaters, tsjah. Ik heb vaak genoeg in h2h een cheater gehad en die dan nog durft te beweren dat ik slecht ben en een n00b ben, rare snuiters die cheaters. Maar ze halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan, spelen met je denkbeeldige vrienden lijkt mij toch stukken beter ipv cheaten. Ik zal pas weer hardcore ranking games gaan spelen nadat bungie hun update online zetten, tegen die tijd zal ik het beperken tot wat clanwars en custom games (MLG settings).
Sommige mensen schreeuwen alleen wel iets te snel dat hun tegenstanders cheaten, lag hebben hoeft niet perse een cheat te zijn. Puur een slechte host en dat je tegenstaders party waarschijnlijk een paar duizendkilometer verderop zit.
Nog een ander irritatie punt zijn die kleine kleuters die hun smoel niet kunnen houden; " OMG DOUBLE KILL, GUYS I GOT A DOUBLE KILL, OMFG I SO FREAKING OWNED HIM WITH MY ROCKET!!! WHAT A N00B" In mijn ervaring zijn het meestal ook de yanks die een redelijk grote bek hebben en een irritante arrogantie.
De weapon spawn when dropped op xbox live vind ik ook wel zonde, nu draait coagalition puur om de twee snipers, smg is echt een troepwapen om mee te beginnen. Ik hoop dus echt nog altijd stiekem dat bungie de starting weapons smg + BR maken.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2005