1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je 'BACK' indrukt meteen als de game start kun je zien of je de host bent. Voor de andere namen staat dan namelijk een rood kruis. Als je in de game op de vierpuntsdruktoets naar rechts drukt en je wordt blauw dan ben je ook host maar dan kunnen alleen je teammaten zien. Verder zit de host altijd in het team dat als eerste in matchmaking zit.

Al een tijdje toch? Volgens mij zit je zelf bij mij in de clan.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Halo2 is opzich wel een goed spel, alleen beetje jammer van de manier hoe de host word bepaald. Ik heb opzich geen slechte verbinding (8mbit/1mbit). Maar toch lukt het sommige engelsen in mijn party die slechts 128k upload hebben de host te krijgen, gevolg is veel lag. Het idee van bungie is goed maar redelijk slecht uitgewerkt.

De cheaters, tsjah. Ik heb vaak genoeg in h2h een cheater gehad en die dan nog durft te beweren dat ik slecht ben en een n00b ben, rare snuiters die cheaters. Maar ze halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan, spelen met je denkbeeldige vrienden lijkt mij toch stukken beter ipv cheaten. Ik zal pas weer hardcore ranking games gaan spelen nadat bungie hun update online zetten, tegen die tijd zal ik het beperken tot wat clanwars en custom games (MLG settings).

Sommige mensen schreeuwen alleen wel iets te snel dat hun tegenstanders cheaten, lag hebben hoeft niet perse een cheat te zijn. Puur een slechte host en dat je tegenstaders party waarschijnlijk een paar duizendkilometer verderop zit.

Nog een ander irritatie punt zijn die kleine kleuters die hun smoel niet kunnen houden; " OMG DOUBLE KILL, GUYS I GOT A DOUBLE KILL, OMFG I SO FREAKING OWNED HIM WITH MY ROCKET!!! WHAT A N00B" In mijn ervaring zijn het meestal ook de yanks die een redelijk grote bek hebben en een irritante arrogantie.

De weapon spawn when dropped op xbox live vind ik ook wel zonde, nu draait coagalition puur om de twee snipers, smg is echt een troepwapen om mee te beginnen. Ik hoop dus echt nog altijd stiekem dat bungie de starting weapons smg + BR maken.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah dat is het ergste: kleine kinderen en arrogante yanks. Laats tijdens een clan-game speelden we tegen nederlanders van 12 jaar ofzo. Wij hadden een 'vrouw' in de clan en daar hebben die kleine n00bs de hele ronde over moeten praten. Hoor je de hele tijd 'Wendy is een meisje, Wendy is een meisje' en dan ook nog lachen. Echt zielige mannetjes. XBL zou die kinderen meteen moeten bannen alleen al omdat ze een belachelijke en irritante stem hebben.

4. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup same here. Ik kan me soms flink opwinden wanneer mensen vanaf de start al vervelend aan het doen zijn. Soms loopt het echt de spuigaten uit. Het is eigenlijk zo erg geworden dat ik soms op voorhand al zit te wachten aan het eind tot mensen weer vervelend gaan doen. Gelukkig zitten er soms ook prima gasten tussen. Het woordje 'good game' klinkt dan echt als muziek in de oren. Waar ik vooral respect voor heb zijn mensen die blijven spelen, ook al zijn ze nog maar in hun eentje over. Dan kan ik niet anders dan diegene bedanken voor het doorzetten, alhoewel je daar tijdens de game zelf natuurlijk niet echt rekening mee houdt.

Maargoed, je zou dan eigenlijk een soort remise moeten kunnen aanbieden. Niks gewonnen en niks verloren. De personen die dan bij een ranked of unranked game stopten moeten gewoon op den duur een vermindering van rank krijgen...maargoed vast wishfull thinking....

Ik ben overigens de standaard slayer types wel redelijk zat nu. Mijn clan bevat helaas nog maar 8 mensen, levels 2 tot 7. Helaas kun je dus niet echt makkelijk de objective matches oefenen, althans, niet voldoende (tenzij iedereen tegelijk online is...)

Nu worden we bijna altijd kansloos afgemaakt. Het lijkt wel of het slayeren er nog teveel inzit. Bij capture the flag gaan we dan toch de eerste vijand die we tegenkomen killen, ipv die vlagdrager :D. Ook dat zal nog wel anders worden...

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Probeer een wat custom games te spelen. Hier kun je gewoon oefenen en heb je de druk die in matchmaking is helemaal niet. Je moet ook per map een tactiek hebben. Je moet van te voren weten wie welk wapen pakt en wie welk gedeelte van de map covered.

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, tja, dat is nu exact waar ik ook binnen mijn clan op aandring. Wij hebben momenteel te weinig mensen in de clan om steady custum game teamvarianten te spelen. Met 5 man gemiddeld per keer is dat te weinig en gaan we al gauw doelloos slayeren. We overwegen nu om maar eens wat te recruiten, maar hadden tot voor kort de ijdele hoop nog wel wat bekenden te overtuigen van de xbox en halo 2 en live :D

Maargoed, we hebben dus nu iets van 8 man in de clan, alleen komt het zelden voor dat we alle 8 online zijn...maw voor custum teamgames toch maar even recruiten...

Bedankt iig voor de tip..

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2 tegen 2 of 3 tegen 3 maakt ook niet uit. Het concept blijft een beetje het zelfde. Je zult als een team moeten spelen of je nu 2 of 4 man in je team hebt. Verder kun je ook met 4 man uit je clan tegen 4 andere spelers uit je friendlist spelen in een custom game. Het is beter om vaak tegen andere te spelen zodat je ook andere tactieken etc. ziet

8. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, heb vandaag echt verrot Halo 2 gedaan op Xbox Live. 4 potjes:

1ste potje was met vier cheaters en dat ging helemaal fout dus. Hebben ze bij ons als feedback gegeven dat wij cheaten.
    2de potje toen stopte, na 1 minuut, gelijk al 2 leden van het team.
    3de potje toen was er eentje niet aanwezig en toen werd die steeds afgemaakt.
    4de potje toen ging er na 1 seconde gelijk al iemand stoppen.

Heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan, aan die quiters. Dan verknoei je het voor je hele team en ik heb nu echt rotpotjes gespeeld.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    4 cheaters in 1 team? Lijkt me sterk. Kan alleen als hun niet host zijn en dan alle 4 dummyglitchen. En hoe weet je dat hun jou feedback hebben gegeven?

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    meh, anders verlies ik 2 levels. Zit nu helaas weer op lvl 18 in ts :mad: Gaat mijn verdiende level 20, pleuris cheaters :mad:

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind er de laatste tijd niks meer aan speel liever gr2

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook mijn eerste cheater tegengekomen op live.( er stond connection to server interupted en toen hij herstelde hadden ze gescoord) Iedereen zegt wel dat er veel cheaters zijn maar ik vind dat nog wel mee vallen.

En ja die quiters. Zorg gewoon dat je een party hebt. Anders meld je mij maar aan.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja je hoogste level is ook pas lvl10 dus daar zul je niet echt veel cheater tegen komen. Ik ben nu lvl18 en als onze party geen host is spelen we 8/10 tegen cheaters.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    inderdaad, het heeft bij mij ook een redelijke tijd moeten duren voordat ik tegen cheaters speelde, pas rond level 17 en hoger kom je echt regelmatig cheaters tegen.

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    De afgelopen twee dagen is het inderdaad niet normaal meer. 1/3 keer cheaters en 1/3 keer quitters, wat blijft er over de 1/3 keer dat ik zelf kut speel. IK win helemaal nix meer.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Daarnaast loopt mijn xbox regelmatig vast bij matchmaking, dus ik ben vaak echt minimaal een half uur bezig om een goed potje te vinden.

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of ze allemaal cheatte, maar het leek er wel ernstig veel op. Kan ook aan de host liggen natuurlijk, qua verbinding. Ze gingen steeds verplaatsen, gingen niet dood na 5x op hun geschoten te hebben met een shotgun. Heel gaar. Toen we terug in de lobby kwamen, zeiden mn teamgenoten dat ze cheatte en dus gaven ze ons die feedback ook.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    er is een verschil tussen lag en cheaten he |:-
    Iets wat wel iets te vaak door elkaar word gehaald, ik ben ook weleens beschuldigt van cheaten, maar het waren gewoon een paar yanks op mijn host die gewoon last van lag hadden en dus eigenlijk een oneerlijk potje spelen.

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zal het dat wel zijn. Maar ik wilde geen gezeik op hun af laten gaan, maar m'n team zei dat ze bad feedback gingen geven. Toen gingen ze ons ook bad feedbacken, dus deed ik het ook maar.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij maar steeds niet om een party invite te sturen naar een clanlid. Ik stuur dus een invite, vervolgens zie ik niet zo'n icoontje bij Msg, en ik kan hem ook niet cancelen. Dus ik verstuurde hem niet. Hoe kan dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina