1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet een fout zijn. De enigste andere reden die ik kan bedenken is dat het clanlid je invite meteen cancelled maar dat lijkt me niet...

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt raar, maar vandaag lukt het ook niet. Party invites verzenden naar mensen uit de Friends List lukt wel, ook clanleden een Friend Request verzenden lukt ook, voice muten ook, maar party invites niet.

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via Halo 2 naar iedereen uit je Friendslist een Message sturen, dus gewoon 1 Message opnemen en dan naar iedereen sturen ? Bijv. mijn jaar abbo loopt af (in juni pas) en ik wil dan iedereen ff laten weten dat ik een nieuwe heb, hoe kan ik dat het beste doen ? Alvast bedankt. :)

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan.

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je heel makkelijk doen door in HALO 2 in je Friendslist X te drukken en dan message all friends te selecteren.

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom bij sommige spelers in de naam Bungie.net staat in de achtergrond ?

Ik had het al een paar keer op XBConnect .
    Ook tijdens de test van mijn server om approved te krijgen .
    Zo'n gozer van XBC kwam op mijn server en die had het dus ook in zijn naam staan op de achtergrond !

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed ben ik niet in Halo 2 en zo geweldig vind ik hem ook niet maar hij lag dus een beetje stof te happen dus ik dacht, ik pak Halo 2 maar weer 'ns. Dus ik ga Matchmaking doen.
    Als ik in mijn Friendslist kijk dan zie ik mezelf bovenaan staan met: Level 4. (zo'n rondje met een 4 erin) en als ik Matchmaking doe zie ik dat ik maar op Level 1 ben..hoe kan dit ? En wat betekent dat eigenlijk precies ? Bedoelen ze met dat rondje met nummer erin in welk level je bent in de Single Player ofzo ? En als ik Matchmaking doe hoe krijg ik hem dan omhoog ?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij is dat als je je gegevens registreerd bij bungie.net. Dan kan je al je gegevens mooi bijhouden ofzo.

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de friendslist wordt jouw hoogste level weergegeven. Dat is dus level 4 bij jou. Voor de matchmaking heb jij een spelsoort uitgekozen waarin je nog maar level 1 bent.
    Voor ieder speltype krijg je een ranking.

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Als je Rumble Pit selecteerd en je hebt het een paar keer gespeeld, dan zie je dus level 2 bijvoorbeeld. Elk 'genre' heeft zijn eigen levels.

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, oke. Maar hoe kom ik te weten welk speltype ik het hoogst heb gehaald ? :confused:

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, wat ben jij slim zeg ! Hartstikke bedankt !! _O_ Maar nu jij er toch wel wat vanaf weet is dit mijn volgende vraag: Als ik Team Slayer (ik noem maar wat) doe, wanneer gaat mijn Level dan omhoog ? Hoe weet ik wanneer mijn Level omhoog gaat ? Ik bedoel dus, bij hoeveel kills ofzo.
    En wat houd (bij die Link die je me net gaf) Games in ? Er staat bij mijn Profiel Overview en Games. Is dat Games geval, welke Games ik in totaal heb gespeeld ofzo ?

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je stijgt als het balkje vol is bij die game-type. Je krijgt punten als je potjes wint, en verliest ze weer als je verliest. Dan hangt het nog van de sterkte van de tegenstander af hoeveel punten je krijgt.
    Bij games staan al jouw gespeelde games met alle stats. Er is zelfs een kaart waarop je kunt zien wat waar in het level gebeurd is.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, volgens mij heeft diegene wel m'n invite gekregen, maar ik heb nog een vraagje. Als je een party invite stuurt naar een clanlid, en hij staat niet in je Friendslist, is het dan mogelijk om zo'n invite te cancelen en staat dat MSG icoontje in het clanmenu? Want volgens mij kon ik hem wel verzenden, maar ik zag geen bevestigingsicoontje, en ik kon de invite niet cancelen.

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Die profielen zijn fantastich. Vooral die Games. Wist wel dat je kon zien in welke game-mode je het beste was, maar niet met die games!_O_

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het nog steeds niet helemaal ik wil Big Team Battle doen maar daar kan je niet kiezen WAT je wilt doen bijv. CTF of dat Bom geval. Ik wil gewoon iets (wel Matchmade) waarbij het om de Kills gaat en ook het liefst via Big Team Battle.
    En ik begrijp ook niet hoe die Puntentelling precies gaat bij Matchmaking.
    Iemand die me hierover wil uitleggen ? Vast bedankt !. :)

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Yep, je kan hem dan gewoon cancelen, het is dan mischien je buddy niet maar je kan elkaar wel zien in de clan list. Waar je eigenlijk dezelfde opties hebt als bij je gewone buddy list.

Nope helaas is dat onmogelijk bij matchmaking, je kiest een gametype en dan word er gezocht naar players met dezelfde rank. Dan word pas de game bepaald (in het 3e scherm). Wil je gewoon trainen op tactics zonder je exp points te verliezen moet je gewoon team training kiezen, erg handig :)

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt de telling nou precies ? Ik heb al veel Matchmaked Games gespeeld en ik ben nog steeds op LVL 4. :confused: Help me alsjeblieft.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, maar in het Clanmenuutje zie ik dus niet dat ik een Party Invite heb verzonden.. ik zie ook geen icoontje en als ik klik op die persoon zie ik ook geen optie tot cancelen. Da's wel anders in de Friendslist, want daar zie ik het wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina