1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jahoor SoulSleeper jij weet het weer he:p

Volgensmij boost die helemaal niet maarja ik weet neit zeker

2. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe nee zeker jenns volgens mij wel man ik zou zegge check zijn games...
    ik heb het zelf niet ondervonden.
    zo maar weer ff big teame:p

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja hij moest 8x ofzo tegen dezelfde gast en aangezien spinneman steeds de host was en die andere gast cheate leavde die gast direct en zo is spinneman level 25 geworden. Maarja dat hebben wij met LoC ook gehad we hebben maar 2 potjes hoeven te spelen om level 26 te worden de rest van de potjes gingen die gasten gewoon weg als we voorstonden.

Maar ik zie je straks wel met big team battle

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    SoulSleeper owned ook en LoC clam is ook zeker goed. Ik heb zelf wel eens SpiNNeNMan zien spelen en ik vond hem echt goed spelen. Of hij boost dat weet ik niet...

5. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee SoulSleeper SpiNNeNMaN boost echt niet hoor...
    Maar iedereen zegt dat hij zo goed is, ik vind het wel meevallen...
    Btw: Jensss is blackdragon3 nog wel eens online?
    Ik heb namelijk een nieuwe account dus moet hem weer even toevoegen.

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah hij speelt nu weer met blackdragon3, eerst speelde die met Loc real2 totdat ie 20 moest worden met rumble pit en geen zin had om nog 15 levels omhoog te moeten dus nu speelt ie weer met blackdragon3 omdat hij daar wel mooie statics heeft.
    Maar hij zal je vast alweer verwijdert hebben hij verwijdert nogal snel mensen:p

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo, ik lees dit topic ook mar 's door...
    Maar wat de neuk is boosten??? :confused:

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je echt neit wat dat is? :confused:
    Dat is dat head to head dan. Dat je elk potje de hele tijd tegen dezelfde gast speelt en dat die andere dan voor jou quit zodat jij punten krijgt. Maarja ik denk niet dat die gasten snappen dat op level 24/25 gewoon veel cheaters zitten en dat als jij connection host bent er veel gasten al direct leaven waardoor het lijkt alsof je hebt geboost.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Soulsleeper, speelde ik gister niet tegen jou in een custom game? Met heaten en Freakindell enzo?

10. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op een bepaald level kreeg ik een gast genaamd: b3 lik3 nick die een cheater was die probeerde tegen zijn andere account te spelen, namelijk b3 lik3 gohan die ik ook tegen kwam, waardoor ik werd genaaid toen ik doorschoot.
    Maar ik heb er wel voordeel uit gehaald, want moest maarliefs 4x tegen die b3 lik3 nick.
    En dan hebben we ook nog swe player1 ofzo, dat was ook een cheater, die heb ik ook in mijn host gekregen, maarliefs 3x omdat hij doorschoot.
    Hij was toen level 19 en ik 23 ofzo, en die b3 lik3 nick kreeg ik best wel veel voor want ik was 21 ofzo en die nick 25. Wat mensen ook vaak doen is gewoon serieus spelen, terwijl ze niet cheaten, maar dat je dan gewoon wint, en dat hun dan quiten. Als je quit worden je punten er pas af getrokken wanneer je weer een game uitspeelt. Volgens mij willen die mensen dan als ze bang zijn te zakken naar een lager level de volgende game winnen dat ze door die extra punten van die gewonnen match nog net op hun level blijven.
    Ten minste, dat kan het mss zijn, zelf quit ik niet omdat je er volgens mij weinig aan hebt. En het is behoorlijk irritant dat het niet in je games list komt te staan.

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    maar spinnetje wat voorn gevolgen heeft dat voor jouw level als iemand quit voordat de game is afgelopen??

12. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meesten kennen hem denk ik wel maar toch nog even onder aandacht brengen. ;)

www.halo-pro.com

En Klik dan op Movies..COOL MAN DIE GASTEN 0WN3N !! 8)

13. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jup sostic dat was ik

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, wat haat ik dit kut spel soms zeg. Ben ik 8 potjes gaan spelen ofzow, 1tje gewonnen en daardoor ben ik weer een level gezakt. Dat is zo fucking tyfus kut tering klote frusterend!!!!!!!!

&#%$&@!&#(&#(*$&(*#@&(Q*&@

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet of het verstandig is om te gaan schelden in dit forum, maar dat heb ik de laatste tijd dus ook. kom met team-slayer heel vaak bij van die gasten die elkaar afknallen, of die na een minuut alweer vertrokken zijn, daar heb ik zoooooooo'n hekel aan :mad: .
    dan denk ik van: als je het zo leuk vindt om je eigen team af te slachten ga dan lekker custom games spelen , maar doe dat niet in matchmaking.
    maar ik ben dus niet de enige die dat wel eens overkomt.

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, maar ik was ook beetje geirriteerd door andere dingen. Maarja, het hoort erbij. M'n balkje is weer bijna bij de 15 en heb net met Nicos en DarkAzura gespeeld, was wel lachen en ben ook wat hoger gekomen door hun.

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom ga je dan niet in een party met 4 man :confused:

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er niet altijd mensen online zijn die je kunnen joinen.

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben meestal laat online (rond 22.00) en dan zijn er nog maar weinig online in mijn lijst. vandaar. :p

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    2 vs. 2 mode komt eraan, maar het is niet langer een gerucht. Het is bevestigd door SketchFactor (Bungie medewerker) op het Bungie.net forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina