1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is uhh... leuk.
    zijn de cheaters er al uit?
    Want een 2 v 2 mode erin zetten heeft natuurlijk geen nut als je nog kan cheaten.
    Ik mag hopen dat bungie dat ook begrijpt.
    veel mensen zaten te w88 op 2 v 2, maar dat word toch verneukt.
    Kijk nu maar... geneen gamemode is nog leuk bij halo2 omdat er overal cheaters zijn.
    Tis nu zelfs zo erg, ik deed laatst samen met BekSide en SilkyDutchGuy mee aan een potje rumble training, en er zat gewoon iemand te standby'en in rumble training...

2. Destroy

Destroy Guest

Ja ik ben ook al 3 keer gecheat in team training echt zielig gewoon maarja gelukkig zijn er nog de arranged games met mlg pro settings die maken de game weer goed _O_

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    2vs2 yes:D echt vet lijkt me dat, komt ook zo vaak voor dat ik met zijn 2en in lobby zit te wachten totdat een clanlid joint. Ik hoop dat onder andere 1flag ctf fast op lock out erin zit

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    *I hate to have to even say this, but if I don't, there will be hell to pay - this was a JOKE. Simmer down.

?

5. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot de updates, dan ga ik wel weer wat meer halo'en.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat heeft betrekking tot dit..

Het voorbeeld dat hij gaf was de grap, maar voor de rest is het waar.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Vind dat ook wel een lelijk voorbeeld, als het echt zo was. Het spreekt mij niet zo aan opzich, maar het is wel leuk dat ze wat erbij voegen.

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat heb ik nu ook vaak, mensen die elkaar betrayen. Mijn friends en ik geven nu standaard een negatieve feedback over dit gedrag. Soms kan een betrayal voorkomen natuurlijk. Maar structureel elkaar overrijden, sniperen etc is gewoon verziekend. Helaas kun je bij de feedback optie hier niet voor kiezen, helaas voor degene komt cheaten dan het meest in de buurt. Heb het gelukkig nog niet al te vaak hoeven doen, maar gisteren bijvoorbeeld een big team battle met 3 friends, gaan 2 anderen elkaar de hele pot afmaken voor de lol.. En lachen door de headset, gewoon schijt hebben aan het feit dat we hierdoor mooi wel verloren. Retevervelend.....:mad:

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel dat er af en toe een betrayel voorkomt, maar soms doe ik dat ook per ongeluk.

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- ik wordt helemaal gek van de cheaters in 1v1!! mietjes...

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Over betrayel gesproken:

Waren net in Foundation bezig en ik had iemand in het vizier en toen liep er net iemand van mijn team langs, waardoor ik hem snipede. You betrayed. Daarna gebeurde het nog een keer, waardoor we op twee punten na verloren hadden.

12. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    In je vizier?
    Wat voor een wapen had je dan? Want een sniper heb je niet in Foundation... :+
    Dus deed je het met een rocket?:pOf was het gewoon een custom game?

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Argh had ff een fun clan gemaakt met wat vrienden, we zijn level 9 dus steld niks voor.
    We hebben nu al 10 cheaters gehad. Onze laatste twee games waren nog het meest irritante.

Eerste game was assault op Zanzibar, het was de laatste round en zij moesten planten.
    Ze kiezer ervoor om te verstoppen met de bom. Afijn, 50 minuten later en nadat 2 mensen van ons team hebben gequit vinden ze het tijd worden om maar eens te planten. Like wtf.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=120271343&clan=iG4U BaDTASTE

Hoppa op naar de game die daarna kwam. Team slayer op Zanzibar. JAAAAAAAAAAAAA STANDBYYYYYY. fucking yanks, het altijd die pleuris yanks die blijven cheaten. Wat een hoeren, argh zo annoying man.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=120280755&clan=iG4U BaDTASTE

Pfff wat een achterlijke idioten man. Niet normaal meer om bij level 9 al cheaters te hebben, rond level 20 had ik het al vaak gezien bij team slayer en skirmish maar bij freaking level 9? Zo zinloos.
    Get a life you b00ns

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ascension bedoel ik :)

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen maar verloren en ben nu 2 levels gezakt, naar 13. Speel ook super verrot opeens, ik win echt niets meer en ik dood niemand. Zo fucking frustrerend is dat, niet normaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb hetzelfde. Vandaag ben ik niets opgeschoten. Vandaag van 12 naar 13 naar 12 gegaan, en m'n balkje van 12 is ook bijna helemaal leeg. Echt vervelend.

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gehoord over die nieuwe multiplayer maps?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik las het op Bungie. Snap niet precies hoe ze dat in Mp willen doen want dan heb je dus de kans dat je tegen mensen speelt die sommige maps niet hebben. Waarschijnlijk zul je dan gewoon de oude maps blijven spelen. Beetje triest dat het allemaal geld moet kosten. Ze kunnen beter wat aan de cheaters doen anders is er dadelijk geen hond meer die Halo2 speelt....

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, wat speel ik slecht de laatste tijd. Ik verlies alleen maar en zak de hele tijd. Ik zit nu wel steeds op 13, maar m'n balkje gaat elke keer lager. Ik wordt er echt ziek van.

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. ben ik eindelijk met team slayer een level hoger, krijg je van die gasten in het team die weggaan. en dan ben je zo weer een level gezakt. ik zat bij een gast in het team die had gewoon 0 kills. dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. wel dat ik er maar een paar had maar nog nooit nul. maar we hadden wel gewonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina