1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk worden de statics ook gereset. Hoop het wel zie je tenminste straks wie het level echt waard is en wie niet, zijn nu echt te veel gasten uit mijn friendlist die level 20 zijn terwijl ik zo iets heb van hoe is dat mogelijk :{

Maarja ik ben ook even gestopt met xboxen en halo2 spelen. Gisteren nogal boos geworden vanwege cheaters (ben je host doen ze secondary standby 8) ) en heb daar geen zin meer in dus ik wacht wel even een maandje om te kijken of dan weer normaal valt te spelen

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jens dat zeg je nou wel dat je een maand van xbox live ga maar ik weet zeker dat je binnen een week weer terug bent :p

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedere keer als we zeggen "kom we hoeven geen host te zijn" spelen we tegen cheaters. Ik speel bijna geen matchmaking meer aangezien ik geen zin heb om meer als 10min te wachten om een keer te spelen. Speel nu nog wat custom games maar Halo kan me niet echt meer boeien......jammer want met vrienden spelen was leuk maar met al die cheaters en glitcher is het spel geen reet meer aan. Ok in custom games heb je dat niet maar ik hou nu eenmaal van stats dus.

Ze willen met de nieuwe patch steeds de host om de 3 seconden veranderen. Persoonlijk denk ik dat dit alleen maar meer lag zal opleveren. Cheaten kunnen ze dan nog steeds maar ik weet niet of er dan nog veel voordeel uit te halen is. Hopelijk worden ook de ranks gereset. Dan hebben alle cheater geen zin meer om te spelen. Nu joined wel eens iemand je PT en dan weet je niet of zijn rank nu echt of niet is.

EVERT = CHEATER. Hij speelt altijd met Niek NL en de meeste die matchmaking spelen weten dan wel wat ik bedoel!!!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook niet meer zo leuk, je wacht gewoon super lang op een game en er zijn altijd quiters en redelijk veel ook cheaters. Ik wacht maar even met spelen, want ik vind het echt niet meer leuk.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik heb het ook niet over joinen maar over gelocked worden, is best iets anders omdat als je joined is het gewoon zeker dat zij de conection host zijn weet je maar als je gelocked wordt is er best grootte kans dat jij nog host bent. En ik hoop inderdaad ook dat de statics worden gereset ook al ben ik een redelijk hoog level. Kan ik tenminste bewijzen dat ik dat level wel waard ben en niet cheat zoals veel mensen zeggen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb je iig wel eens zien spelen in customs games en ik durf wel te zeggen dat je niet cheat.

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met Castro een big team battle gehad. Was vet maar echt goed ben ik er nog niet in. Wel cool dat je moet samenwerken en dat is ook echt cool gedaan. Vanaaf weer.. :9

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Teamwork is alles. Sowieso in BTB. Als je daar goed samenwerkt win je gemakkelijk omdat de tegenstanders vaak maar een beetje voor zichzelf spelen.

9. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook 15, nu niet meer. Je moet gewoon alleen met Nederlanders spelen om te winnen, want met Amerikanen en die andere kan ik echt niet spelen.

11. DonScorpion

DonScorpion Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2005
  12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  13. DonScorpion

DonScorpion Guest

Die tag gebruikte ik op xbc, alleen ik weet niet hoe ik die moet veranderen :p, ben een tijdje niet op het forum geweest.

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiker CP --> Wijzig profiel.

Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  16. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :):) jullie ownde wel ja, respect. Maar we bleven opzich nog best goed bij toch? en dat voor onze lage lvls..:p.
    Het was echt een heerlijk sniper potj O-) O-)

17. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ja, das waar en telkens ook die killerpomp met die rocket in me face :9

18. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik denk wel 7 keer.. haha :eek: :eek:.
    ach een keertje verliezen is toch niet zo erg ;)
    Maar dudes, ik heb gehoord dat ze stats gaan resetten.. is dat waar? zal opzich niet zo heel erg zijn namelijk!!

19. DonScorpion

DonScorpion Guest

Zal je moeten teleurstellen :9 , nee is niet waar, ga maar naar www.bungie.net en zoek naar de weekly update (niet te missen).
    Tenminste na de update...misschien toch?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2005
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LoL tegen die lage levels vind ik dat ook niet gek.

En over de stats resetten heeft een tijdje geleden wel op Bungie.net. Ik hoop wel dat ze het doen. Soms joined iemand je PT en later blijkt dat zijn rank gecheat is omdat hij als een natte krant speelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina