1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leul als ze de stats gaan resetten. Kan je met een schone lei beginnen en alle n00bies weer verslaan :p

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow,wat veel reacties nog op dit forum, ik kan gewoon niet snappen dat mensen dit spel op dit moment nog leuk vinden, ik vond de single player zo erg tegenvallen, en live heeft me ook niet langer dan 2 weken kunnen boeien, ik speel liever halo 1 met een paar vrienden op de bank, halo 2 is een gigantische flater naar mijn mening, wel leuk dat anderen van dit spel nog zo online kunnen genieten

3. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wat als je dan tegen een lvl 22 moet die ook een nieuw level heeft...:p

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.......dat kan voorkomen inderdaad, maar dat boeit niet zo. Een level 22 hoeft niet perse een goed iemand te zijn. Kan ook zijn dat diegene het heeft bereikt door alleen maar te spelen met 3 andere mensen en gewoon niet veel kills maakte en alleen maar mee borduurde op het succes van het team.

Dat is al vaker gebeurd bij sommige games. Dan was ik met een party van 4 en moesten we tegen levels 18,19 en 20, bijvoorbeeld. Toen werden ze toch ingemaakt.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan ze zeker de stats resetten..? Ik volg die weekly updates niet. Zou best matig zijn.. naja, dan kan ik nu net zo goed stoppen met matchmaking.

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo vet om te zien! Mooi gemonteerd trouwens!

De WCG zitten er trouwens weer aan te komen. Wie zijn de beste nederlanders en gaan ons vertegenwoordigen? Wie denken jullie?

NIEK NL in ieder geval niet ;) . Het grappigste is nog dat Gizmo NL en Reson enzo nu allemaal met NIEK NL spelen omdat ze denken dat hij goed is.

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, maar er zijn al diverse topic over op het Bungie forum. Als ze het echt doen ga ik ook kappen met matchmaking. Dan wordt het maar wachten totdat de stats zijn ge-reset. Dan pas ga ik weer verder.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Als je dan weer begint, dan moet je bijv. tegen iemand van lvl. 23, maar omdat het ge-reset is, is die gast level 1. Dat is dan vaag

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, maar ik heb geen problemen met zuk soort situaties.

10. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja seg je nu:p
    Godver het ging vandaag echt niet met team slayer,
    Ik zat bij een gast in het team, en die had 0(!!) kills en 19 Deaths!!!
    dat was zo slecht...toen was ik best boos:p en nu sit ik nog steeds op dat kut lvl 17

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah maar toen het spel uitkwam kon het ook voorkomen dat je tegen StK kwam dus dat wordt nu gewoon weer hetzelfde als toen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee hij is nog zieliger. Hij speelt altijd met cheaters en dan kan hij zeggen dat hijzelf niet cheat. Zielig hoor mee liften met cheaters. Kan niet begrijpen dat mensen nog met hem spelen want hij zuigt gewoon......we hebben zelfs van Niek NL en zijn cheating buddies gewonnen terwijl ze aan het cheaten waren dus zuigen ze niet alleen als ze 'eerlijk' spelen ze zuigen ook nog eens als ze aan het cheaten zijn. Niek NL je bent een loser!!

Ik heb wel eens tegen die StK Ogre1 gespeeld. Kan niet zeggen dat hij zo goed is. Ik speel liever tegen hem als dat ik tegen ReignOfChoaz of |Bahamut| zou moeten spelen!

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat je daar zegt over stk ogre1 en reignofchaoz is bulshit, stk ogre 1 is 10 keer beter dan reign, ik heb ook tegen ze gespeeld zelfs tegen ogre 1,2 en 3 en ik kan je zeggen dat je hun niet vaak wilt tegen komen.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Na 1 keer kun je niet oordelen. En was het wel de echte, er zijn genoeg gamers die hun naam namaken.

Maar wie komt eruit voor NL op de WCG? King Tuur? Spinnenman? BBE Hannes? ReignofChaoz?

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

Er zijn zoveel goede nederlanders buiten LIVE, misschien 1 of andere onbekende :) weet jij veel :9 Maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor king tuur gaan omdat hij de afgelopen keer gewonnen heeft na 2 maanden niet te spelen. Als ik twee maanden niet gespeeld zou hebben, zou ik toch heeel erg in moeten komen.

Reignofchaoz wil ik zeker niet uitvlakken, kijk maar naar zijn headshots in de pot die ik gister speelde met een aantal goede nederlanders _O_
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=136509805&player=Dutch DON Elite

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2005
  16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn die stats de laatste tijd heel vaak offline?

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Als je die filmpjes ziet op halopro, dan denk ik niet dat ze zo slecht zijn hoor :{

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    WCG is 2 vs 2 ;) .

En even over dat potje van Chaoz, het is wel netjes ja, maar op big team kun je redelijk makkelijk snipen, en halo 2 gaat niet alleen maar om snipen, close combat is ook belangrijk.

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is wel netjes maar met een Sniper op Coagulation in 8vs8 is het niet echt moeilijk om dat te doen.

Ik heb de filmpjes al gezien en ik moet niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben. Als je goed luisterd hoor je de tegenstander steeds zeggen dat ze hem aan komen vallen dus het lijkt best veel op doorgestoken kaart. Ook zijn de tegenstanders ook niet bepaald goede spelers. Door komt ook bij dat hij een paar keer gewoon heel veel geluk heeft en vaak ergens zit te 'zwaard campen'.

Ik kan ook 30 potjes per dag spelen en dan de beste daarvan op een site zetten. Ik heb 2 maal gespeel met hem (1x met en 1x tegen) en toen was ik gewoon niet echt onder de indruk. En het was ook sowieso de echte. Ik vind BaHaMuT en ReignOfChoaz gewoon echt veel beter spelen als Ogre1.

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Laat dat potje dan us zien als je wilt:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina