1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja natuurlijk deze mensen met hun EGO dat f*cking groter is dan henzelf denken ff dat ze OGRE 1 EEN VAN DE BESTE SPELERS VAN DE WERELD in hun achterzak hebben.
    Damn of je stopt met dat macho gedoe! die gozers spelen op MLG en winnen bijna alles ze stonden in de top 10 zonder cheaten en ik ben ook 1 van de gelukkige geweest die een potje tegen hem heeft gespeeld! en ik kan jullie verzekere deze gozers vegen niet 1 x de vloer met jullie aan maar laten jullie alle hoeken van het level zien! HOU alsjeblieft op met die nederlandse mentaliteit!! OMG denken dat jullie de beste van de wereld zijn ga je schamen en in een hoekje huilen DAMN.

EDIT:
    jij denkt hem tegen te komen in een 1 vs 1
    JE BENT LVL 9, dus liegen kan je ook al niet te best.

Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  2. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd, kom op zeg ORGE1, die kerels zijn niet voor niets steeds #1 van de wereld.

"niet zo onder de indruk" Heb je van hem en zijn mensen gewonnen......

denk het niet als hij wil winnen wilt hij toch 100% cker van iedereen op dit hele forum.

En Gforce, jij een ownage video maken....

Als ik die stats van jouw zie... |:-

(Ik zou maar zwijgen in een hoek met een muts op waar Ezel opstaat.)

3. DonScorpion

DonScorpion Guest

Halo Free For All:

1st Place: Ogre 1 (Danny Ryan, NJ)
    2nd Place: Ogre 2 (Tommy Ryan, NJ)
    3rd Place: Saivan (Ryan Danford, NC) & C2 (Chris Collins, WV) - tie

Halo 4 vs. 4 Team Competition:

1st Place: Team StK: Ogre 1 (Danny Ryan, NJ), Ogre 2 (Tommy Ryan, NJ), Stragepurple (Doug Fabrizio, NJ), Clockwork (Kushik Dutta, WA)
    2nd Place: Team AP: Acer (Chris Hoover, TX), Anti (Josh Crahan, TX), KillerN (Nick Urso, TX), Shizz (Paul Baffi, TX)
    3rd Place: Team Shoot Back: Csquared (Chris Collins, WV), Damien (Justin Thomas, WV), Nistic (Kevin Colvin, OH), Zyos (Matt Leto, TX)
    4th Place: Team DM: Deeter (Pat Danford, NC), Gestapo (Scott Moore, NC), Ryu (Ryan Moore, NC), Saiyan (Ryan Danford, NC)

HMMM............

Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2005
  4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Muwahaha Soulsleeper kijk dit man echt vet is wel al een 3maanden ofzo geleden maar we wonnen wel ff mooi van ze (ik ben jensss, is nog me oude accountant):
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=58700382&player=jensss

Maar kijk maar naar de kills van StK OGRE 2 en SevReNC3 man 8)
    Die gasten maakten ons helemaal gek met hun taktiek, ze komen echt overal vandaan gewoon.
    Dit potje hadden we gewoon beetje mazzel maar anders worden wij ook gewoon net als de rest (en ja OOK de heilige reignofchaoz en bahamut) geowned door hun.

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten zijn zo goed niet normaal. Heb nog niet de eer gehad om tegen hun te spelen, maar ik hoop dat ik ooit nog is tegen ze speel. Uberspelers _O_

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je helemaal gelijk in jens, die gasten maakten ons ook gek en we hebben zeker geluk die game. Maar wie weet komen we ze nog eens een keer tegen als die patch uit is

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dayne je denkt dat je goed bent maar dat ben je helelmaal niet. Je zegt dat je een keer met ogre 1 heb gespeeld en tegen hem heb gespeeld., laat dat eerst maar eens zien en zoals jens al zie wij hebben tegen ze gespeeld een hele tijd geleden en hebben met geluk gewonnen. Maar hun tactiek is zo f*cjing goed en ze kunnen echt wel killen dus ik weet niet wat jij lult maar deze gasten zijn gewoon de beste of 1 van de beste van halo 2. Dat is gewoon een feit

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Luister. Waar zie jij ergens dat ik zeg dat ik beter ben dan hem? Nergens toch. Ik durf zelf te zeggen dat hij mij keihard zal ownen. En ook dat sommige van jullie dat zouden doen. Ik zeg alleen dat ik hem niet zo geweldig vind spelen zoals iedereen zegt. Ook niet op die video's op inet. En waar zeg ik dat ik 1vs1 tegen hem moet spelen??

Waar zeg ik dat ik een ownage video wil maken. Het is een hypothese maar waarschijnlijk zul je daar nog nooit van gehoord hebben op het IVBO _O_. En mijn stats nee die zijn niet geweldig heb ik ook nooit gezecht. Maar ze zijn nog altijd stukken beter dan die van jou dus hou daar maar gewoon je mond over dicht....

Kills maken kunnen ze maar waarschijnlijk gebruikten ze hun 'Team Slayer' tactiek. Als die gasten echt zo goed waren had je die bom niet eens kunnen planten. En sterker nog dan hadden hun de bom wel 2x geplant. Hun tactiek was dus niet goed...

Denk ik helemaal niet. Het lijkt er meer op dat jij denk dat je goed bent wat je ook niet bent. Je mag misschien wel beter zijn als mij maar als jij denkt dat hun tactiek fucking goed was om alleen aan te geven hoe goed jij wel niet was....

En voor de laatste keer heb ik nooit gezegt dat ze niet goed zijn. Ik heb maar tegen 1 persoon gespeeld en heb filmpjes gezien en daarvan moet ik zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben. Dat is een mening of mag dat niet? Jullie lijken wel een stel zielige Amerikanen man.

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

Het is gezegd en niet als mij maar: dan ik. Dat is dan een 8. En nu ist wel goed denk ik zo, vrede op aarde.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    RELLEN RELLEN !!!!

*Zit met bak popcorn voor de comp te kijken hoe jullie ruzie maken*

:D

Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees je niet wat ik typ. Dat ik denk dat ik goed ben zeg ik niet daar heb ik al gedonder mee gekregen, maar ik zei toch over die game dat we met geluk hebben gewonnen en deze gasten zijn gewoon uber ownage. En wat je hier zegt: als jij denkt dat hun tactiek fucking goed was om alleen aan te geven hoe goed jij wel niet was.... , is ook bulshit hun tactiek is ook uber goed en voor de tienduizendste keer WE HADDAN MET GELUK GEWONNEN, hun tactiek is ook beter maar ik zeg toch niet dat wij een betere tactiek hebben nee want die van de ogre's zijn gewoon het beste

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat jullie wel een betere tactiek hadden. Een bom tegen zulke goede gasten plant je niet met geluk. Hiermee wil ik niet zeggen dat hun slecht waren maar jullie juist nog beter hebben gespeeld...

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dayne hou er gewoon over op. STK OGRE's zijn (één van) de beste spelers van de wereld. En het kan best zijn dat de tegenstanders zeggen dat ze er aan komen, maar je ziet in het filmpje de spelers niet alleen maar het zwaard gebruiken hoor, ze stucken, ze assasanaten, de snipen heel indrukwekkend enzovoort. Al bekijk je die filmpjes eens wat vaker dan zie je dat ze verschrikkelijk goed zijn en ze spelen niet alleen tegen slechte spelers maar ook tegen hele goede zoals: Zyos, Hotshy, Fonzy enzovoorts.

En laat die games eens zien waar je met hun en tegen hun speelt.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Die gasten zijn gewoon SUPER goed, of je het nou wil of niet :p

15. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm.....

Ik zou zeggen tel vooral niet het aantal gespeelde games bij elkaar op, dat doet pijn. (game/win ratio...)

(Ow, en ik zit in HAVO 5, dus een Hypothese snap ik wel :+ )

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja BTB speelde ik in het begin. Boeit me ook niet hoeveel games ik daar win. De rest heeft ongeveer de zelfde ratio als jou dus ik weet niet wat je punt is :'-( Komt ook nog bij dat ik al zat games door cheaters heb verloren......

17. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm.....

Ik zou zeggen tel vooral niet het aantal gespeelde games bij elkaar op, dat doet pijn. (game/win ratio...)

(Ow, en ik zit in HAVO 5, dus een Hypothese snap ik wel :+ )

18. 0906-ICE

0906-ICE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ongeveer hetzelfde ratio ja...

Waarom denk je dat ik geen Team Skirmish speel....(cheaters..?! :confused: , joh zul je denken?!)

Dus hou maar gewoon je mond tegen mij _0/

Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij begon jij over mijn stats maar goed even goede vrienden.

Team Skirmish speel ik de laatste tijd ook niet meer omdat het veels te lang duurt om een match te vinden omdat je gewoon host MOET zijn in team skirmish. Eigenlijk heb ik om die reden de laatste 3 weken weinig gespeeld...

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina