1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

Ja heb ik ook wel eens gehad toen ik het forum verneukt had daar en iedereen een dom antwoord gaf toen was ik geblacklist voor een week maar je kan dan allleen het forum niet op en gameviewer niet zien.....

@ Gay force : wat nou durft mijn tag niet te laten zien je stond in mijn friendlist met nadruk op stond natuurlijk 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2005
  2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen id, was die er dan??? Ik heb hem niet gehad.
    Moest je voor splintercell, mechassault enz. ook eerst de update weer downloaden?

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    bij mechassault 2 wel omdat er een update van is, bij splinterceel 3 niet omdat er geen update is, bij ghost recon 2 wel omdat er een update is.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oproep aan mensen van rond de lvl. 17/18 (of hoger)

Ik zoek een team voor als de stats gereset word, het lijkt me wel leuk om met een groepje steeds met elkaar te spelen zodat we ons oude level terug kunnen krijgen :D

Laat bericht achter + gamertag

5. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je pakt wel mensen die 3/4 levels hoger zijn dan jou..

BTW het lijkt net uit die post dat je lvl 17 bent maar je bent maar 13

6. Destroy

Destroy Guest

Hahah die Jerreby mjah azura als je nog een teammaat nodig hebt voor team slayer ofzo na patch ik ben er voor je met mijn andere account ;) :D

7. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Jerreby is LvL 17,
    en ander miss de leeftijd want al ik met mensen van mij eigeleeftijd speel(12/1:cool: is het toch heeel anders speln dan met een gast van 22

8. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed destroy, goede teammates kan ik wel gebruiken wil ik een beetje hoog komen.. :)

@mozilla: dat heeft die dan wel erg snel gedaan :eek: maar goed ik heb niet echt zin om nog echt me best te doen aangezien de stats toch worden gereset dus ik wacht wel tot maandag :)

9. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij worden alleen de stats gereset van de leaderboards....

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja. zo staat het wel op bungie.net

11. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach wat maakt het uit... dan ben ik lvl 13 maar toch dan kan ik toch samen met destroy en wat andere mensen serieus spelen in team slayer etc zonder die klote standbyers en cheaters....

12. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 daagjes wachten en dan zijn we er in ieder geval vanaf. En dan is het nog wachten geblazen op de nieuwe content download. Ze kunnen maar niet snel genoeg komen.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm bedoel je nou dat mensen die bij de top 1000 met iets staan wel hun stats worden gereset en van mensen die daar niet bij staan niet :confused:
    Lijkt me nogal oneerlijk.

14. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    gwoon alle stats worden gereset...

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ik was bijna level 21, nu speel ik met iedereen die ik wil omdat het level straks toch gereset wordt.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap het echt niet meer, de ene zegt dat de leaderboards worden gereset, de andere dat alles word gereset, echt vaag

ps:

lvl. 18

Wat lul je, ik was lvl. 17 en nu lvl 18 :{

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn mijne al ge-reset?

http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=CrimpyIceguy

Er staat dat ik geen Rumble Pit en geen Big Team heb gespeeld, terwijl ik bij Rumble Pit gisteren 10 werd en bij Big Team Battle 7 was.

Over dat stats resetten; ik vind het echt dik chill. Als je gewoon met een goed groepje van vier gaat spelen met bijvoorbeeld Skirmish of Slayer kan je heel snel je level omhoog pleuren. Iedereen krijgt wel 1, maar er zijn genoeg mensen die ook ECHT 1 hebben die net begonnen zijn met Halo 2 Live. Hoop dat ze nu ook is een keer dit doen bij Matchmaking:

Rood:
    Wauwauw (12)
    Jauwauw (12)
    Neophyte1 (12)
    BigDick (12)
    Blauw:
    Smalldick (12)
    Ojo (12)
    MegamanX2 (12)
    Blastermaster (12)

Namen zijn allemaal verzonnen, maar dat je met matchmaking is een keertje gelijke levels krijgt. Niet als 12 een 15 in je game hebben. Het is wel chill als je dan wint, krijg je meer experience points. Alleen het is toch makkelijker als iedereen hetzelfde level is.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    yep, ik ben er zeer blij mee. Zonder die cheaters zou ik nu ergens rond level 23 zitten met team slayer, en met skirmish mischien ergens rond 20. Als alles gereset word wacht ik nog even een paar dagen totdat de meeste al een beetje level hebben gekregen, dan krijg ik dus met minder games een hogere ranking (als ik dan met een party met hoge lvl's ga spelen). Bungie doet eindelijk iets goed.

Toch begrijp ik niet waarom het zolang heeft geduurd, TS3 heeft nu al een update terwijl halo2 een aantal maanden later pas een update kreeg.

Timster, nee jouw stats zijn nog niet gereset. Volgens bungie doen ze dat pas over een tijdje (aantal weken?). Bungie heeft wel vaker een bug in het systeem dat je stats niet echt precies wat je heb gespeeld. Ik heb het ook weleens om even te kijken hoever ik zit. Het is gewoon een bug in het systeem.

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt soms helemaal naar van dit spel!!!! ik kan helemaal geen kills meer maken. gisteren speelde ik ook al zo belabberd. terwijl het daarvoor wel aardig goed ging.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde je zeggen dat de rest slecht is? En assist? Tja je moet je kills wel afmaken om punten te scoren toch? Ennu ik heb nog geen 1x gezegt dat ik own dus LEZEN. En misschien had hij zijn dag niet, misschien was er lag wie weet? Het ging er alleen om dat iemand een slechte game van mijn post dus liet ik een goede zien. Iedereen heeft toch wel eens een slechte dag???

@jensss: triest of niet. Heb je 2 accounts krijg je een ban terwijl als je elke dag standby gebruikt helemaal niks gebeurt.

@Destroy: je hebt helemaal nooit in mijn friendslist gestaan. Ik begrijp dat je dat wel wilt, maar het is niet zo ;)

Vandaag heb ik btw weer iets nieuws gezien. Ik was bij een vriend en die was een custom game aan het spelen. Daar was de hele hud weg en niemand had een wapen vast. Ook lag er geen enkel wapen in de map. Toen was er dus een gast die wel een wapen had en hij kom oneindig rockets schieten. Ook kon die gast ook helemaal niet dood en kon hij de layout van de pregame lobby aanpassen door er plaatjes en teksten op te laten komen. Toen iemand vroeg of hij een ge-modde XBox had zei hij dat hij Action Replay had. Hij kon dat dus ook gewoon in matchmaking doen......als er nog meer van die gasten komen kan er dus wel een patch komen maar dan heb je nog steeds cheaters. Ook kunnen ze dan cheats gebruiken die moeilijker te zien zijn zoals 'no-recoil' en 'auto-aim'

Dat betekend dan ook dat je alleen nog maar in een party met iemand kunt als je level gelijk is en dat is denk ik toch ook niet wat jij wil of wel soms?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina